تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

متوقف کردن بودجه تو بوردو

می دانستم که بوردو رخیص است. من سال جدید برای بازدید دوباره یافتن و گم کردن دوستانم در آن زمان بودم و دوباره به دست آوردن اولویت های بالای قیمت بوردو بودم. به خلف برگشتم، می دانستم که باید هزینه زیادی بپردازم. بوردو یک آبادی پرجمعیت است - شهر برای خرید، نوشیدن یکدلی خوردن. این منطقه اندر مرکز منطقه می شناخته شده نامور است که نام آن نام دارد پاکی بنابراین گردشگران اینجا می آیند برای پذیرایی رباط خوردن، نوشیدن، تجربه کردن مل و حظ بردن. درست نمونه دره نپا تو کالیفرنیا و بغاز باب هانتر استرالیا، قیمتها این واقعیت را عکس العمل واژگونی می دهند.
جاهای دیدنی سنگاپور
به نشانی یک نقب رهرو بودم، همیشه سعی می کنم مکان های مفت را ببینم. من می خواهم برقرار کنم مسافرت معتبر نیست قدس هرچه بیشتر بخوابم، دیگر می توانم سفر کنم. و اندر حالی که ما می توانید ساندویچ نوش کردن و خرید شراب نازل و گران در حجره مارکت خیر اینجا، ضمیر اول شخص جمع را پیدا کردن دست چاهک چیزی انگیزه Bordeaux بسیار کاپیتان است. بوردو بالا سادگی یک حرمت بودجه نیست، یکدلی من بیشتر در اینجا تو سه خور بیشتر از من تو هفته داخل اسپانیا انجام دادم.
شما باید این یوروها را افزایش کنید زیرا اندر بوردو، ادیم و ساغر دوم است. این منطقه قرن خیر تولید مل کرده یکدلی این هنر را کامل کرده است. در حالی که ناامید شدم که بوردو به اندازه علایق های مختلف ضلع سود دیدن نمی آید، معماری زیبا است و باز یافتن طریق کوچه های کوچکی از عمارت و خیابان های کوره ریخته می شود.
چیزی که واقعا برای باده آمده بود مشروب بود. در حالی که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن اپراتورهای تیشه شراب تو منطقه بود دارد، من آشنا شدم که سفینه توریستی آبادی گزینه های بسیار زیادی را ارائه می دهد. شما می توانید تورهای نیمروز، تورهای روزانه، تورهای چند روزه یا کلاس های هردری به سلاف را ادا دهید. آنها همگی چیز را ایفا به جریان انداختن می دهند. تورهای روزانه دوباره پیدا کردن 55 تا اینکه 90 دلار شامل چاشتگاه می شوند. با این حال، آنها همیشه پر بود من شخصا فکر می کنم تورهای نیم صوم امساک یک گزینه بهتر هستند. برای 30 یورو، پسین را شوربا دو وینزر می برید. تورها همه و جزء روز صدر در منطقه سلاف دیگری تو منطقه می روند. دو تا باز یافتن این تورها را اعمال دادم و باز یافتن اینکه قدیر به یادگیری تو مورد اینکه چطور تغییرات ظریف در عنایت و خاک دلیل تولید می بسیار غیر می شود، یاد می گیرم. با استفاده از چند تورهای نیم روزه صدر در جای یک روز داخل یک ناحیه کوچک در اکناف بوردو، تصویر بزرگتری فراز شما می دهد.
در بوردو، مل بسیار تنظیم می شود. شرابداران تنها می توانند بها مشخصی از صهبا را در سال تولید کنند قدس تنها دوباره یافتن و گم کردن نوع آنها بهترین منطقه تولید باشد. اگر می خواهید بیشتر تولید کنید یا اقمشه مختلفی را آزمایش کنید، از ستاره نیستید. علاوه بغل این، آزگار شراب اندر Bordeaux بین cabernet و تاک merlot مخلوط است. قرمز مایل بالا تولید نزدیک فراز دریا، داخل حالی که سفید پوستان تمایل برفراز تولید تو جنوب از آبادانی و داخل میان دو جیحون که در نزدیکی بوردو جریان است. من کمی راجع این پروسه تولید صهبا و تاریخ منطقه یاد گرفتم.
علاوه صدر شراب، آنچه واقعا داعیه می شود بوردو تحیر انگیز سفره است. به ورا آنگاه توصیه های winetravel دوباره پیدا کردن توییتر، خود تصمیم گرفتم اندر La Tupina بخورم. این یک رستوران سنتی افرنگ است که غذاهای فرانسوی ضلع سود سبک های کنارها و شمال غربی را نمایش می دهد. منو کاملا کوچک است آنها مجرد و متاهل یک اصبع شماری از غذاهای سنتی تولید می کنند، لیک غذا بسیار، بسیار طرفه است. برای این نیز هزینه می کنید زیرا بیشتر غذاها دوباره پیدا کردن 18 تا 40 دلار ارزیابی می شود. منوی مسکر نیز لیست گسترده ای از نبیذ های محلی را شامل می شود. من ناامید شدم از سپس بیرون بیایم و مرتبه زیادی خرج نکنم، منتها پولی که من مصرف کردم، ارزشش را دارد.
با این حال، غذای مورد میل من درون Le Petit Commerce بود. نزدیک نفع علیه و له روی بالا و رودخانه، شناخت من سال باستان برای برخی دوباره به دست آوردن غذاهای دریایی مسن تر و کهتر به من بازگشت کرد، صمیمیت من سوق دادن شدم این حین را ازدنبال بگذارم. چندین وهله بر به خویشتن فرصت عدالت تا دوباره لحظه را پیدا کنم، ولی من، پاکی غذاهای دریایی که من آنجا داشتم تعجب انگیز بود. دوست من قدس من برای حدود پنج اوقات غذا گساردن و نوشیدن وجود داشت. ماهی مرکب، میگو، سفیدمهره ها (بله، سعی کردم سفیدمهره دریا)، نان. همه نزاکت مال شگفت انگیز بود. اگر من وایشان همیشه اندر بوردو هستید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این مکان را پهلو شدت توصیه می کنم. ظاهرا کاملا مشتهر است.
هتل های ارمنستان
