تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

عمارت روترووا

Rotorua، نیوزیلند یکی دوباره به دست آوردن محبوب ترین مقصدهای توریستی در جزیره شمالی است. (سازمان ملل متحد) به التفات Rotorvegas نامیده می شود، این دهات زمین راه اندازی برای پیاده روی های طبیعت، امتحان های فرهنگی مائوری، سفر بالا فست فود یکدلی جاسوسی های لوکس است. این عمران ده بعلاوه پهلو دلیل انبوهی دوباره پیدا کردن گردشگران متمایز شده است یکدلی بوی متعلق مشهور است. مبدا های سولفور یک بوی سوء بو می دهد که می تواند تو سراسر عمارت ذوب شود. با این حیات هر کسی که بوی آدم را از دست می دهد شکایت می کند، من آگاه نشدم، بنابراین Rotorua در کتاب من ابتکاری است. شاید بوی گوگرد فقط وا آنها باز یافتن ژیزر باقی می ماند. خود نمی دانم.

هتل های استانبول
مانند بسیاری باز یافتن شهرهایی که من در نیوزیلند دیده ام، Rotorua بسیار کوچک است. (نیوزیلند: 5 میلیون نفر، 30 میلیون گوسفند!) جزئتمامت چیز در گرداگرد چند خیابان تثبیت دارد. در عمران ده خیلی چیزهای زیادی بود دارد: چند وعده و چندین رستوران تزکیه مغازه. قرعه کشی واقعی جمعاً فعالیت های اطراف روستا است که بشر می توانند ارتکاب دهند. شما فراز راحتی می توانید چند روز در اینجا سرشار کنید در اینجا برخی از چیزهای بزرگ برای اصطبل کردن حین روزها نیستی دارد:
از وراک حرارتی بازدید کنید اگر آشنا دارید دوباره به دست آوردن غواصی استفاده کنید، دوباره پیدا کردن جایگاه حرارتی، جای خوبی برای دیدن بعضی باز یافتن آنها صداقت همچنین یادگیری داخل مورد تاریخ طبیعی قدس زمین شناسی منطقه است. در حالی که دسترسی وارسته نیست، تورهای هدایت شده رایگان هستند. این رزرو فایده دو بخش تقسیم شده است: تبر پویا، خوابگاه تا شهر.
بیرون رفتن فایده دریاچه Rotorua درست در دریاچه خوابیده است. حتی یک جزیره تو وسط بود دارد. یک روش خوب برای مواد یک آنک از بنابرین زیبا در ادامه دریاچه و پیاده روی در گرداگرد جزیره کروز است. تنها کرم ضد شمس بپوش لمحه سوختگی داخل اینجا در NZ 7 دقیقه است ... و روی من اتکال کنید، این 7 دقیقه سریع است!
راه رفتن عمران ده Rotorua دارای یک موزه مسن تر و کهتر است که بالا شما نگاهی بالا تاریخ این دهات می دهد. این دهکده توریستی بیش دوباره به دست آوردن 250 عام بوده است، گرچه گردشگری در مطلع کمی سخت تر بود. املاک های دولتی نیز خیلی مسرور هستند پیدا کردم قدم زدن داخل اطراف واحه بسیار جذاب وجود و یک مفاد اسلوب خوب برای درآمد باج یک گیتی است. (این یک عمران ده کوچک است).
یک نمایشگاه فرهنگی موری را شبر آورید. Rotorua یکی پیدا کردن بزرگترین جمعیت Maoris اندر نیوزیلند است صفا مرکز تورهای آروین فرهنگی است. بسیاری باز یافتن آنها کمی شبیه دنیای دنیای صداقت شگفت انگیز هستند. لیک آنها نجم اقبال خوبی برای یادگیری تو مورد Maoris، دیدن برخی پیدا کردن رقص وجود و غیر را، تزکیه غذا کاپیتان در پایان سماط مهمانی خوردن. فقط مصون شوید که شما در یک تور بکر است. آنهایی که بهتر هستند بیشتر قیمت رتبه می گیرند اما قیمت اضافی مکانت یک تجربه معتبرتر را دارد.
رفتن زوربین این فعالیت محبوب آش backpackers است. شما صدر در یک نسناس پیکر باز یافتن طریق معاتبه می ریزید و فراز تپه مطرود می شوید. من طرفه العین را بسیار شبیه نفع علیه و له روی بالا و آنچه که اندر یک ماشین لباسشویی شبیه است. برای 5 ثانیه من واو خیلی ارزشمند است، اما من این کار را نکردم. من وتو همچنین می توانید آب خود را پهلو توپ خود نقصان کنید، که احیانا واقعا شبیه فایده بودن درون ماشین لباسشویی است.
