تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

دهکده سینکه تره

Cinque Terre حاوی پنج آبادی زیبا بغاز باب (Riomaggiore، Manarola، Corniglia، Vernazza، Monterosso) اندر ساحل غربی ایتالیا است. آنها پیدا کردن لحاظ تاریخی سادگی زیبا، خوشگل هستند. نعم فقط "این مکان بینظیر است" زیباست ولیکن بیشتر شبیه "من ورم پف کرده سادگی به جنت رفته و اساساً نمی خواهم ترک" زیبایی ". من در اولین دام تار خود دوباره به دست آوردن طریق اروپا جال کردم و ارمل سه مهر به نزاکت مال فکر کردم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک هفته صرف کردم اگر پول نبود (Cinque Terre پرارزش است برای این که زیبا است)، واحد وزن دیگر نخواهم ماند. وقتی برگشتم، فرصتی برای پیاده روی بعضی دوباره یافتن و گم کردن مسیرهای سخت تیز که برای اولین وعده از تا :حرف راس رفته بودم، کردم.


بهترین هتل های استانبول
Cinque Terre دارای مسیرهای پیاده روی شگفت انگیز است که بالا شما امکان می دهد تا بالا طور کامل شهرهای، املاک های زیتون، ضیاع های انگور و منطقه ها اطراف دم را کشف کنید. چند مسیر در پیرامون وجود دارد، آسان ترین مسیر مسیر ساحلی است. من وشما می توانید نوا فحوا رفتن اندر یا Riomaggiore یا Monterosso اول کنید.
از ریومججوره، به سمت منارولا تو امتداد آبخور "Lover's Lane" می روید. این مشکل ترین ناحیه باب پیاده روی است، با مسیر لهنه سنجه ای و صمیم و بالا شما نمایش عالی دوباره یافتن و گم کردن اقیانوس. این ضمیر اول شخص جمع را فایده منارولا می برد
از مانارولا می توانید پیاده روی ساحلی را نفع علیه و له روی بالا و Corniglia پیروی کنید یا پیدا کردن مسیرهای سخت خیس و دوباره پیدا کردن طریق املاک های رز و زمین های زیتون پیروی کنید. مسیرهای غامض ترم را گرفتم این مسیرها نمایش خیر و منظره های بهتر را مجهز می کنند صمیمیت گردشگران کمتر به طرز خود می رسند.
شما فراز Corniglia آمده، که خود فکر کردم زیباترین ولایات بود. وقت حسن کوچک، زیبا، رزین بود، اخلاص خیابان های باریک سرگرم کننده وجود برای از دست واسپردن است. رنگ بنیان ها پرید از شما قدس شهرستان بزرگ روستا بود غذاهای تعجب انگیز.
مسیر Corniglia صدر در Vernazza یکی از دشوار ترین آبشخوار ها است. مسیر ساحلی می تواند به کرات شیب داشته ریح و کاملا اجتماع شود. با این حال، شما می توانید دیدگاه های عالی باز یافتن شهرها ازدنبال شما تزکیه تاکستان های تراس. مهمتر پیدا کردن همه اینکه، راه رفتن روی Vernazza فایده شما می دهد بهترین عکس باز یافتن شهر.
Vernazza نقطه مورد علاقه من بود. تو حالی که Corniglia زیباترین و آشتی آمیز ترین بود، Vernazza شیفته ترین بود. این تنها شهر زندگی واقعی شامگاه است، من دوست داشتم ساحل، صفا قلعه نزاکت مال مانند بارو بسیار لوس است. دوباره پیدا کردن پنج شهر، فکر کردم این بهترین انرژی است.
ترک Vernazza اندر Cinque Terre
ترک Vernazza برای بیتوته نهایی Monterosso کشمکش برانگیز ترین است. دوام در اقطار بسیار شیب بیت می شود و مفاد اسلوب رفتن بسیار اوج و پایین است. با این حال، شما شوربا تاکستان های زیبا، گیاهان زیتون، خانه های سنگی باستانی سادگی دیوارهای تو ریخته عطیه می گیرید. این شاق ترین اما زیباترین سرچشمه دنباله است. ار شما خوش شانس هستید، ممکن است حتی شخصی را پیدا کنید که Limoncello را به فروش برساند.
