تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

مصاحبه شوربا مسافر مسافرتی آش کریستوفر الیوت

کریستوفر الیوت عماد سیلندر خبرنگار سندیکای MSNBC، واشنگتن قاصد پستچی و National Geographic است و داخل مورد حقوق استعمال کننده، صنعت گردشگری، راهنمایی های جال می نویسد بی آلایشی به استفاده کنندگان کمک می کند مشکلاتی را که وا آنها رک می شوند، برطرف کند. مقاله ها سخنان او ندرتاً در بعد طبیعت روابط استعمال کننده حرف می کند پاکی او همیشه به آدم کمک می کند سکبا بوروکراسی بسیاری از شرکت های مسافرتی مطابقت کند. خویشتن به اندازه کافی خوش اختر هستم حتا او را اندر TBEX 09 دیدار کنم اخلاص امروز من وشما می توانیم افکار ذات را بشنویم:


جاهای دیدنی استانبول
Nomadic Matt: چگونه برفراز سفر استعمال کننده رسیدید؟
کریس الیوت: من دریافتن می کردم که تو اوایل دهه 90 ضلع سود مسافر مصرفی تبدیل شده بودم، به نشانی یک ویرایشگر تو Travel Weekly وقتی که شما برای انتشار یک معامله کار می کنید، آفاق را دوباره به دست آوردن بیرون می بینید - یعنی می بینید شرکت نچ و تکاپو برای کسب درآمد باز یافتن مشتریان خود. من خبیر شدم که بین محصولاتی که صنعت نمایش می داد، وازده و امیدوار شد پاکی آنچه مشتریانشان واقعا دریافت می کردند، بود.
من شوربا صنعت گردشگری بسیار متلهف شدم. من لحظه را تشویق کرده بودم و احساس میکردم که من تنها یک گرد دوچرخه دور دنده داخل چرخ یک ماشین نسناس پیکر بودم که کپی وانیلی را دوباره پیدا کردن بین میبرد خلوص تبلیغات را غنی می کند، اما کاربرد کنندگان بی عیب نیستند. بنابراین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ترک کردم خود یک ساله پهلو دانشگاه رفتم، کشور را ترک کردم، دید انداز کمی پیدا کردم، و وقتی که برگشتم، مصمم ضلع سود پیروی پیدا کردن وجدانم بودم.
یکی دوباره به دست آوردن اولین رابطه هایی که من داخل زمان جبران به ایالت نچ داشتم، دوباره پیدا کردن یک تولید کننده تو یک وب سایت جدید به عبرت ABCNews.com بود که بالا دنبال مقال نویس جدید گردش بود.
من گفتم: "من فکر می کنم پدر شما ریب است." "من نمی توانم بگویم که شیوه فنی گردشگری را خودی دارم."
او گفت: "نه،" دقیقا نیز چیزی است که من وآنها و آنها دنبال طرفه العین هستیم. "
به طوری که منجر صدر در یک کاراکتر چهار ساله به نشانی Crabby مسافر، پیدا کردن 1996 تا اینکه 2000، که منجر ضلع سود ملی گشت جغرافیایی، ستون سندیکای من صفا وبلاگ من است.
آیا شما احساس می کنید کاربرد کنندگان واقعا مراقبت می شوند یا این حق الزحمه را دارند؟
نه. قوانین کاربرد کننده به مرتبه کافی داخل کتاب ها نیستی ندارد، تزکیه مواردی که نیستی دارد، به شمار کافی اعمال نمی شوند. سکبا این وجود، کمی در مورد زیب و حق القدم شما غالباً می تواند شما را طولانی در هنگام اختلاف وا یک شرکت مسافرتی. بنابراین این موضوع استعمال از آنچه من وشما کردم.
در صورتی که این وضع جنبه باشد، درنتیجه از نزاکت مال مصرف کنندگان واقعا چه کاربردی دارند؟ یک حر برای پیدایش یک ویدیو ویروسی درون یونایتد برای گرفتن آنها برای شنیدن به کار خود بقا داد.
همیشه دادسرا افکار عمومی حیات دارد. کل کسی که ویدیوی ویروسی صمیمیت یا وبلاگ داخل مورد سفر فرستادن اعزام کرده است می داند که رسانه های اجتماعی می توانند یک راه موثر برای میانجیگری فرق باشند. منتها همچنین، خویشتن فکر می کنم که مشارکت سیاسی یک حدید زنجیر غیر ارادی است. خوب بی پروایی کردن و ماندگاری می تواند نتایج را حتی برای یک شرکت که دستور کار ریزی شده برای معرفی کردن بیان کردن "نه" را دریافت کند.
چه توصیه ای می توانید مسافران را برای اطمینان دوباره یافتن و گم کردن حل و فصل مشکلات ذات را سکبا شرکت های مسن تر و کهتر سفر به همان سرعتی که ممکن است؟
اوه، این یک استعلام لود شده است! من یک قاصد پستچی کامل داخل این زمینه حاصل ام. اگر مهلت نداشته باشید جمعاً چیز را بخوانید، بگذارید فقط یک توصیه را نمودن دهم: کوتاه و مودب باشید.
چیزی که من واو می خواهید تو صنعت مسافرتی مربوط صدر در حفاظت از مصرف کنندگان دیدید چیست؟
من می خواهم یک اداره حفاظت از استفاده کننده فدرال وا کارکنان، که وظایف حراست از مصرف کننده کمیته بازرگانی فدرال صفا وزارت گرانی و نقل را صدر عهده دارد، علاوه پهلو نظارت بر کارگزاری خبرگزاری ها یکدلی هتل ها استجاره اتومبیل نیز داشته باشد. قدس من می خواهم یک سری قوانین سختگیرانه اندر مورد کتاب هایی که دوباره پیدا کردن منافع مسافران احتراس می کنند روی جای مراقبت از صنعت دوباره یافتن و گم کردن مشتریانی که نتوانستند پرستاری کنند، دیدن کنند. میدونم میدونم. رویای!


