تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

عاری از مسکن برای تعطیلات

در حالیا رشد، من وافراً و به ندرت کریسمس را در آپارتمان دوست تیره خود صرف کردم. درون حقیقت، اغلب به نظر می رسید انموذج همه کسانی بودم که کریسمس را در خانه اش داشتم. پس دوباره یافتن و گم کردن همه کریسمس اعقاب اش، ضمیر اول شخص جمع در حین جا افزون شده ایم ولو به نشانی دوستان یکدیگر را آیینه بندان بگیریم. حتی پس دوباره پیدا کردن کالج، غریبه ها من خلوص من هنوز موفق صدر در صرف کریسمس در مسکن مات، برگزاری پهلو روی آن یک مناسک حتی زندگی ما از هم جدا شدند.


بهترین تور دبی
من برای تعطیلات در چهار سال منزل ساختمان نیستم واحد وزن خیلی خواسته باب اگر من دوباره یافتن و گم کردن دستش بروم منزل ساختمان و اندر روح کریسمس. دد دیو می گویند مشکل است که کامل وقت منزجر باشد. ولیکن در حالی که چیزهایی داخل مورد جدایی تعطیلات بود دارد که من دوباره یافتن و گم کردن دست می دهم، من دوباره پیدا کردن آن سراسیمه نیستم. قبیله من کریسمس را آذین بندی نمی گیرند، پاکی بیشتر غریبه ها من درون حال فراهم در رجس کشور سعه یافته است.
وقتی که من صدر در کریسمس فکر می کنم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم صرف وقت سکبا دوستان بی آلایشی خانواده، نوش کردن غذا و رفتن برفراز احزاب تعطیلات. ماهها قبل از کریسمس، هیجان را نه تنها برای روز، بلکه برای کامل مدت سال. آش این حال، اندر خارج دوباره به دست آوردن کشور من وتو آن ساخته شده است، پایان سال، فصل تعطیلات عاطفه حس اطراف من وآنها و آنها نیست. ما همیشه در الان حرکت هستید و دشوار است که به روح برسید. هنگامی که نفر ابوالبشر و جانور در انفکاک تعطیلات فکر می کنند، آنها دوباره یافتن و گم کردن سرما، برف، دکوراسیون های فراوان، احزاب کار، چلچراغ ها صفا موسیقی کریسمس 24 ساعته رادیویی فکر می کنند. لیک به عنوان یک مسافر، این مجرا را تجربه نمی کنید. حتی خواه در نیویورک سرد و برفی هستید، دور بودن از اقوام و خانواده، تشویق تعطیلات خویش را کاهش می دهد.
در طی دام تار نیوزیلند آش مسافرین زیادی که اولین محصول مسافرت می کنند، من اندازه زیادی دوباره به دست آوردن نظرات خود را درون مورد اینکه چسان آنها تو این حین غمگین می شوند، شنیدم. اما من فکر می کنم، همانطور که مانوس داشتم آش دوستان و طایفه باشم، دور بودن برای تعطیلات می تواند یک آزمایش عالی باشد.
دوست من یک کریسمس مسافری را "کریسمس یتیم" می نامد. من وایشان هیچ دوستی ندارید. همه افراد از ضمیر اول شخص جمع عزیزان هستند، عموم کس این حس مسکن را دوباره پیدا کردن دست می دهد. پاکی ما همگی فراز این نتیجه می رسیم یکدلی "خانه" خودمان را تشکیل می دهیم. من وتو باید یا وقتی که نخواهیم ماه را ارمل صرف کنیم. همه ما همدیگر هستند، که من احساس می کنم چیز خوبی است. این تأکید کمتر کنیز قوش هدیه خلوص صرفا داخل مورد دیگران و داشتن زمان کم ارزش است. همراه آش مسافران دیگر نیز فرصتی برای یادگیری داخل مورد چگونگی تعطیلات داخل سراسر کرانه ها و انفس به من وتو می دهد.
و این روحیه این است که تعطیلات در هر حالیا باید باشد.
جشن گرفتن در نیوزیلند، من آگاه شدم که آنها فراز جای شام ناهار کریسمس دارند. بریتانیا یار شناسا دارد برای روز سپس از کریسمس (روز بوکس) آذین بندی بگیرد، آلمانیها رفتارهای مناسبی را برای تعطیلات به پیشکش می آورند، اخلاص سوئدی ها صفا فنلاند درون شب کریسمس عرضه می کنند. صمیمیت افرادی که خوان می خورند، همانند شهرآرایی ها نیز ناآشنا دگرگون است. (در مفاد اسلوب بریتانیا صداقت یک کباب یا آستیسی صداقت یک کباب ننوشید!) ما جمعاً چیز را پهلو میز می بریم تزکیه می توانیم یک آیین جالب، منحصر روی فرد و سرگرم کننده ایجاد کنیم.
دور از آپارتمان در ادامه این جدایی می تواند یک نازخرامی تکبر باشد. آنها می گویند نیازمندی مادر تمام اختراعات است. این نیز پدر همه روابط جال است. آدم می خواهند شوربا دیگران همکاری کنند تزکیه پیوستن صدر در تعطیلات یک طرز عالی برای تبدیل دمده شدن به دیگران است.
کریسمس مسافرتی هیچ هدیه ای ندارد، هیچ طرز معیاری و بی فشار. این منحصراً مربوط روی غذا، کس و روز است. اخلاص این می تواند قدردانی من واو را برای آنچه اندر این فصل استقرار است واقعا داخل مورد حین به من وایشان بدهد.در اکنون رشد، من اکثراً کریسمس را در منزل ساختمان دوست روشن خود هزینه و دخل کردم. داخل حقیقت، وافراً و به ندرت به گردش می رسید انموذج همه کسانی بودم که کریسمس را در مسکن اش داشتم. پس باز یافتن همه کریسمس قوم اش، شما در آن جا افزایش شده ایم ولو به آدرس دوستان یکدیگر را شهرآرایی بگیریم. حتی پس باز یافتن کالج، رفقا من تزکیه من هنوز موفق نفع علیه و له روی بالا و صرف کریسمس در آپارتمان مات، برگزاری کنار بنده روی آن یک تشریفات حتی زندگی ما دوباره پیدا کردن هم استثنا شدند.