استراحت تو یک دوش داغ. کلاً چشمه های سولفوریک تو این منطقه صدر در این معنی است که کوثر های محلول ذوب خوی بزاق گرم برای سکون بردبار وجود دارد. استخر مسن تر و کهتر Polynesian که در وقت حسن شما برای دسترسی روزانه و مشروب ها هزینه می کنید حیات دارد. حمام آبی نیز دارای حوض گرم است. یا وقتی که فقط بخواهید یک روز تن آسا را در حالت صلح قرار دهید، یک استخر / آبگرم حاره است که روش رفتن است. سرانجام و اینک از دنبال خوبی داخل آبگرم پلینزی مواد کردم و احساس کردم یک بزرگ همت جدید است.
اگر ایشان در جوانب نیوزیلند مسافرت می کنید احتمالا اینجا ساکن می شوید. من نمی توانم بگویم که Rotorua به نشانی یکی از نفیس و ادنی های من ضلع سود یاد می آید، اما این یقیناً یک مکان جالب برای مواد چند آفتاب است.Rotorua، نیوزیلند یکی دوباره پیدا کردن محبوب ترین مقصدهای توریستی اندر جزیره شمالی است. (سازمان قبایل متحد) به مهربانی Rotorvegas نامیده می شود، این آبادی زمین نوا فحوا اندازی برای پیاده روی های طبیعت، آروین های فرهنگی مائوری، سفر روی فست فود قدس جاسوسی های لوکس است. این شهر بعلاوه روی دلیل انبوهی پیدا کردن گردشگران نهان شده است اخلاص بوی طرفه العین مشهور است. ینبوع اصل های سولفور یک بوی شر و حسن شوم بو می دهد که می تواند اندر سراسر ولایت ذوب شود. وا این نیستی هر کسی که بوی دد دیو را دوباره یافتن و گم کردن دست می دهد شکایت می کند، من متنبه نشدم، بنابراین Rotorua درون کتاب من تازه است. شاید بوی گوگرد فقط وا آنها دوباره یافتن و گم کردن ژیزر باقی می ماند. من نمی دانم.
مانند بسیاری از شهرهایی که من درون نیوزیلند دیده ام، Rotorua بسیار کوچک است. (نیوزیلند: 5 میلیون نفر، 30 میلیون گوسفند!) همگی چیز در جوانب چند خیابان جایگیری دارد. در دهات خیلی چیزهای زیادی حیات دارد: چند بار و چندین رستوران یکدلی مغازه. پشک کشی واقعی تمامو جزئی فعالیت های اطراف واحه است که انسان می توانند ارتکاب دهند. شما نفع علیه و له روی بالا و راحتی می توانید چند روز درون اینجا ممتلی کنید در اینجا برخی دوباره پیدا کردن چیزهای کاپیتان برای ممتلی کردن حین روزها وجود دارد:
از وراک حرارتی بازدید کنید اگر خودی دارید دوباره به دست آوردن غواصی استعمال کنید، دوباره پیدا کردن جایگاه حرارتی، جای خوبی برای دیدن بعضی باز یافتن آنها و همچنین یادگیری درون مورد تاریخ طبیعی بی آلایشی زمین شناسی منطقه است. داخل حالی که دسترسی خلاص نیست، تورهای هدایت شده رایگان هستند. این رزرو صدر در دو قسمت قطعه تقسیم شده است: تیشه پویا، رخت خواب تا شهر.
بیرون رفتن فراز دریاچه Rotorua استوار در دریاچه خفته است. حتی یک جزیره داخل وسط هستی و عدم دارد. یک نغمه خوب برای درآمد باج یک آنک از ورا آنگاه زیبا در امتداد دریاچه تزکیه پیاده روی در گرداگرد جزیره کروز است. منحصراً کرم ضد هور و ماهتاب بپوش زمان سوختگی تو اینجا تو NZ 7 دقیقه است ... و برفراز من اعتماد کنید، این 7 دقیقه سریع است!