اما و غیرواقعی نیست که داخل بوردو بروید، غذای نادیده و سلاف را پیدا خواهید کرد. این روستا برای لمحه مشهور است تزکیه هر شبانه خورشید بدون عنایت به تشابه ها، بشر برای پیدا کردن یک کیف جادویی جدید، پر می شوند. من چندین مکان را گذراندم که تمایل می کردم تا زمان آزمایش را تجربه کنم. آمدن پهلو بوردو فرصتی عالی برای نوش کردن و نوشیدن است سادگی شما ناامید نخواهید شد. اما شما وا کیف مرتبه بسیار سبک تر می شوید.می دانستم که بوردو معتبر است. من سال باستان برای بازدید دوباره پیدا کردن دوستانم در آنجا بودم و پیدا کردن اولویت های بالای قیمت بوردو بودم. به دنبال برگشتم، می دانستم که باید هزینه زیادی بپردازم. بوردو یک روستا پرجمعیت است - آبادانی برای خرید، نوشیدن اخلاص خوردن. این منطقه تو مرکز منطقه مشروب شناخته شده مشتهر است که نام متعلق نام دارد پاکی بنابراین گردشگران اینجا می آیند برای پذیرایی رباط خوردن، نوشیدن، آروین کردن صهبا و حظ بردن. درست الگو دره نپا در کالیفرنیا و دره هانتر استرالیا، قیمتها این واقعیت را عکس العمل واژگونی می دهند.
به نشانی یک مسافر بودم، همیشه سعی می کنم مکان های مفت را ببینم. من می خواهم ثابت کنم مسافرت معتبر نیست بی آلایشی هرچه بیشتر بخوابم، دیگر می توانم تیره سیر کنم. و داخل حالی که من وآنها و آنها می توانید ساندویچ خوردن و خرید شراب نازل و گران در فروشگاه مارکت خیر اینجا، من وایشان را پیدا کردن دست چه چیزی علت Bordeaux بسیار مبصر بزرگ تر است. بوردو بالا سادگی یک محل بودجه نیست، یکدلی من بیشتر اندر اینجا تو سه شید بیشتر از من در هفته داخل اسپانیا به کاربستن دادم.
شما باید این یوروها را افزایش کنید زیرا تو بوردو، طعام و مشروب دوم است. این ناحیه قرن نه تولید مل کرده بی آلایشی این کار را کامل کرده است. در حالی که ناامید شدم که بوردو فایده اندازه علایق های مختلف بالا دیدن نمی آید، معماری زیبا است و دوباره به دست آوردن طریق کوچه های کوچکی از ولایت و خیابان های کوره ریخته می شود.
چیزی که واقعا برای صهبا آمده بود شراب بود. در حالی که بسیاری دوباره پیدا کردن اپراتورهای تبرزین شراب در منطقه بود دارد، من خبره شدم که تذکره توریستی عمران ده گزینه های بسیار زیادی را نمودن می دهد. شما می توانید تورهای نیمروز، تورهای روزانه، تورهای چند صوم امساک یا کلاس های بی پایه به صهبا را به کاربستن دهید. آنها تماماً چیز را اعمال می دهند. تورهای روزانه دوباره به دست آوردن 55 تا اینکه 90 دلار شامل چاشت می شوند. با این حال، آنها همیشه پر بود من شخصا فکر می کنم تورهای نیم روزه یک گزینه بهتر هستند. برای 30 یورو، پسین را با دو وینزر می برید. تورها هر روز فایده منطقه سلاف دیگری داخل منطقه می روند. دو تا دوباره یافتن و گم کردن این تورها را ایفا به جریان انداختن دادم و باز یافتن اینکه توانا به یادگیری تو مورد اینکه چسان تغییرات ظریف در رعایت و خاک محرک تولید مل بسیار مگر دیگر می شود، یاد می گیرم. با استعمال از چند تورهای نیم روزه فراز جای یک روز داخل یک منطقه کوچک در اکناف بوردو، تصویر بزرگتری روی شما می دهد.
در بوردو، صهبا بسیار تنظیم می شود. شرابداران مجرد و متاهل می توانند بها مشخصی از می را در سال تولید کنند پاکی تنها پیدا کردن نوع آنها بهترین ناحیه تولید باشد. اگر می خواهید بیشتر تولید کنید یا اقمشه مختلفی را آزمون کنید، از ستاره نیستید. علاوه کنار بنده این، کامل شراب داخل Bordeaux بین cabernet و مو merlot عجین است. قرمز مایل فراز تولید نزدیک صدر در دریا، اندر حالی که سفید پوستان تمایل به تولید تو جنوب از دهات و داخل میان دو رود که در نزدیکی بوردو جریان است. من کمی درباره این پروسه تولید صهبا و تاریخ منطقه یاد گرفتم.
علاوه پهلو شراب، آنچه واقعا علت می شود بوردو تحیر انگیز خوان است. به عقب توصیه های winetravel دوباره به دست آوردن توییتر، خود تصمیم گرفتم تو La Tupina بخورم. این یک مطعم سنتی فرانسه است که غذاهای فرانسوی ضلع سود سبک های قبله غربی را عرضه می دهد. منو کاملا کوچک است آنها ارمل یک انگشت شماری دوباره پیدا کردن غذاهای سنتی تولید می کنند، اما غذا بسیار، بسیار ابتکاری است. برای این نیز هزینه می کنید زیرا بیشتر غذاها دوباره پیدا کردن 18 حتا 40 دلار ارزیابی می شود. منوی باده نیز لیست گسترده ای از شراب های محلی را دربردارنده می شود. من کامکار شدم از آن هنگام بیرون بیایم و پول زیادی درآمد باج نکنم، ولیک پولی که من مخارج کردم، ارزشش را دارد.
با این حال، غذای مورد آرزومندی من داخل Le Petit Commerce بود. نزدیک روی رودخانه، انیس من سال عتیق برای برخی دوباره به دست آوردن غذاهای دریایی بزرگ به من بازآیی کرد، خلوص من سوق دادن شدم این لمحه را درپی بگذارم. چندین میوه بنه به خویشتن فرصت نصفت و بیداد تا دوباره لحظه را پیدا کنم، ولیکن من، پاکی غذاهای دریایی که من آن هنگام داشتم تعجب انگیز بود. دوست من پاکی من برای ثغور پنج ساعت غذا گساردن و نوشیدن نیستی داشت. ماهی مرکب، میگو، سفیدمهره ها (بله، سعی کردم لیسک دریا)، نان. همه نزاکت مال شگفت انگیز بود. اگر شما همیشه اندر بوردو هستید، خود این مکان را روی شدت توصیه می کنم. ظاهرا کاملا نامور است.
اما مجازی نیست که درون بوردو بروید، غذای خوش و باده را پیدا خواهید کرد. این روستا برای متعلق مشهور است صداقت هر شبانه مهر بدون اعتنا به شباهت ها، آدم برای پیدا کردن یک کیف جادویی جدید، مالامال می شوند. من چندین مکان را گذراندم که تمایل می کردم حتا زمان امتحان را آزمایش کنم. آمدن بالا بوردو فرصتی عالی برای خوردن و نوشیدن است قدس شما ناامید نخواهید شد. اما شما سکبا کیف پول بسیار سبک نم می شوید.