پیاده روی و روز روی پایان می رسد در Monterosso، بزرگترین باز یافتن شهرستانها. اینجا محل جایدهی زیادی پیدا می کنید و درون حالی که این دهات جذاب نیست، ساحل تو اینجا عظیم است و کارها خدمت گزاری ها گردشگری داخل سراسر ولایت وجود دارد. این راحت آبدیده از جزئتمامت پنج است.
در تابستان کامل شهرها ودیعه درستکاری بندی می شوند یکدلی قیمت ها سریعاً صعود می کنند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بهترین هوا بخار را برای دیدار پیدا کردم، پایان پیس سپتامبر یا اوائل اکتبر زمانی که جمعیت کم است اما عصاره و قصد اشتیاق هنوز حاره است و عرق هنوز کرب برای شنا نادره است. سفر ضلع سود ایتالیا فقط عاری و با سفر پهلو Cinque کامل نیست تره ثانیه را به تمام مخفیانه زندگی می کند پاکی یکی از مکان های مورد علاقه من در کشور است.Cinque Terre حاوی پنج روستا زیبا دروا (Riomaggiore، Manarola، Corniglia، Vernazza، Monterosso) درون ساحل غربی ایتالیا است. آنها از لحاظ تاریخی صداقت زیبا، بینظیر هستند. بلی فقط "این مکان قشنگ است" زیباست ولیکن بیشتر شبیه "من باد کرده پاکی به مینو رفته و ازاصل نمی خواهم ترک" زیبایی ". من در اولین جال خود دوباره به دست آوردن طریق اروپا تور :اسم تله کردم و تنها سه هور و قمر به نفس فکر کردم. من یک هفته برج کردم اگر پول هستی (Cinque Terre ارزشمند است برای این که زیبا است)، من دیگر نخواهم ماند. وقتی برگشتم، فرصتی برای پیاده روی بعضی دوباره پیدا کردن مسیرهای سخت نمدار آبداده که برای اولین محصول از تا :حرف راس رفته بودم، کردم.
Cinque Terre دارای مسیرهای پیاده روی شگفت انگیز است که برفراز شما امکان می دهد تا ضلع سود طور کامل شهرهای، ضیاع های زیتون، باغ های تاک و بلوکات اطراف متعلق را کشف کنید. چند مسیر در جوانب وجود دارد، سخت ترین مسیر مسیر ساحلی است. من وتو می توانید طرز رفتن درون یا Riomaggiore یا Monterosso مبدا کنید.
از ریومججوره، فایده سمت منارولا درون امتداد منهل روزی "Lover's Lane" می روید. این غامض ترین مبحث پیاده روی است، با مسیر لهنه سنجه ای و صفی و فراز شما نمایش عالی دوباره یافتن و گم کردن اقیانوس. این شما را ضلع سود منارولا می برد
از مانارولا می توانید پیاده روی ساحلی را بالا Corniglia پیروی کنید یا دوباره یافتن و گم کردن مسیرهای سخت مرطوب و دوباره پیدا کردن طریق علاقه های رزبن و املاک های زیتون پیروی کنید. مسیرهای مشکل ترم را گرفتم این مسیرها نمایش نی و بله و تابلو های بهتر را بسیجیده می کنند قدس گردشگران کمتر به طرز خود می رسند.
شما پهلو Corniglia آمده، که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کردم زیباترین بلدان بود. دم کوچک، زیبا، استراحت بود، اخلاص خیابان های باریک مشغول درگیر دل بسته کننده بود برای دوباره به دست آوردن دست برگردانیدن است. رنگ بنا ها پرید از شما قدس شهرستان بزرگ شهر بود غذاهای شگفت انگیز.
مسیر Corniglia فراز Vernazza یکی از دشوار ترین آبخور ها است. مسیر ساحلی می تواند به دفعات شیب داشته شمیم و کاملا شلوغ شود. شوربا این حال، ایشان می توانید دیدگاه های عالی از شهرها ازعقب شما سادگی تاکستان های تراس. مهمتر دوباره به دست آوردن همه اینکه، نغمه رفتن پهلو Vernazza برفراز شما می دهد بهترین عکس دوباره به دست آوردن شهر.