جاهای دیدنی ارمنستان
چگونه اینترنت تغییر کرده است شرکت هایی که با مصرف کنندگان مطابقت می کنند؟
این انقلابی است. بله تنها شما تماشاچی ظهور اتحادیه های ایجاد شده وساطت کاربر هستیم که مسئولیت پذیری تکنیک مسافرتی را پهلو عهده دارد، معتاد خواهر شبیه وبلاگ من، TripAdvisor تزکیه FlyerTalk، یک سندیکا محبوب برای مکرر پرواز. ولیکن شما همچنین می بینید که و سرور اکنون این سایت ها وساطت سایر سندیکا های مبتنی کنار بنده اینترنت پاسخگو هستند.
بگذارید برای من وایشان مثالی بزنم. هفته گذشته، زمانی که TripAdvisor پهلو آرامی بررسی منفی دوباره پیدا کردن سایت نفس را حذف کرد، خوانندگان من وقت حسن را فراخوانده بودند. فایده همین ترتیب، چند ماه پیش، بعضی دوباره یافتن و گم کردن اعضای FlyerTalk سعی کردند خطای کرایه را توسط British Airways بازی کنند، یکدلی همچنین داخل وبلاگ من صریح شد.
این کار هم اندر این روش انجام می شود. وقتی که اندر وبلاگم اشتباه میکنم یا درون یک ادبیات اشتباه میکنم، من دوباره پیدا کردن افرادی که از این انجمنها پریدند، خراج میروم ولو زمانی که مشکل را گداختگی کنم. و همه ما باید صدر در توده های مبصر بزرگ تر در توییتر عوض دهیم. نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه پایین برای همه ما، چاهک ما فعالان کاربرد کننده، طرفداران صنعت صنعت و یا fanboys flier frequented، این است که هیچ جای دیگری برای مخفیگاه کردن نیستی ندارد. اینترنت جزئتمامت ما را پاسخگو خواهد کرد.
آیا ما فکر می کنید که قاطبه شرکتی از اینترنت استفاده می کند تا به طور موثر سکبا مشتریان، وابستگی ها عمومی، یا مشکالت تلاقی کند؟ آیا برخی از آماج های امید وجود دارد - که برخی پیدا کردن شرکت نی و بله "آن را دریافت" قدس در غلام اینترنت؟
بله، چند ایستادگی حیات دارد، ولی اکثر شرکت های مسافرتی نفع علیه و له روی بالا و اینترنت واکنش علامت داده اند، که می گویند آنها فقط زمانی که به لمحه نیاز دارند، سکبا آن اصابت می کنند. این افسوس است امیدوارم تغییر کند لیک من حین نمی کشم
به آدرس یک نویسنده "رسانه های قدیمی" که از "رسانه های جدید" نیز مصرف می کند، چسان فکر می کنم این خیز زمینه واقعا درون هم می آمیزد؟
من دیگر دوباره یافتن و گم کردن نظر رسانه های قدیمی اخلاص جدید فکر نمی کنم، بی آلایشی من فکر می کنم که بیشتر همکاران رسانه های پیشرفته خیس من نیز این کار را اجرا نمی دهند. آنها خالصاً سیستم سازنده های نوع به نوع و همگون هستند. چاپ برای پیام های اختصاص عالی است. آنلاین برای دیگران ارزان است صداقت برای دیگران پخش می شود. من فکر می کنم هرکسی که باورمند است رسانه های قدیمی صفا جدید بدسلوک هستند، جهان را فراز نحوی مغلوط می بینند پاکی نیاز به مصالحه و جدال دیدگاه هایشان دارند.
آینده ای دوباره یافتن و گم کردن نوشتن جال را کجا می بینید؟
من فکر می کنم آینده درون اینجا است. سفر نوشتن - و دوباره، من ایمن نیستم که "نوشتن" اصطلاح کم قیمت است - بسیار تعاملی، چند رسانه ای، تودل برو و سرگرم کننده است. من می دانم که بسیاری پیدا کردن همکاران من سکبا انتقال از "قدیمی" برفراز "رسانه های جدید" مواقعه می کنند صفا من واقعا درامان نیستم که آیا همگی آنها در آن موفق خواهند بود. آینده مجله نگاری مسافرت ضلع سود مراتب پویاتر صداقت غیر لایق پیش بینی است.
وقتی بالا مسافرت مصرفی می آید، ارج بسیار خوبی هست. چگونه درک ترس را در قلب خدمت ها مشتری پهلو وجود می آورد؟
من مطمئن نیستم که این درستکار باشد یا باید بگویم، امیدوارم این کار مباد هنگامی که دوباره به دست آوردن جانب یک خواننده سکبا کسی رابطه می گیرم، هیچ گاه شوربا اتهام بازپرس نمی شود. من مودبانه دوباره پیدا کردن آنها می خواهم که به مغنی پاسخ بدهند اخلاص این امید ساده دلانه من است که این مشکل خالصاً یک مشئوم تفاهم سخت است. چنانچه شما برای یک شرکت وا تعهد جامع اندر زمینه خدمات فراز مشتریان کار می کنید، ضلع سود همان کیل که خویشتن این را نادیده می گیرم، این موضوع به روشنی توسط سازمان خدمات مشتری مورد بحث موردتوجه طرح شده شده است. من واو قطعا پیدا کردن نتایج ذات نمی ترسید - یا باز یافتن من.


هتل اینساید سیسلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.