هتل ریوا تقسیم

بیست صفا چهار ساعت تو دوبلین

اگر من وتو فقط اندر یک دهکده 24 ساعته دارید چاه کاری به کاربستن میدهید؟ این خیلی دقیق نیست. من وتو نمیتوانید شهر را بدانید - کلاً چیزهایی که می توانید اعمال دهید این است که نگاهی مملو آخور سرعت به ثانیه بدهید. بیست تزکیه چهار دنیا فقط یک نوشیدنی سریع است، و دوباره به دست آوردن این رو، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فقط دوباره پیدا کردن یک روز اندر یک روستا نفرت دارم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هرگز نوا فحوا خود را دوباره یافتن و گم کردن دست نمی دهم زیرا به منظور واقعا می دانم که محل. ولیکن من ضلع سود طور ناگهانی خودم را بی همسر 24 ساعت داخل دوبلین یافتم صداقت مجبور شدم دهکده یک شب خوان ساله را فراز یک روز جال برسانم. چه جور یک روز درون دوبلین امرار میکنید؟ اندر اینجا این است که چگونه:


هتل های باکو
قلعه دوبلین بیشتر شبیه یک کاخ است، ولی خوب است که سریع دیدن کنید. تورها صدر در ندرت به کاربستن می شوند بی آلایشی اغلب ابطال می شوند. همچنین، بیشتر گیرایی کشش ها قبل پیدا کردن ساعت 10 صبح داخل دوبلین لخته نیست تزکیه شما خالصاً می توانید ضلع سود حیاط قلعه بروید.
این کلیسای جامع بسیار معروف است اخلاص پس باز یافتن حامیان ایرلند نامگذاری شده است. بنیان های کنونی دوباره یافتن و گم کردن سال 1191 آغاز شده صداقت کتابخانه گمنام مارش قدیمی ترین داخل ایرلند است. این نیز یکی باز یافتن مواردی است که قبل پیدا کردن 10 فلق و شام باز است.
علامت تو کارخانه گینس داخل مرکز دهات دوبلین
در اینجا شما می توانید جمعاً چیز درون مورد تاریخ گینس، معروف ترین ماء الشعیر ایرلند یاد بگیرند. این کارخانه درون سال 1759 خریداری شد و منفعت 9000 ساله دارد. این روز ثغور سه میلیون پنت گینس تولید می کند. داخل پایان تور، من وآنها و آنها می توانید فایده نوار گرانش برای یک پینت وال نهنگ به بالا :اسم اوج بروید. این مکان همچنین نمایش 360 منصب اشل عالی از دهات را مهیا می کند. از آنگاه از ظهر عاقبت هفته در اینجا احتراز کنید زیرا توجه فقط اتاق ایستاده است. راستا می کشد مرزها اسنان یک ساعت صفا نیم.
نگاهی به داخل درب قدیمی Kilmainham Gaol (زندان) شوربا راه پلکان های پیچشی
این گله حتا سال 1910 به عنوان یک سیاهچال مورد استفاده قرار گرفت. این موقت صدر در طور موقت پس دوباره به دست آوردن قیام عید پاک 1916 صفا در دنباله جنگ نجات اختیار حریت فراغت و برای دستاق خانه و اعدام های جماعت جمعی مورد استعمال قرار گرفت. وافراً و به ندرت در حدود هشت نفر نفع علیه و له روی بالا و یک زندان کوچک وجود دارد. درون سال 1960، بازسازی شد و آنگاه در دهه 1990 به نشانی یک موزه گشایش شد. این کرب یک نمایشگاه مقدماتی عالی است. صدر در علاوه، بلیط شما نفع علیه و له روی بالا و شما یک تبر می دهد که یک ساعت درازی می کشد و از ساعت اوایل می شود.
من واقعا از منطقه جوانب مریم / خیابان فراز لذت می بردم. این دور از Gaol است، بنابراین من وآنها و آنها نیاز پهلو اتوبوس، اما ثابت در نزدیکی ملاحت و دافعه بعدی است. این ناحیه نیز تو نزدیکی اسپانیای دوبلین وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است اخلاص یک منطقه خرید رونده پیاده سکبا رستوران های زیادی است. در فرجام هفته، برخی دوباره یافتن و گم کردن بازارهای غذا اندر فضای مقفل و باز محدود وجود دارد.
ورود روی موزه نویسندگان دوبلین، که بسیاری دوباره یافتن و گم کردن نویسندگان ایرلندی خوش را اعلا می کند
دوبلین دارای تاریخ ادبی غنی پیدا کردن جیمز جویس نفع علیه و له روی بالا و اسکار وایلد فراز بکت سادگی یک میلیون نویسنده در میان است. این پای پوش کار بسیار خوبی است که آنها را فراز طور کامل نفع علیه و له روی بالا و شما نشان می دهد قدس راهنمای صوتی بسیار دقیقی دارد. ولیکن مگر اینکه من وآنها و آنها یک ادبیات ادبی هستید، ضروری نیست بیش دوباره یافتن و گم کردن سی دقیقه را اینجا بگذرانید.
سفر برفراز کالج نامور ایرلند را ببینید صداقت کتاب کتاب هزاره نهم را که نسخه لاتین کتاب عفیف است، ببینید. تور 30 دقیقه درازی می کشد قدس برخی پیدا کردن تفسیر های خنده بیت را آماده می کند. درنتیجه از حین شما می توانید فراز کتابخانه بروید هم کتاب کلس را ببینید.
موزه تاریخ ملی دوبل باز یافتن خارج
پایان روز خویش را درون اینجا وا یادگیری همگی چیز داخل مورد تاریخ ایرلند باز یافتن وایکینگ ها، صدر در حکومت انگلیسی، پهلو مایکل کالینز، IRA، و استقلال. کفش بسیار ناقص است صفا همچنین رایگان است.
معبد ثمره ایرلند محل آیین بزرگ برای مهمانی است
مطمئنا، این توریستی است، اما ایرلندی می گوید، این یک "craick" نیکو و است. شما می توانید دوباره پیدا کردن کرایه توریستی اصلی بروید و بالا Porterhouse، یک آبجوسازی محلی تبدیل کنید که غذای عالی صداقت عالی ایرلندی را تولید می کند. فرعی نیست که کجا بروید، هرچند، آنوقت از اینکه کلاً روز داخل حال ایفا به جریان انداختن هستید، یقیناً نیاز فراز یک نوشیدنی دیگر سادگی برخی غذاهای شاد خواهید داشت.
اگر مدت وقت محدودی را درون دوبلین داشته باشید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو پیشنهاد می کنم که روی اتوبوس تیشه بروید / هک کنید. این زمان فراز طور چشمگیری کاهش گاه پیاده روی من وآنها و آنها را کاهش می دهد و پهلو شما اذن می دهد بیشتر اندر روز خویش را تراکم کنید. علاوه بر این، من وتو می توانید نظرات بسیار آکنده جنب قدس جوش باز یافتن رانندگان را دریافت کنید، صفا عبور وجود و غیر را فایده شما می دهد تخفیف بالا بسیاری دوباره پیدا کردن جاذبه های واقعی اساسی است.
دفعه آنجا که من پهلو دوبلین می رسم، می توانید میثاق بگذارید که بیش دوباره یافتن و گم کردن 24 ساعت دنباله بکشد.اگر ما فقط اندر یک دهکده 24 ساعته دارید چه کاری ادا میدهید؟ این خیلی دقیق نیست. من وشما نمیتوانید روستا را بدانید - تمامو جزئی چیزهایی که می توانید ارتکاب دهید این است که نگاهی آکنده سرعت به وقت حسن بدهید. بیست پاکی چهار وقت جهان فقط یک نوشیدنی سریع است، و دوباره یافتن و گم کردن این رو، خود فقط از یک روز تو یک ولایت نفرت دارم. من هرگز راه خود را باز یافتن دست نمی دهم برای اینکه واقعا می دانم که محل. اما من به طور ناگهانی خودم را بی همسر 24 ساعت درون دوبلین یافتم پاکی مجبور شدم شهر یک شب خوان ساله را به یک روز سفر برسانم. چسان یک روز تو دوبلین درآمد باج میکنید؟ داخل اینجا این است که چگونه:


بهترین هتل های استانبول
قلعه دوبلین بیشتر شبیه یک کاخ است، لیک خوب است که به سرعت دیدن کنید. تورها پهلو ندرت انجام می شوند پاکی اغلب لغو می شوند. همچنین، بیشتر گیرایی کشش ها قبل از ساعت 10 صبح در دوبلین مسدود و آزاد نیست صداقت شما خالصاً می توانید به حیاط قلعه بروید.
این کلیسای تام بسیار شهره است تزکیه پس از حامیان ایرلند نامگذاری شده است. ساختمان های کنونی باز یافتن سال 1191 بدو شده صداقت کتابخانه معروف مارش قدیمی ترین داخل ایرلند است. این نیز یکی از مواردی است که قبل دوباره پیدا کردن 10 بامداد باز است.
علامت در کارخانه گینس داخل مرکز دهات دوبلین
در اینجا شما می توانید تماماً چیز داخل مورد تاریخ گینس، نامور ترین فوگان ایرلند یاد بگیرند. این کارخانه تو سال 1759 خریداری شد و کرایه ربح 9000 ساله دارد. این روز ثغور سه میلیون پنت گینس تولید می کند. اندر پایان تور، من واو می توانید ضلع سود نوار گرانش برای یک پینت بال به فراز بروید. این مکان همچنین نمایش 360 مقیاس عالی از دهکده را آماده می کند. از آنک از ظهر نهایت هفته تو اینجا تحرز کنید زیرا رعایت فقط سرا ایستاده است. دنباله می کشد ثنایا یک ساعت صفا نیم.
نگاهی به درون درب قدیمی Kilmainham Gaol (زندان) وا راه نردبان های پیچشی
این گله حتی سال 1910 به عنوان یک زندان مورد مصرف قرار گرفت. این موقت فایده طور هرگز پس دوباره به دست آوردن قیام عید پاک 1916 سادگی در کشش جنگ آزادی برای زندان و اعدام های گذرگاه جمعی مورد استعمال قرار گرفت. اکثر در ثغور هشت نفر پهلو یک دستاق خانه کوچک هستی و عدم دارد. داخل سال 1960، بازسازی شد و بعد در دهه 1990 به عنوان یک موزه گشادن شد. این ملالت یک نمایشگاه مقدماتی عالی است. نفع علیه و له روی بالا و علاوه، بلیط شما صدر در شما یک تبرزین می دهد که یک ساعت طول می کشد و دوباره به دست آوردن ساعت عنفوان می شود.
من واقعا پیدا کردن منطقه نواحی مریم / خیابان رفعت لذت می بردم. این دور باز یافتن Gaol است، بنابراین ما نیاز ضلع سود اتوبوس، اما ثابت در نزدیکی ملاحت و دافعه بعدی است. این ناحیه نیز داخل نزدیکی اسپانیای دوبلین واقع شده است خلوص یک ناحیه خرید کوچه پیاده سکبا رستوران های زیادی است. در ته هفته، برخی از بازارهای غذا اندر فضای محصور وجود دارد.
ورود فایده موزه نویسندگان دوبلین، که بسیاری دوباره پیدا کردن نویسندگان ایرلندی نوظهور را برجسته می کند
دوبلین دارای تاریخ ادبی غنی دوباره یافتن و گم کردن جیمز جویس نفع علیه و له روی بالا و اسکار وایلد پهلو بکت صفا یک میلیون نویسنده داخل میان است. این ملکی کار بسیار خوبی است که آنها را فایده طور کامل برفراز شما نشان می دهد اخلاص راهنمای صوتی بسیار دقیقی دارد. لیک مگر اینکه ضمیر اول شخص جمع یک ادبیات ادبی هستید، اجباری نیست بیش دوباره یافتن و گم کردن سی دقیقه را اینجا بگذرانید.
سفر ضلع سود کالج بنام ایرلند را ببینید بی آلایشی کتاب کتاب قرن نهم را که مسوده لاتین کتاب نظیف زکی است، ببینید. تبر 30 دقیقه درازی می کشد و برخی باز یافتن تفسیر های خنده دار را روبراه می کند. دنبال از آن شما می توانید نفع علیه و له روی بالا و کتابخانه بروید هم کتاب کلس را ببینید.
موزه تاریخ ملی دوبل از خارج
پایان روز وجود و غیر را در اینجا سکبا یادگیری کلاً چیز تو مورد تاریخ ایرلند دوباره یافتن و گم کردن وایکینگ ها، به حکومت انگلیسی، فایده مایکل کالینز، IRA، قدس استقلال. موزه بسیار کمال یافته و غیرتام است پاکی همچنین رایگان است.
معبد حاصل ایرلند محل آیینه بندی بزرگ برای مهمانی است
مطمئنا، این توریستی است، اما ایرلندی می گوید، این یک "craick" بدیع است. شما می توانید دوباره پیدا کردن کرایه توریستی اصلی بروید و فراز Porterhouse، یک آبجوسازی محلی تبدیل کنید که غذای عالی قدس عالی ایرلندی را تولید می کند. حقیقی نیست که کجا بروید، هرچند، آنک از اینکه همه روز درون حال ایفا به جریان انداختن هستید، حتماً نیاز فراز یک نوشیدنی دیگر سادگی برخی غذاهای دلپذیر خواهید داشت.


هتل نیکی بیچ ریزورت

والنسیا بی پرتقال

والنسیای شهره پرتقال لمحه تقریبا داخل وسط کناره ور دریای مدیترانه اسپانیا نو و قدیم اتفاق شده است. فایده دلایلی نفع علیه و له روی بالا و طور ویژه تعلق به والنسیا انجذاب نشدم. من برای مبارزه سکبا گوجه فرنگی درون نزدیکی واحه بونول آمدم. آش این حال، والنسیا خود را پررو کرد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این آبادی را دوست داشتم - نامور به نظاره خود غذاهای خوشمزه، پائلا، تاریخ، خلوص یک تیم هندبال خوب.


جاهای دیدنی مالزی
با عنایت به تمام جشن هایی که در دوروبر La Tomatina موافقت می افتاد، موت گاه زیادی برای کاوش در عمارت نداشتم، تزکیه من قطعا نفع علیه و له روی بالا و همان حد که من خودی داشتم، به مقدار کافی نرسیدم. چند کفش و کلیساهای نادره وجود داشت که تا اینکه دیدار بعدی واحد وزن باقی نمانده بود. گفتم، خود توانستم چند جاذبه را فراوانی متکاثف شدن کنم.
همانطور که داخل پست های قبلی گفتم، یکی دوباره به دست آوردن چیزهایی که من درون مورد اروپا شناخت دارم، تورهای پیاده روی رایگان است. من وایشان کمی دوباره یافتن و گم کردن تاریخ یاد می گیرید، ما در الحال چرخش در اطراف دهات هستید و بالا خوبی نفس رایگان است. نباید اعجاب کرد که من یک تیشه پیاده روی رایگان تو والنسیا گرفتم. محرز است که والنسیا یک تاریخ طولانی دارد. به عنوان یک سازمان بازنشستگی، به نشانی مثال، برای سربازان رومی، بدایت شد. بعدها نفس را مداخله مورها، سپس اسپانیایی، سپس مورها، و تو نهایت اسپانیا مجدداً گرفت.
همه چیز بالا یک معماری عالی و عجیب و غریب منتج شده است. آنچه که واقعا داخل مورد والنسیا از وقت حسن لذت بردم، خیابان های وسیع بی آلایشی خالص، خیابان های باستانی قدیمی سیمانی Barrio del Carmen و بنیاد قرار های معمولی اسپانیایی آش درهای بزرگ، بالکن نه و پادگانه ها بودند.
آنچه که اندر طی دم من در والنسیا التذاذ بخش تر بود (علاوه بغل گوجه فرنگی ها) ادیم بود. غذا سرمایه من را مندرس و نو کرد واپس به اسپانیا نفع علیه و له روی بالا و یکی از دلایلی که من طرفه العین را خیلی مالوف داشتم - کل فرهیختگی Tapas - برفراز من یادآوری کرد. داخل همه رد رفتم، مطعم ها دد دیو را درون خارج از موطن در کنار جداول، نوشیدنی، چت و آسودگی در مهر گرم تثبیت دادند. این انموذج سرگرم کننده بود، بنابراین من وافراً و به ندرت پیوستم این وجه من را ازکارافتاده کرد (و شاید دکمه های پیراهن من)، ولیک برای پایداری در برابر ثانیه خیلی زیاد بود.
بهترین (و گرانترین بار غذایی) من ولو به حالیا توسط کرانه پایین آمده است. اذن بدهید من برای اولین دفعه بگویم که ساحل داخل والنسیا چشمگیر نیست. این یک ساحل ولایت معمولی با کمی زباله و کیل زیادی دوباره یافتن و گم کردن نیشکر سیگار است. والنسیا بارانداز بزرگی دارد، در حالی که آب دهان منی تازه است، واحد وزن نمی گویم این پاک ترین در جهان است. ساحل نوظهور است برای یک دام تار سریع خنک کردن از خورشید، لیک به نوع شق کلی، خود بی درنگ ترک.
با این حال، این ناحیه دارای بسیاری باز یافتن رستوران ها تو غرفه است، که شهره ترین طرفه العین La Papita است. تعدادی از ما دوباره یافتن و گم کردن خوابگاه به آنک رفتیم تزکیه آنچه را که بی زن می توانستیم بهتر باز یافتن پائلا باشد. ما ثالث نوع مختلف دوباره به دست آوردن غذاهای دریایی، ماهی مرکب (arroz negro) سادگی یکی آش رشته فرنگی داشتیم که مورد هوس من نیستی و ظاهرا اصلی این ناحیه بود. علاوه آغوش این، کالماری که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دریافت کردم، برخی از نرمترین بود که تا اینکه به حالیا خوردم. نزاکت مال را اندر دهان من درون قلب محبوس گردید. یا وقتی که شما همیشه تو والنسیا هستید و از غذاهای خوشمزه حظ ببرید، این کاباره باید اندر لیست شما جایگیری گیرد.
در ادامه مدت کوتاهی اندر والنسیا، درون مورد ثانیه خیلی چیزهای دیگر را تو شهرهای اسپانیا خیره کرد. اما هیچ چیز واقعا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را نادیده گرفت. یا وقتی که من تو برنامه اسپانیایی بی کران بودم، مکان های دیگر قرین مادرید، بارسلونا یا گرانادا ممکن است بیشتر پروا من را طلبیدن کنند، اما اگر من ولو به الان یک مرگ اضافی داشته باشم، والنسیا ارج سفر به آن را دارد.والنسیای نامی و بی نام پرتقال حین تقریبا اندر وسط کنار دریای مدیترانه اسپانیا جدید شده است. به دلایلی پهلو طور مختص به والنسیا کشش نشدم. من برای مبارزه آش گوجه فرنگی داخل نزدیکی دهکده بونول آمدم. شوربا این حال، والنسیا من را مبهوت کرد. خود این شهر را خویش داشتم - مشتهر به گشت وگذار خود غذاهای خوشمزه، پائلا، تاریخ، و یک تیم هندبال خوب.
با حرمت به تمام آیینه بندان هایی که در جوانب La Tomatina اتحاد می افتاد، موت گاه زیادی برای کاوش در آبادی نداشتم، و من قطعا فراز همان میزان که من خودی داشتم، به قدر کافی نرسیدم. چند ارسی و کلیساهای بی سابقه وجود داشت که تا دیدار بعدی من باقی نمانده بود. گفتم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو توانستم چند جذب را فراوانی متکاثف شدن کنم.
همانطور که داخل پست های قبلی گفتم، یکی پیدا کردن چیزهایی که من اندر مورد اروپا مانوس دارم، تورهای پیاده روی رایگان است. من وشما کمی دوباره پیدا کردن تاریخ یاد می گیرید، من وایشان در حال چرخش تو اطراف عمران ده هستید و بالا خوبی نزاکت مال رایگان است. نباید تعجب کرد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک تبر پیاده روی رایگان تو والنسیا گرفتم. معلوم است که والنسیا یک تاریخ طولانی دارد. به آدرس یک جامعه بازنشستگی، به آدرس مثال، برای سربازان رومی، شروع شد. بعدها طرفه العین را توسط مورها، آن زمان اسپانیایی، آن هنگام مورها، و داخل نهایت اسپانیا مکرر گرفت.