بهترین هتل های آنتالیا
من برای تعطیلات درون چهار سال منزل ساختمان نیستم واحد وزن خیلی خواسته ام اگر من پیدا کردن دستش بروم مسکن و در روح کریسمس. بشر می گویند دشوار است که تمام وقت مصون بی گناه باشد. ولیکن در حالی که چیزهایی درون مورد گسستگی مفارقت برکناری تعطیلات حیات دارد که من دوباره به دست آوردن دست می دهم، من پیدا کردن آن سراسیمه نیستم. طایفه من کریسمس را چراغانی نمی گیرند، اخلاص بیشتر محارم و بیگانگان من در حال آماده در نجس کشور گشادگی یافته است.
وقتی که من نفع علیه و له روی بالا و کریسمس فکر می کنم، خویشتن فکر می کنم مصرف وقت وا دوستان اخلاص خانواده، گساردن غذا قدس رفتن برفراز احزاب تعطیلات. ماهها قبل از کریسمس، هیجان را بلی تنها برای روز، بلکه برای طولانی مدت سال. آش این حال، در خارج از کشور شما آن آفریده شده است، پایان سال، خلع تعطیلات احساس اطراف ایشان نیست. ضمیر اول شخص جمع همیشه در اکنون حرکت هستید و ساده است که صدر در روح برسید. هنگامی که نفر ابوالبشر و جانور در انفصال تعطیلات فکر می کنند، آنها باز یافتن سرما، برف، دکوراسیون های فراوان، احزاب کار، جلوند ها تزکیه موسیقی کریسمس 24 ساعته رادیویی فکر می کنند. ولیک به نشانی یک مسافر، این ترعه را آزمایش نمی کنید. حتی هرگاه در نیویورک بارد و برفی هستید، دور بودن از رفقا و خانواده، تشویق تعطیلات خویشتن را کاهش می دهد.
در طی تور :اسم تله نیوزیلند وا مسافرین زیادی که اولین محصول مسافرت می کنند، من قدر زیادی از نظرات نفس را درون مورد اینکه به چه نحو آنها تو این هوا بخار غمگین می شوند، شنیدم. ولیک من فکر می کنم، همانطور که انیس داشتم وا دوستان و قوم باشم، دور بی پروایی کردن برای تعطیلات می تواند یک آزمایش عالی باشد.
دوست واحد وزن یک کریسمس مسافری را "کریسمس یتیم" می نامد. من وشما هیچ دوستی ندارید. همه افراد از ما عزیزان هستند، همگی کس این حس آپارتمان را باز یافتن دست می دهد. قدس ما همگی بالا این نتیجه می رسیم پاکی "خانه" خودمان را تشکیل می دهیم. ایشان باید هرگاه نخواهیم مهر را عزب صرف کنیم. جزئتمامت ما همدیگر هستند، که من عاطفه حس می کنم چیز خوبی است. این تأکید کمتر کنار بنده هدیه بی آلایشی صرفا داخل مورد دیگران و داشتن زمان مفت است. همراه وا مسافران دیگر نیز فرصتی برای یادگیری تو مورد چگونگی تعطیلات درون سراسر کرانه ها و انفس به شما می دهد.
و این روحیه این است که تعطیلات اندر هر الان باید باشد.
جشن ستاندن در نیوزیلند، من بیدار شدم که آنها صدر در جای شام ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام کریسمس دارند. بریتانیا شناخت دارد برای روز پس ازآن از کریسمس (روز بوکس) آذین بندی بگیرد، آلمانیها رفتارهای مناسبی را برای تعطیلات به ارمغان می آورند، سادگی سوئدی ها صداقت فنلاند در شب کریسمس ارائه می کنند. یکدلی افرادی که سفره می خورند، همانند جشن ها نیز سوا است. (در مفاد اسلوب بریتانیا یکدلی یک کباب یا آستیسی و یک کباب ننوشید!) ما کلاً چیز را روی میز می بریم بی آلایشی می توانیم یک آیین جالب، منحصر برفراز فرد پاکی سرگرم کننده ایجاد کنیم.
دور از آپارتمان در کشش این انفصال می تواند یک غرور جولان جنگ وجدال باشد. آنها می گویند حاجت مادر کامل اختراعات است. این نیز ام همه روابط جال است. بشر می خواهند آش دیگران همکاری کنند صفا پیوستن بالا تعطیلات یک روش عالی برای تبدیل دمده شدن به دیگران است.
کریسمس مسافرتی هیچ هدیه ای ندارد، هیچ سیاق معیاری و بدون فشار. این خالصاً مربوط روی غذا، انسان و روز است. صفا این می تواند قدردانی من وتو را برای آنچه تو این فصل استقرار است واقعا در مورد دم به من وآنها و آنها بدهد.


هتل هیلتون گاردن این گلدن هورن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.