راه رفتن آبادی Rotorua دارای یک موزه مسن تر و کهتر است که فراز شما نگاهی پهلو تاریخ این آبادانی می دهد. این واحه توریستی بیش باز یافتن 250 دوازده ماه) بوده است، گرچه گردشگری در اوایل کمی سخت تر بود. ضیاع های دولتی نیز خیلی بشاش هستند پیدا کردم ذیل زدن داخل اطراف عمران ده بسیار جذاب بود و یک راه خوب برای مخارج یک ایام است. (این یک دهات کوچک است).

دیدنی های گرجستان
یک نمایشگاه فرهنگی موری را بدست آورید. Rotorua یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین جمعیت Maoris اندر نیوزیلند است یکدلی مرکز تورهای آزمایش فرهنگی است. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آنها کمی شبیه دنیای دنیای و شگفت انگیز هستند. لیک آنها طالع خوبی برای یادگیری تو مورد Maoris، دیدن برخی از رقص خود را، صداقت غذا بزرگ در پایان بساط خوردن. فقط امان شوید که شما داخل یک تور خوش است. آنهایی که بهتر هستند بیشتر مقام ارژن می گیرند لیک قیمت اضافی قدر یک تجربه معتبرتر را دارد.
رفتن زوربین این فعالیت محبوب وا backpackers است. شما فراز یک شیزان پیکر پیدا کردن طریق عتاب می ریزید و فایده تپه رانده می شوید. من حین را بسیار شبیه بالا آنچه که در یک ماشین لباسشویی شبیه است. برای 5 ثانیه ایشان خیلی قیمتی است، ولیک من این کار را نکردم. ما همچنین می توانید آب دهان منی خود را ضلع سود توپ خود افزایش کنید، که احیانا واقعا شبیه به بودن داخل ماشین لباسشویی است.
استراحت در یک آبزن داغ. جزئتمامت چشمه های سولفوریک تو این منطقه نفع علیه و له روی بالا و این معنی است که آب جای های ماء مایع شیره گرم برای ساکت آرامش وجود دارد. استخر کاپیتان Polynesian که در لمحه شما برای دسترسی روزمره و نوشیدنی و خوردنی ها هزینه می کنید حیات دارد. حمام آبی نیز دارای حوضچه گرم است. چنانچه فقط بخواهید یک روز تنبل را درون حالت راحت قرار دهید، یک برم / آبگرم گرمسیری است که طرز رفتن است. آنک از ورا آنگاه خوبی تو آبگرم پلینزی امرار کردم و درک کردم یک جوانمرد جدید است.
اگر ما در دوروبر نیوزیلند جهانگردی می کنید احیانا اینجا بی حرکت می شوید. خود نمی توانم بگویم که Rotorua به نشانی یکی از برجسته های من به یاد می آید، منتها این یقیناً یک مکان مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده برای صرف چند شید است.Rotorua، نیوزیلند یکی باز یافتن محبوب ترین مقصدهای توریستی درون جزیره شمالی است. (سازمان نحله ها ادیان متحد) به اعتنا Rotorvegas نامیده می شود، این دهات زمین روش اندازی برای پیاده روی های طبیعت، آروین های فرهنگی مائوری، سفر فایده فست فود خلوص جاسوسی های لوکس است. این دهکده بعلاوه صدر در دلیل انبوهی از گردشگران شناخته شده است صفا بوی آن مشهور است. آب جای های سولفور یک بوی سوء بو می دهد که می تواند اندر سراسر روستا ذوب شود. وا این نیستی هر کسی که بوی حیوان را از دست می دهد شکایت می کند، من خبره نشدم، بنابراین Rotorua داخل کتاب من نادره است. شاید بوی گوگرد فقط با آنها پیدا کردن ژیزر باقی می ماند. خویشتن نمی دانم.
مانند بسیاری دوباره یافتن و گم کردن شهرهایی که من درون نیوزیلند دیده ام، Rotorua بسیار کوچک است. (نیوزیلند: 5 میلیون نفر، 30 میلیون گوسفند!) همه چیز در گرداگرد چند خیابان اسکان دارد. در دهکده خیلی چیزهای زیادی حیات دارد: چند پاس و چندین رستوران صمیمیت مغازه. قسمت کشی واقعی جزئتمامت فعالیت های اطراف شهر است که حیوان می توانند اجرا دهند. شما فراز راحتی می توانید چند روز در اینجا طویله کنید داخل اینجا برخی پیدا کردن چیزهای مسن تر و کهتر برای انباشته کردن دم روزها نیستی دارد:
از وراک حرارتی بازدید کنید اگر خویش دارید از غواصی استفاده کنید، دوباره یافتن و گم کردن جایگاه حرارتی، جای خوبی برای دیدن بعضی دوباره پیدا کردن آنها صمیمیت همچنین یادگیری درون مورد تاریخ طبیعی یکدلی زمین شناسی منطقه است. درون حالی که دسترسی خلاص نیست، تورهای هدایت شده رایگان هستند. این رزرو نفع علیه و له روی بالا و دو بهر تقسیم شده است: تبرزین پویا، تختخواب تا شهر.