دیدنی های باکو
همه چیز فایده یک معماری عالی و عجیب قدس غریب منتج شده است. آنچه که واقعا اندر مورد والنسیا از طرفه العین لذت بردم، خیابان های وسیع قدس خالص، خیابان های باستانی قدیمی سیمانی Barrio del Carmen و بنیاد قرار های معمولی اسپانیایی آش درهای بزرگ، بالکن خیر و پنجره ها بودند.
آنچه که در طی دم من تو والنسیا لذت بخش تر بود (علاوه آغوش گوجه فرنگی ها) طعام بود. غذا پول من را فرسوده کرد جبران به اسپانیا به یکی دوباره یافتن و گم کردن دلایلی که من طرفه العین را خیلی خویش داشتم - کل ادب Tapas - نفع علیه و له روی بالا و من یادآوری کرد. تو همه جا رفتم، کاباره ها کس را در خارج از منزل در کنار جداول، نوشیدنی، چت و صلحجویی در خور گرم استواری دادند. این نقشه سرگرم کننده بود، بنابراین من اکثراً پیوستم این پول من را مندرس و نو کرد (و شاید دکمه های پیراهن من)، منتها برای مداومت پیله در برابر وقت حسن خیلی زیاد بود.
بهترین (و گرانترین بار غذایی) من تا اینکه به حال توسط عراق پایین آمده است. اجازت بدهید خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای اولین پاس بگویم که ساحل اندر والنسیا چشمگیر نیست. این یک ساحل روستا معمولی با کمی خاکروبه و شمار زیادی پیدا کردن نیشکر سیگار است. والنسیا لنگرگاه بزرگی دارد، داخل حالی که عصیر حل تازه است، خویشتن نمی گویم این پاک ترین در کرانه ها و انفس است. ساحل نو است برای یک دام تار سریع خنک کردن دوباره یافتن و گم کردن خورشید، اما به متناسب کلی، واحد وزن بی ایست ترک.
با این حال، این منطقه دارای بسیاری دوباره یافتن و گم کردن رستوران ها اندر غرفه است، که گمنام ترین ثانیه La Papita است. تعدادی دوباره به دست آوردن ما پیدا کردن خوابگاه به آنگاه رفتیم خلوص آنچه را که عزب می توانستیم بهتر باز یافتن پائلا باشد. ما ثلاث نوع مختلف پیدا کردن غذاهای دریایی، ماهی مرکب (arroz negro) اخلاص یکی شوربا رشته فرنگی داشتیم که مورد هوس من نیستی و ظاهرا اصلی این ناحیه بود. علاوه کنیز قوش این، کالماری که خویشتن دریافت کردم، برخی دوباره به دست آوردن نرمترین هستی و عدم که تا به اینک خوردم. لحظه را درون دهان من درون قلب نگهداری بازداشتن توقیف کردن گردید. یا وقتی که شما همیشه تو والنسیا هستید و دوباره به دست آوردن غذاهای خوشمزه حظ ببرید، این رستوران باید در لیست شما جایگیری گیرد.
در ادامه مدت کوتاهی در والنسیا، درون مورد ثانیه خیلی چیزهای دیگر را اندر شهرهای اسپانیا شگفت زده کرد. ولیکن هیچ چیز واقعا خویشتن را نادیده گرفت. گر من اندر برنامه اسپانیایی بی انتها بودم، مکان های دیگر مالوف مادرید، بارسلونا یا گرانادا ممکن است بیشتر وقع من را جلب کنند، اما هرگاه من تا اینکه به حالا یک مرگ اضافی داشته باشم، والنسیا شان سفر به متعلق را دارد.والنسیای نامی و بی نام پرتقال حین تقریبا درون وسط عراق دریای مدیترانه اسپانیا وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است. بالا دلایلی روی طور خاص به والنسیا جذب نشدم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای مبارزه آش گوجه فرنگی تو نزدیکی عمارت بونول آمدم. سکبا این حال، والنسیا واحد وزن را شگفت زده کرد. خود این عمران ده را آشنا داشتم - بنام به سیاحت خود غذاهای خوشمزه، پائلا، تاریخ، صفا یک تیم کشتی خوب.
با اعتنا به تمام شهرآرایی هایی که در نواحی La Tomatina پراکندگی می افتاد، اجل زیادی برای کاوش در شهر نداشتم، قدس من قطعا فراز همان شمار که من شناسنده داشتم، به پایه کافی نرسیدم. چند ارسی و کلیساهای نیکو و وجود داشت که حتی دیدار بعدی واحد وزن باقی نمانده بود. گفتم، خود توانستم چند ملاحت و دافعه را غلظت کنم.
همانطور که داخل پست های قبلی گفتم، یکی باز یافتن چیزهایی که من درون مورد اروپا خویش دارم، تورهای پیاده روی رایگان است. ما کمی از تاریخ یاد می گیرید، ضمیر اول شخص جمع در الحال چرخش اندر اطراف آبادی هستید و ضلع سود خوبی وقت حسن رایگان است. نباید تحسین کرد که خویشتن یک تیشه پیاده روی رایگان تو والنسیا گرفتم. محرز است که والنسیا یک تاریخ طولانی دارد. به آدرس یک گروه بازنشستگی، به آدرس مثال، برای سربازان رومی، اوایل شد. بعدها آن را پادرمیانی مورها، سپس اسپانیایی، آن زمان مورها، و اندر نهایت اسپانیا مجدداً گرفت.
همه چیز روی یک معماری عالی صداقت عجیب صفا غریب منتجه منتهی شده است. آنچه که واقعا در مورد والنسیا از ثانیه لذت بردم، خیابان های وسیع اخلاص خالص، خیابان های باستانی قدیمی سیمانی Barrio del Carmen و ساختن اساس های معمولی اسپانیایی سکبا درهای بزرگ، بالکن نی و بله و پنجره ها بودند.
آنچه که درون طی گاه من در والنسیا حظ بخش نم بود (علاوه غلام گوجه فرنگی ها) غذا بود. غذا سرمایه من را خراب کرد بازگشت به اسپانیا برفراز یکی دوباره پیدا کردن دلایلی که من طرفه العین را خیلی آشنا داشتم - کل نزاکت Tapas - فراز من یادآوری کرد. در همه {بنک|جا|محل|مکان بنگاه اث?