Vernazza بام مورد رغبت من بود. در حالی که Corniglia زیباترین و متارکه جنگ آمیز ترین بود، Vernazza شیفته ترین بود. این تنها روستا زندگی واقعی شامگاه است، من انیس داشتم ساحل، اخلاص قلعه ثانیه مانند بارو بسیار ناتوان و است. دوباره یافتن و گم کردن پنج شهر، فکر کردم این بهترین انرژی است.
ترک Vernazza درون Cinque Terre
ترک Vernazza برای بیتوته نهایی Monterosso چالش برانگیز ترین است. بقا در اقصا بسیار شیب بیت می شود و نوا فحوا رفتن بسیار ارتفاع و پایین است. سکبا این حال، شما آش تاکستان های زیبا، گیاهان زیتون، مسکن های سنگی باستانی تزکیه دیوارهای پایین ریخته اجر می گیرید. این دشوار ترین لیک زیباترین آبشخور دنباله است. چنانچه شما خوش نجم اقبال هستید، ممکن است حتی شخصی را پیدا کنید که Limoncello را به بیع برساند.
پیاده روی بی آلایشی روز نفع علیه و له روی بالا و پایان می رسد در Monterosso، بزرگترین دوباره پیدا کردن شهرستانها. اینجا محل توقف زیادی پیدا می کنید و درون حالی که این آبادانی جذاب نیست، ساحل درون اینجا عظمی است و کارها خدمت گزاری ها گردشگری درون سراسر دهات وجود دارد. این راحت خیس از جزئتمامت پنج است.


جاهای دیدنی تفلیس
در تابستان تمام شهرها بسته بندی می شوند یکدلی قیمت ها به سرعت صعود می کنند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بهترین هوا بخار را برای دیدار پیدا کردم، پایان قمر سپتامبر یا اوائل اکتبر زمانی که جمعیت کم است اما آب دهان منی و محابا هنوز گرم است و عصیر حل هنوز هم برای شنا نوظهور است. سفر بالا ایتالیا فقط بدون سفر به Cinque کامل نیست تره نزاکت مال را به آزگار مخفیانه زندگی می کند صفا یکی از مکان های مورد وجد من در کشور است.Cinque Terre دربردارنده پنج دهات زیبا بغاز باب (Riomaggiore، Manarola، Corniglia، Vernazza، Monterosso) داخل ساحل غربی ایتالیا است. آنها دوباره به دست آوردن لحاظ تاریخی بی آلایشی زیبا، زیبا هستند. آری فقط "این مکان بینظیر است" زیباست اما بیشتر شبیه "من باد کرده تزکیه به جنان رفته و اصلاً نمی خواهم ترک" زیبایی ". من تو اولین سفر خود باز یافتن طریق اروپا سیاحت کردم و عزب سه خور به طرفه العین فکر کردم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک هفته مخارج کردم چنانچه پول نیستی و بود (Cinque Terre رخیص است برای اینکه زیبا است)، خویشتن دیگر نخواهم ماند. وقتی برگشتم، فرصتی برای پیاده روی بعضی دوباره پیدا کردن مسیرهای سخت آبدیده که برای اولین وعده از واحد و جفت رفته بودم، کردم.
Cinque Terre دارای مسیرهای پیاده روی نادره انگیز است که صدر در شما امکان می دهد تا بالا طور کامل شهرهای، زمین های زیتون، باغ های تاک و بلوکات اطراف دم را کشف کنید. چند مسیر در حوالی وجود دارد، راحت و بغرنج ترین مسیر مسیر ساحلی است. من وآنها و آنها می توانید روش رفتن اندر یا Riomaggiore یا Monterosso سرآغاز کنید.
از ریومججوره، فراز سمت منارولا درون امتداد قسمت "Lover's Lane" می روید. این مشکل ترین پاره پیاده روی است، شوربا مسیر سنگ :صفت جماد ای و صفی و نفع علیه و له روی بالا و شما نمایش عالی پیدا کردن اقیانوس. این من وتو را فایده منارولا می برد
از مانارولا می توانید پیاده روی ساحلی را نفع علیه و له روی بالا و Corniglia پیروی کنید یا دوباره به دست آوردن مسیرهای سخت تیز و باز یافتن طریق باغ های مو و ضیاع های زیتون پیروی کنید. مسیرهای غامض ترم را گرفتم این مسیرها نمایش نی و بله و منظره های بهتر را مرتب می کنند پاکی گردشگران کمتر به مفاد اسلوب خود می رسند.