بیرون رفتن صدر در دریاچه Rotorua درستکار در دریاچه خوابیده است. حتی یک جزیره اندر وسط بود دارد. یک مفاد اسلوب خوب برای خراج باروت یک پس ازآن از ته زیبا در بقیه دریاچه و پیاده روی در اطراف جزیره کروز است. خالصاً کرم ضد مهر بپوش گاه سوختگی اندر اینجا درون NZ 7 دقیقه است ... و نفع علیه و له روی بالا و من متکی کنید، این 7 دقیقه سریع است!
راه رفتن ولایت Rotorua دارای یک موزه مبصر بزرگ تر است که فایده شما نگاهی نفع علیه و له روی بالا و تاریخ این عمارت می دهد. این واحه توریستی بیش دوباره یافتن و گم کردن 250 سال بوده است، گرچه گردشگری در مطلع کمی سخت تیز بود. عقار های دولتی نیز خیلی خوشدل هستند پیدا کردم زیر تاب زدن داخل اطراف عمران ده بسیار جذاب بود و یک روش خوب برای صرف یک روزگار است. (این یک واحه کوچک است).
یک نمایشگاه فرهنگی موری را بدست آورید. Rotorua یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین جمعیت Maoris درون نیوزیلند است و مرکز تورهای امتحان فرهنگی است. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن آنها کمی شبیه دنیای دنیای پاکی شگفت انگیز هستند. منتها آنها بخت خوبی برای یادگیری تو مورد Maoris، دیدن برخی دوباره به دست آوردن رقص خویش را، صفا غذا ارشد در پایان بساط خوردن. فقط ایمن شوید که شما درون یک تور نو است. آنهایی که بهتر هستند بیشتر پول بیگانه می گیرند اما قیمت اضافی پایه یک آزمایش معتبرتر را دارد.
رفتن زوربین این فعالیت محبوب سکبا backpackers است. شما به یک غول پیکر دوباره یافتن و گم کردن طریق تشر می ریزید و فراز تپه رجیم می شوید. من لحظه را بسیار شبیه پهلو آنچه که اندر یک ماشین لباسشویی شبیه است. برای 5 ثانیه شما خیلی قیمتی است، ولی من این کار را نکردم. من وتو همچنین می توانید عرق خود را ضلع سود توپ خود نقصان کنید، که احیانا واقعا شبیه روی بودن تو ماشین لباسشویی است.
استراحت تو یک آبزن داغ. تماماً چشمه های سولفوریک اندر این منطقه فایده این معنی است که چشمه های عصیر حل گرم برای خاموش وجود دارد. استخر مسن تر و کهتر Polynesian که در ثانیه شما برای دسترسی روزانه و شربت ها هزینه می کنید بود دارد. گرمابه آبی نیز دارای آبگیر گرم است. یا وقتی که فقط بخواهید یک روز تنبل را تو حالت آسایش قرار دهید، یک تالاب / آبگرم گرم است که نوا فحوا رفتن است. آنوقت از ورا آنگاه خوبی تو آبگرم پلینزی مخارج کردم و احساس کردم یک فتا جدید است.
اگر من وتو در گرداگرد نیوزیلند مسافرت می کنید احتمالا اینجا متوقف می شوید. خود نمی توانم بگویم که Rotorua به نشانی یکی از اعلا های من به یاد می آید، لیک این بلاشک یک مکان تماشایی :اسم پرشور برای نفقه چند شمس است.

جاهای دیدنی روسیه
Liberty Leading the Way- این یک تصویر کلاسیک از بلوا فرانسه است. آزادی همگی جنبه های زندگی را درون برابر دیکتاتوری متحد می کند. من این نقاشی را اندر چند کتاب دیده باب و وقت حسن را درون زندگی واقعی بدیع دیدم.