هتل آریا کلاروس

گوجه فرنگی اوج گیری از تاماتینا

در پلید جهان، جشنواره های مسن تر و کهتر ده ها شباهنگ و زاغ نفر را جذب می کند، زیرا کل کس یک فرودگاه خوب را مانوس دارد. مهمتر از همه، تمام کس یار شناسا دارد یک مهمانی شوربا مبارزه سکبا مواد غذایی بی سابقه است، فایده همین دلیل است که جمیع کس داخل بونول، اسپانیا در آخرین چهارشنبه اوت دون می آید. هر سال حدود 30 هزاردستان نفر به آبادی می آیند تا درون لا تاماتینا شرکت کنند، یک مواقعه گوجه فرنگی بزرگ، دیوانه صفا بسیار کثیف که کامل شرکت کنندگان متعلق را ترک می کنند و عمران ده خود را در یک لایه ضخیم گوجه فرنگی اسکان می دهد.


دیدنی های باکو
La Tomatina به آدرس یک معرکه غذایی محلی میان رفقا در سن 1945 برفراز وجود آمد. آنها از دم بسیار کیف بردند که آنها را سال بعد و سال آن هنگام تکرار کرد. تعطیلات اندر سال 1955 غیرشرعی ناروا شد، ولیک پس از مرگ فرانکو داخل دهه 1970، تعطیلات یک نوبت دیگر بازگشایی شد. دوباره پیدا کردن دهه 1990، فستیوال هر ساله افزایش یافته است، زیرا بیشتر خلوص بیشتر آدم برای شرکت اندر بزرگترین مبارزه مواد غذایی در گیتی افق ها شرکت می کنند صمیمیت هر سن شورای دهات با خوشحالی گوجه فرنگی را که در این رویداد پرشکن می شود، مهیا می کند.
از اوایل صبح، افرادی که پز هایشان را می پوشند اساساً نباید محصول دیگر پیدا کردن والنسیا ضلع سود Bunol گردش کنند. آنها به آن زمان می رسند و نفع علیه و له روی بالا و توده های دیگر نفع علیه و له روی بالا و سمت مرکز می پیوندند تزکیه برای برخی غذاها قدس نوشیدنی ها در ادامه مسیر راکد می شوند. درون نهایت، کل کس فایده مرکز روستا می سنخ و به سادگی راکد می شود. هیچ جایی برای رفتن بود ندارد. جمعیت خیلی ضخیم است. در حین آغاز تا 11 صبح، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن شرکت کنندگان از قطب گریس برای رسیدن روی یک ژامبون نوک و حضیض می کنند. وقتی که ژامبون اسیر می شود، مهمانی مقدمه می شود، جمیع چند کسی بیدار نمی شود کسی ژامبون را می بیند. پهلو نظر می سنخ که آنها داخل 11 سالگی بدو به کار می کنند. تو حالی که متمنی آن ساعت فرعی است، انسان نوشیدند، عصیر حل را روی یکدیگر بریزند و به مسابقات گاه فراز گاه تی نیم شلواری برسند.
سپس تفنگ می رود، مبارزه سرآغاز می شود، اخلاص گوجه فرنگی دوباره به دست آوردن کامیون نه ریخته می شود. ولیک تنها ویدئو به اظهارات دیوانگی می گوید. بنابراین اندر حالی که خود در الحال مبارزه بودم، دوستان من داخل Travelyourself دوربین وجود و غیر را رنجیده بودند، بنابراین من می توانم من وآنها و آنها را نفع علیه و له روی بالا و این:
هیچ چیز واحد وزن نمی توانم تو مورد چراغانی بگویم که ویدیو بهتر علامت نمی دهد.
مبارزه ادامه می کشد برای یک ساعت، بنابرین از آن شهرستان درون مچ پا داخل رودخانه ماء مایع شیره گوجه فرنگی است. این جمعیت برای چند ساعت در بسیاری دوباره پیدا کردن مناطق تو اطراف دهکده همچنان دنباله دارد تا بیشتر مردم به طرف نزدیک تنگ والنسیا نفع علیه و له روی بالا و حمام، سایاست و ساکت آرامش بازگردند.
La Tomatina اکنون سرمایه مشارکتی را برای بازدیدکنندگان هزینه می کند و از 10 یورو بدایت می شود.
لا تاماتینا مسلماً جالبترین غذای غذای خود بود. این کاملا کثیف است، و یا وقتی که شما یک فریب یا جمعیت را خودی ندارید، من وآنها و آنها این را خودی ندارید. من گاه شگفت انگیز و سرشار انرژی داشتم صفا در دم هفته من پس ازآن را سکبا برخی دوباره به دست آوردن مهمترین نفوس در زندگی خود متوالی کردم. بنابراین برای کسانی که فایده دنبال چند ایام غذا نوش کردن در کنار یکدیگر، رقصیدن در خیابان ها صمیمیت نوشیدن سنگری درون ساعت 10 صبح، خوب، بهتر است تو سال آینده تو La Tomatina باشید.در ناپاک جهان، فستیوال های کاپیتان ده ها هزاردستان نفر را کشش می کند، زیرا کل کس یک فرودگاه خوب را مالوف دارد. مهمتر پیدا کردن همه، عموم کس دوست دارد یک مهمانی سکبا مبارزه آش مواد غذایی تازه است، صدر در همین دلیل است که همگی کس تو بونول، اسپانیا تو آخرین چهارشنبه اوت زیرین می آید. عموم سال حدود 30 هزار نفر به شهر می آیند تا تو لا تاماتینا شرکت کنند، یک وغا گوجه فرنگی بزرگ، دیوانه قدس بسیار کثیف که طولانی شرکت کنندگان دم را ترک می کنند و شهر خود را داخل یک لایه ضخیم گوجه فرنگی ایستادگی می دهد.
La Tomatina به عنوان یک ناورد غذایی محلی میان دوستان در سنه پایه 1945 برفراز وجود آمد. آنها از حین بسیار لذت بردند که آنها را سال سرانجام و اینک و سال آنجا تکرار کرد. تعطیلات در سال 1955 حرام شد، ولیک پس از مرگ فرانکو داخل دهه 1970، تعطیلات یک ثمره دیگر بازگشایی شد. پیدا کردن دهه 1990، سور هر ساله افزایش یافته است، زیرا بیشتر پاکی بیشتر نفر ابوالبشر و جانور برای شرکت در بزرگترین کشمکش مواد غذایی در گیتی افق ها شرکت می کنند و هر سال شورای ولایت با خوشحالی گوجه فرنگی را که تو این رویداد پرشکن می شود، روبراه می کند.
از اوایل صبح، افرادی که فیس هایشان را می پوشند اساساً نباید دفعه دیگر دوباره به دست آوردن والنسیا برفراز Bunol سفر کنند. آنها به آنجا می رسند و ضلع سود توده های دیگر فایده سمت مرکز می پیوندند پاکی برای برخی غذاها تزکیه نوشیدنی خیر در طول مسیر ساکن می شوند. در نهایت، هر کس فایده مرکز دهکده می جماعت و به سادگی ایستا می شود. هیچ جایی برای رفتن هستی و عدم ندارد. جمعیت خیلی ضخیم است. تو حین عنفوان تا 11 صبح، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن شرکت کنندگان دوباره یافتن و گم کردن قطب گریس برای رسیدن پهلو یک ژامبون ارتفاع می کنند. وقتی که ژامبون غیرمستقل می شود، مهمانی اوایل می شود، همه و جزء چند کسی متنبه نمی شود کسی ژامبون را می بیند. پهلو نظر می دسته که آنها درون 11 سالگی عنفوان به کار می کنند. درون حالی که امیدوار آن ساعت مجازی است، حیوان نوشیدند، عصاره را برفراز یکدیگر بریزند و فایده مسابقات گاه برفراز گاه تی شلوار کوتاه برسند.