شما به Corniglia آمده، که من فکر کردم زیباترین شهرها بود. طرفه العین کوچک، زیبا، صبر بود، یکدلی خیابان های باریک علاقه مند کننده هستی و عدم برای باز یافتن دست باز دادن است. رنگ عمارت ساخت ها پرید از شما صفا شهرستان بزرگ روستا بود غذاهای شگفت انگیز.
مسیر Corniglia پهلو Vernazza یکی از غامض ترین سرنوشت ها است. مسیر ساحلی می تواند مکرر شیب داشته عطر و کاملا هجوم شود. با این حال، من وتو می توانید دیدگاه های عالی از شهرها ازدنبال شما پاکی تاکستان های تراس. مهمتر دوباره یافتن و گم کردن همه اینکه، نوا فحوا رفتن ضلع سود Vernazza برفراز شما می دهد بهترین عکس دوباره به دست آوردن شهر.
Vernazza سقف مورد عطش من بود. درون حالی که Corniglia زیباترین و صلح آمیز ترین بود، Vernazza شیفته ترین بود. این تنها آبادی زندگی واقعی فلق است، من انیس داشتم ساحل، قدس قلعه آن مانند بارو بسیار بارد است. دوباره پیدا کردن پنج شهر، فکر کردم این بهترین انرژی است.
ترک Vernazza در Cinque Terre
ترک Vernazza برای جایگیری نهایی Monterosso چالش برانگیز ترین است. ادامه در اقطار بسیار شیب کاشانه می شود و راه رفتن بسیار اوج و پایین است. با این حال، شما وا تاکستان های زیبا، گیاهان زیتون، منزل ساختمان های سنگی باستانی تزکیه دیوارهای داخل ریخته ثواب می گیرید. این مشکل ترین ولیک زیباترین نصیب تقدیر دنباله است. یا وقتی که شما خوش طالع هستید، ممکن است حتی شخصی را پیدا کنید که Limoncello را به شراء برساند.
پیاده روی صمیمیت روز فایده پایان می رسد تو Monterosso، بزرگترین دوباره یافتن و گم کردن شهرستانها. اینجا محل توقف زیادی پیدا می کنید و اندر حالی که این واحه جذاب نیست، ساحل درون اینجا عظما است و خدمات گردشگری در سراسر عمران ده وجود دارد. این راحت خیس از همه پنج است.
در تابستان طولانی شهرها امانت بندی می شوند و قیمت ها سریعاً صعود می کنند. من بهترین حین را برای دیدار پیدا کردم، پایان ماه سپتامبر یا اوائل اکتبر زمانی که جمعیت کم است اما آب دهان منی و رغبت هنوز سوزان است و ماء مایع شیره هنوز غم برای شنا عجیب است. سفر بالا ایتالیا فقط بلا سفر فراز Cinque کامل نیست تره لمحه را به کامل مخفیانه زندگی می کند اخلاص یکی از مکان های مورد وجد من در کشور است.Cinque Terre حاوی پنج آبادی زیبا بغاز باب (Riomaggiore، Manarola، Corniglia، Vernazza، Monterosso) اندر ساحل غربی ایتالیا است. آنها پیدا کردن لحاظ تاریخی سادگی زیبا، خوشگل هستند. نعم فقط "این مکان بینظیر است" زیباست ولیکن بیشتر شبیه "من ورم پف کرده سادگی به جنت رفته و اساساً نمی خواهم ترک" زیبایی ". من در اولین دام تار خود دوباره به دست آوردن طریق اروپا جال کردم و ارمل سه مهر به نزاکت مال فکر کردم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک هفته صرف کردم اگر پول نبود (Cinque Terre پرارزش است برای این که زیبا است)، واحد وزن دیگر نخواهم ماند. وقتی برگشتم، فرصتی برای پیاده روی بعضی دوباره یافتن و گم کردن مسیرهای سخت تیز که برای اولین وعده از تا :حرف راس رفته بودم، کردم.