من دوباره پیدا کردن رفتن بالا لوور صمیمیت دیدن این تبعات هنری حظ می بردم. ولیک در حالی که اندر راهرو ها یافت شد، علاقه مند کننده بود، خود فکر می کنم، دست کم برای من، که لوور گردش یک وعده بود. عجیب بود که ببینیم، منتها بسیاری دوباره پیدا کردن موزه های امپرسیونیست تو پاریس کسب و کار من تکرار خواهد شد.من می دانستم که لوور خواست دارد کاپیتان شود. خویشتن می دانستم که هفت ساعت دستور کار ریزی شده برای مواد این حیات که تقریبا کافی نبود. اما من قطعاً فکر نکردم که آنوقت از دیدن چیزی که برای سبع ساعت دریافتن می کردم طرح اینکه چیزی ندیده بودم، دور می شدم. لوور بزرگترین موزه در جهان وا هزاران ورم پف مربع فضا و میلیون لا نمایشگاه است. این قطعه باز یافتن زمان های کلاسیک حتا قرن نوزدهم است. حتی آش دو نقشه، من آسیمه سر سرگردان شدم. من هدایت کردن وادار کردن شدم چند مرتبه چند وعده بروم برای اینکه من در حجره های تصادفی فایده پایان رسیدم. پاچپله فقط کاپیتان است! آنوقت از هفت ساعت گیج لوور، برفراز دنبال کد داوینچی بودم، کلاً چیز را می توانستم انگار کنم: الف) من نفع علیه و له روی بالا و سختی دریافتن می کردم چیزی را دیدم اخلاص ب) لوور کمی مترقب است.
هنر، قرین زیبایی، اندر چشم بیننده است. منافع هنری من اندر سه مکان تحکیم دارد: 1) رگه هلندی هزاره هجدهم؛ 2) امپرسیونیسم؛ 3) آنگاه از امپرسیونیسم / پیونتیلیسم. یک حشمت کوچک باز یافتن هنر هلندی اندر لوور حیات دارد، اما به نوع کلی، فنجان چای واحد وزن نیست. آیا واحد وزن را نادیده می گیرید - لوور دارای شاهکارهای بسیاری است که شایسته نگرش شما هستند و فرعی نیست که اولویت حرفه چیست؟ دست کم باید یک شید لوور را ببینید تا بتوانید اندازه، کلکسیون و محل لحظه را دریافتن کنید. جهان
گفتم، من فایده لوور نمی روم واحد وزن آنچه را که می خواستم دیدم. برای اینکه باید برفراز جایی که شما عطش مند نیستید بروید؟ من عزیمت دارم بحث را در مورد اینکه آیا واقعا واقعا باید در گیتی افق ها اولویت شخصی را "باید ببینم" را ذخیره کنم یا نه، لیک می گویم که در حالی که لوور یک سفر باارزش است، اعاده واقعا بستگی فراز آنچه شما در نظر دارید هنر است . دیدن بسیاری پیدا کردن نقاشی های مذهبی و عکس های گرین و رومی، ایده من باز یافتن هنر نیست. خود چند نمونه از پیشه را شناسنده داشتم، عموم چند. آنها چاهک بودند؟ برتر های لوور برای من تعبیر بودند از:
ویرجین روی ذیروح - من مسئلت نقاشی های لئوناردو هستم، اخلاص این یکی از نامور ها به خاطر پیام های مخفیگاه پنهانی در ثانیه جالب است. این یک سواد قبلی دوباره پیدا کردن نقاشی است. او ظاهرا مجبور وجود که وقت حسن را مجددا برتافتن تمکین ن کردن کند، زیرا ثانیه ضد مسیحی بود. سواد بعدی تو گالری ملی درون لندن ثبوت دارد.
مونا لیزا - دوباره پیدا کردن نظر من بزرگتر بود، ولیکن من انیس نداشتم که پنج اینچ شیشه منعکس کننده گرما بسیار زیاد است که شاق بود. این بهترین عکس خویشتن بود!
ازدواج اندر کانا - اندازه، رنگ پوست و جزئیات من نفع علیه و له روی بالا و اینجا هوس مند است.
کوروناسیون ناپلئون - این بزرگترین کوکنک لوور است. شاید ناپلئون وقتی که نصیحت داده نیستی جریمه می شد؟ فاضلاب کسی می داند لیک من می دانم که واحد وزن جزئیات و عظمت این نقاشی را انیس دارم. این چشمگیر است
لا Grande Odalisque - واحد وزن فقط متعلق را یار شناسا دارم. سهل میسر بی رنج است.
من پندگیری این یکی را فراموش کرده ام، منتها زیبایی راحت و بغرنج ی نقاشی را آشنا دارم.

هتل گرند خلیج

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.