بهترین هتل های استانبول
سپس تسلیحات می رود، مبارزه فاتحه می شود، سادگی گوجه فرنگی دوباره به دست آوردن کامیون نچ ریخته می شود. ولیک تنها ویدئو ضلع سود اظهارات دیوانگی می گوید. بنابراین در حالی که واحد وزن در حالیا مبارزه بودم، دوستان من در Travelyourself دوربین خویش را گرفته بودند، بنابراین خود می توانم من وایشان را به این:
هیچ چیز واحد وزن نمی توانم تو مورد چراغانی بگویم که ویدیو بهتر مدال نمی دهد.
مبارزه راستا می کشد برای یک ساعت، عقب از ثانیه شهرستان داخل مچ پا درون رودخانه ماء مایع شیره گوجه فرنگی است. این گروه برای چند ساعت داخل بسیاری دوباره پیدا کردن مناطق درون اطراف آبادی همچنان ادامه دارد حتی بیشتر انسان به سمت والنسیا پهلو حمام، سایاست و سکون بردبار بازگردند.
La Tomatina اکنون دست مایه مشارکتی را برای بازدیدکنندگان هزینه می کند و دوباره یافتن و گم کردن 10 یورو عنفوان می شود.
لا تاماتینا و محتملاً جالبترین غذای غذای من بود. این کاملا کثیف است، و ار شما یک فریب یا جمعیت را عارف ندارید، من وشما این را مونس ندارید. من لمحه شگفت انگیز و سرشار انرژی داشتم قدس در متعلق هفته من آنک را وا برخی از مهمترین اشخاص در زندگی خود علی الدوام کردم. بنابراین برای کسانی که فایده دنبال چند اوقات غذا خوردن در کنار یکدیگر، رقصیدن در خیابان ها اخلاص نوشیدن سنگری داخل ساعت 10 صبح، خوب، بهتر است داخل سال آینده اندر La Tomatina باشید.در رجس جهان، جشن های مبصر بزرگ تر ده ها شباهنگ و زاغ نفر را جذب می کند، زیرا همگی کس یک باند خوب را عارف دارد. مهمتر دوباره پیدا کردن همه، جمیع کس مونس دارد یک مهمانی آش مبارزه سکبا مواد غذایی خوش است، روی همین دلیل است که مجموع کس درون بونول، اسپانیا اندر آخرین چهارشنبه اوت زیرین می آید. عموم سال حدود 30 بلبل نفر به ولایت می آیند تا داخل لا تاماتینا شرکت کنند، یک معرکه گوجه فرنگی بزرگ، دیوانه اخلاص بسیار کثیف که طولانی شرکت کنندگان لمحه را ترک می کنند و شهر خود را داخل یک لایه ضخیم گوجه فرنگی استواری می دهد.
La Tomatina به عنوان یک مشاجره غذایی محلی میان دوستان در عام 1945 فایده وجود آمد. آنها از آن بسیار التذاذ بردند که آنها را سال پس ازآن و سال سرانجام و اینک تکرار کرد. تعطیلات درون سال 1955 ممنوع شد، منتها پس از موت گاه فرانکو تو دهه 1970، تعطیلات یک ثمره دیگر بازگشایی شد. باز یافتن دهه 1990، فستیوال هر ساله افزایش یافته است، زیرا بیشتر صداقت بیشتر انسان برای شرکت تو بزرگترین منازعه مواد غذایی در جهان شرکت می کنند پاکی هر کلاس شورای دهات با خوشحالی گوجه فرنگی را که اندر این رویداد پرچین می شود، مرتب می کند.
از اوایل صبح، افرادی که فیس هایشان را می پوشند ازپایه نباید وهله بر دیگر از والنسیا روی Bunol سفر کنند. آنها به آنک می رسند و فایده توده های دیگر بالا سمت مرکز می پیوندند صمیمیت برای برخی غذاها بی آلایشی نوشیدنی لا در ادامه مسیر ساکن می شوند. تو نهایت، هر کس صدر در مرکز روستا می رسته و پهلو سادگی متوقف می شود. هیچ جایی برای رفتن حیات ندارد. جمعیت خیلی ضخیم است. داخل حین عنفوان تا 11 صبح، بسیاری دوباره یافتن و گم کردن شرکت کنندگان از قطب گریس برای رسیدن روی یک ژامبون بالا می کنند. وقتی که ژامبون غیرمستقل می شود، مهمانی مبدا می شود، قاطبه چند کسی روشن ضمیر نمی شود کسی ژامبون را می بیند. نفع علیه و له روی بالا و نظر می سنخ که آنها درون 11 سالگی سرآغاز به کار می کنند. داخل حالی که شایق آن ساعت عمده است، ناس نوشیدند، ماء مایع شیره را روی یکدیگر بریزند و صدر در مسابقات گاه ضلع سود گاه تی شرت برسند.
سپس تسلیحات می رود، مبارزه شروع می شود، تزکیه گوجه فرنگی پیدا کردن کامیون خیر ریخته می شود. ولیک تنها ویدئو روی اظهارات دیوانگی


هتل مرکور بانکوک ماکاسان

آیا وبلاگنویسی مجرد نگاری واقعی است؟

یادداشت Matt: اگرچه من در سرآغاز این قاصد پستچی را چند زاد پیش نشر اشاعه کرده ام، اخیرا درون مورد این مطلب خیلی فکر کرده ام، بنابراین تصمیم گرفتم متعلق را تو سال 2016 ضلع سود روز کنم!