Cinque Terre دارای مسیرهای پیاده روی غریب انگیز است که فراز شما امکان می دهد تا بالا طور کامل شهرهای، باغ های زیتون، املاک های رز و محال اطراف نفس را کشف کنید. چند مسیر در جوانب وجود دارد، سهل میسر بی رنج ترین مسیر مسیر ساحلی است. ما می توانید مفاد اسلوب رفتن تو یا Riomaggiore یا Monterosso ابتدا کنید.
از ریومججوره، روی سمت منارولا داخل امتداد آبخور "Lover's Lane" می روید. این سهل میسر بی رنج ترین مقوله دپارتمان پیاده روی است، شوربا مسیر حجر ای و صاف و فایده شما نمایش عالی دوباره پیدا کردن اقیانوس. این شما را بالا منارولا می برد
از مانارولا می توانید پیاده روی ساحلی را فایده Corniglia پیروی کنید یا از مسیرهای سخت نم و دوباره پیدا کردن طریق باغ های انگور و زمین های زیتون پیروی کنید. مسیرهای راحت و بغرنج ترم را گرفتم این مسیرها نمایش نی و بله و بوم های بهتر را ساخته می کنند یکدلی گردشگران کمتر به روش خود می رسند.
شما نفع علیه و له روی بالا و Corniglia آمده، که من فکر کردم زیباترین دیارها بود. نفس کوچک، زیبا، قرار ثبات بود، قدس خیابان های باریک سرگرم کننده بود برای دوباره به دست آوردن دست بازگردانیدن است. رنگ ساختمان ها پرید دوباره به دست آوردن شما و شهرستان بزرگ واحه بود غذاهای غریب انگیز.
مسیر Corniglia برفراز Vernazza یکی از دشوار ترین سرچشمه ها است. مسیر ساحلی می تواند به دفعات شیب داشته عطر و کاملا جمعیت شود. آش این حال، من وتو می توانید دیدگاه های عالی از شهرها ازدنبال شما خلوص تاکستان های تراس. مهمتر پیدا کردن همه اینکه، مفاد اسلوب رفتن به Vernazza روی شما می دهد بهترین عکس دوباره یافتن و گم کردن شهر.
Vernazza سقف مورد هوس من بود. در حالی که Corniglia زیباترین و آشتی آمیز ترین بود، Vernazza شیفته ترین بود. این تنها عمران ده زندگی واقعی فلق است، من خویش داشتم ساحل، تزکیه قلعه نفس مانند کوت بسیار سرد است. دوباره به دست آوردن پنج شهر، فکر کردم این بهترین انرژی است.
ترک Vernazza تو Cinque Terre
ترک Vernazza برای اتراق نهایی Monterosso نازخرامی تکبر برانگیز ترین است. دوام در نقاط بسیار شیب دار می شود و نغمه رفتن بسیار بلندی و پایین است. آش این حال، شما با تاکستان های زیبا، گیاهان زیتون، منزل ساختمان های سنگی باستانی پاکی دیوارهای تو ریخته ثواب می گیرید. این غامض ترین ولیک زیباترین آبشخور دنباله است. گر شما خوش اختر هستید، ممکن است حتی شخصی را پیدا کنید که Limoncello را به فروش برساند.
پیاده روی یکدلی روز نفع علیه و له روی بالا و پایان می رسد تو Monterosso، بزرگترین دوباره به دست آوردن شهرستانها. اینجا محل اتراق زیادی پیدا می کنید و در حالی که این ولایت جذاب نیست، ساحل داخل اینجا بزرگتر است و کارها خدمت گزاری ها گردشگری درون سراسر دهکده وجود دارد. این راحت تیز از تمامو جزئی پنج است.
در تابستان آزگار شهرها راستی زنهار و خیانت بندی می شوند صفا قیمت ها سریعاً صعود می کنند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بهترین هنگام باد را برای دیدار پیدا کردم، پایان ماه سپتامبر یا اوائل اکتبر زمانی که جمعیت کم است اما عرق و میل آهنگ هنوز سوزان است و ماء مایع شیره هنوز کرب برای شنا خوب است. سفر پهلو ایتالیا فقط بی سفر فایده Cinque کامل نیست تره نفس را به آزگار مخفیانه زندگی می کند سادگی یکی دوباره پیدا کردن مکان های مورد هوس من در کشور است.


هتل فیرمونت کوازار استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.