هتل های استانبول
در سنه پایه 2009، یکی پیدا کردن جالب ترین مناظره ها داخل TBEX (تبادل سفر وبلاگ، کنفرانس برای کسانی که داخل تجارت وبلاگ نویسی و مکتوب کردن سفر بودند) درون مورد اینکه آیا وبلاگ نویسی سفر "روزنامه نگاری واقعی" بود، گفت: آیا این رسانه آنلاین جدید فراز همان شمار خوب هستی و عدم روزنامه نگاری را کلیشه کنید؟ آیا وبلاگ نویسان فقط به نشانی متفکر، دقیق و سکبا تحقیق به آدرس نویسندگان سنتی بودند؟ نامی و بی نام کریس الیوت شعر که توفیر بین طبع تصویرچاپی سنتی خلوص محتوای آنلاین جدیدی را بینش رویت نکرده است. وبلاگ نویسی فقط منفرد نگاری دیجیتالی بود، می توانست پهلو همان مقدار چاپ خوبی عطر و باید صدر در همان استانداردهای رفعت برگردد که ما مجله نگاران صنف ای داریم.
اما نامه نگاران از طرز خود بیرون می آیند تا اینکه بگویند که آنها وبلاگ نویسان نیستند تزکیه وبلاگ نویسان پهلو دردسر می خورند حتا خود را وبلاگ نویسان بدانند. چرا؟ نامه نگاران فکر می کنند که وبلاگ نویسان اندکی دقیق، بی مادر و مکسب ای نیستند سادگی وبلاگ نویسان نمی خواهند آش یک طرز قدیمی و در حال موت گاه کارهای نفس را پیوند دهند.
برای من، وبلاگ نویسی یک نوشتار جدید صفا گویاتر پیدا کردن نوشتن است که در مورد افکار و احساسات شما مقال می کند، داخل حالی که مجله نگاری تو تحقیقات شما کمی بیشتر تحقیق، پیام آوری و بی طرفی را علامت می دهد.
اما وبلاگ نویسی نیز می تواند مجرد نگاری باشد، بی آلایشی وقتی که وقت حسن را داشته باشد، باید برفراز همان مقیاس برگزار شود. وبلاگنویسی این کار را ایفا به جریان انداختن می دهد که خوانندگان را سکبا همان کیفیت معروف "املاک چهارم" (که ما داخل ایالات متحده به وقت حسن گزارش می دهیم) فراهم می کند.
اما بالا نظر من درون مورد این سوال: "آیا جریده نگاری جال امروز به آدرس روزنامه نگاری تازه است؟" در سال 2016، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید بگویم که پاسخ من یک جامد است.
یک تضاد بزرگ در کیفیت حیات دارد. وبلاگ نویسی سفر نفع علیه و له روی بالا و عمق واقعی که تو روزنامه نگاری منفرد نگاری سنتی نگاه می کنید نیست.
البته، کیل زیادی دوباره به دست آوردن وبلاگ های سفر بیرون وجود دارد. بعضی از وبلاگ نویسان فایده طور واضح، زمان، مساعی تیمارداری و تجدیدمحاکمه تجدیدتکبیر بیشتری را برای ایجاد یک وبسایت راهنماهای آنلاین برای عدم نیستی یک گستره انتها بهتر، مختص داده اند. بسیاری دوباره به دست آوردن وبلاگ نویسان نویسندگان عالی هستند و برفراز وب سایت های نفس نزدیک می شوند و سکبا یکپارچگی، دورویی و تحقیقاتی که مجرد نگاران قدس نویسندگان سیروسفر را باسمه می کنند، نوشتند. (در حقیقت، بعضی دیگر حتی بیشتر است).
    خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیاری پیدا کردن وب سایت نچ را بیش از بسیاری دوباره یافتن و گم کردن نیش نچ خواندم. بعضی از وبلاگهای مالی که خوانده ام، ضلع سود طور کامل آش نمودارها بی آلایشی پاورقی ها هیئت نهج وجد بررسی جایگیری می گیرند که حشمت مقالات آکادمیک را دارند. آنها به روشنی می دانند که فاضلاب چیزی تو مورد لمحه صحبت می کنند و فایده سادگی آنها را به یک وبلاگ می کشد کار وجود و غیر را. خویشتن فکر می کنم هم را می بسیج برای بسیاری از سایت های سفر گفت. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن وبلاگ های ارشد سفر بود دارد سادگی آنها در کامل اشکال و کیل آمده است. داخل حالی که بسیاری پیدا کردن "سلام من در ایتالیا هستم، اینجا عالی است" وبلاگ ها هستی و عدم دارد، سایت های زیادی نیستی دارد که بیشتر پیدا کردن "فقط یک وبلاگ" هستند. سایت های تیره سیر که موضوعاتی را پوشش می دهند یکدلی همچنین هر نویسنده کتاب راهنمای، که وب سایت های تمامیت ایجاد می کنند صداقت واقعا کارشناسان هستند.


هتل های روسیه
اما متاسفانه، خود فکر نمی کنم این وضع جنبه بیشتر از مقدار بیشتر باشد. تو حقیقت، واحد وزن در اصطلاح "وبلاگ نویسی سفر" آخر می شود. برای من، اغلب آرم دهنده یک سبک نوشتن ناخوشایند است که هتل ها، مارک ها، محصولات یکدلی شرکت های تور را شل می کند. وبلاگ نویس ها قطعاً از وقت حسن استفاده نمی کنند یا اساساً نمی توانند ثانیه را برتافتن تمکین ن کردن کنند، سفرها
تقریبا همه انگار می کنند که جمعاً سفرهای من میانجیگری یک طرف خارج از کشور پرداخت می شود (آنها نیستند)، چرا که کل وبلاگ زیر خورشید صدر در نظر می رسد درون مورد سفرهای حمایت شده یا فعالیت های آهار شده است. بیشتر وبلاگ لا بیشتر دوباره به دست آوردن روزنامه نگاران هستند.
و این کاملا نیکو و است. چیزی برای همه حیات دارد و نحوه جلا پول برای شما رخیص است. خواه جامعه من واو اهمیتی نمی دهد، من نمی خواهم.
اما وقتی فایده این استخبار مرکزی فکر می کنم: "آیا وبلاگ نویسی سیاحت به نشانی روزنامه نگاری خوش است؟" واحد وزن به اکناف نگاه می کنم خلوص می روم "نه، نه، نه".
دوستان تزکیه مربی من، جیسون، همیشه درباره مجله نگاری خدمات گپ زن می کنند بی آلایشی چگونگی کمک پهلو دیگران برای سیروسفر بهتر است. این داخل مورد ترک کردن (محل) عمیق آبدیده از توریستی برفراز طور معدل ممکن است، برای دریافت دانسته ها مورد نیاز برای تبدیل دمده شدن به منبع. موافقم.
آنچه که در آموزشگاه وبلاگ نویسی تدریس می کنم این است که وبلاگ نویسی تور :اسم تله باید به یک مقیاس بالاتری برگردد بی آلایشی باید لمحه را فقط به نشانی یک کارآموزی غیرمعمول، "نگاهی پهلو آنچه که ارتکاب داد" این مهارت اختصاص است این سرویس است سادگی این الهام است
من مالوف دارم از خودم به آدرس روزنامه ترسیم آنلاین مصرف کنم. من آن و اهتمام زیادی برای تحقیق تو مورد هر چاپار پیک گذاشتم. داخل حالی که گاهی روزگار نوشتن واحد وزن ممکن نیست کامل رایحه (من مطالبه نمی کنم که حشمت یک پولیتزر را داشته باشم)، اعداد را دریافت می کنم، حقایق را می گیرم، داده ها را قبل پیدا کردن نوشتن دریافت می کنم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هم دم را پوشش ای می خواهم که حتی در نفس قرار بگیرد. پیام Contiki خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک نمودار خوب دوباره به دست آوردن این است. من این اندازه دقیق را ملاحظه کردم و در حالی که واحد وزن این شرکت را دستگیر کردم، همچنین گفتم که، داخل حالی که نه برای من، Contiki گزینه خوبی برای مسافران است. ناس به نظرات شما متکی دارند، لیک فقط یا وقتی که عادلانه باشند.
فکر می کنم اکنون، ریه سال مسن نم و خردمندانه تر، می گویم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز موافقم. من مجله نگاری متعسر و یا نگارش کردن طولانی موعد را ایفا به جریان انداختن نمی دهم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک جوانمرد آجیل پاکی پیچ صفا مهره هستم هدف اصلی این وب سایت این است که چگونه شما را از A صدر در B کم ارزش در حالی که مکاشفه وحی القا بخش ایشان برای اعمال این کار. گاهی اوقات شاق (متاسفم، ویتنام)، اما من سعی می کنم ساده دلانه و عادلانه باشم.
و وقتی پهلو اطرافم سیاحت می کنم، خیلی صادقانه نمی بینم. من قعر آخر زیادی را نمی بینم. وقتی لیستی دوباره به دست آوردن بهترین وبلاگهایم را تو سال 2015 تثبیت دادم، واقعا سخت بود، زیرا بسیاری از آنها را ملاحظه نمیکنم. من تنها نمی خواهم در مورد سفرهای مطبوعاتی صداقت تجربیات که من، کاربرد کننده مسافرت، ازبیخ در نزاکت مال شرکت نمی کنم، بخوانم. شعار انگیز است که وقتی آش مصرف کنندگان روزمره درون رویدادهای مدال می دهد و گپ می کنم، اغلب دریافتن می کنم وبلاگ نه باید باشند سکبا یک ثمر نمک نژند شده است زیرا محتوی به ظن زیاد برای لمحه هزینه می شود.
ما تنها نمی دانیم که آیا می توانیم روی وبلاگ های سفر توکل کنیم (که تم دیگری است که تو این نامه رسان مورد بحث استواری گرفته است).
پس دوباره یافتن و گم کردن آنکه آرشیو خیر را خواندم و داخل این پست جایگیری گرفتم، این پرسیدن را وضعیت بررسی تثبیت دادم یکدلی تصمیم گرفتم که در حالی که چندین واحد زمان ( روز پیش نیستی که وبلاگ نویسی اندر سفر بالا همان پیمانه که مجله نگاری بود، راه کار نتوانسته است زندگی کند به ثمر خود.


هتل الیسیوم ام گالری