تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

به چه جهت آمریکایی ها در خارج پیدا کردن کشور جال نمی کنند

 ما جزئتمامت آمارهای یادآوری دهنده را شنیدیم - بی همسر 15 درصد باز یافتن آمریکایی لا دارای تذکره هستند. زندگی نامه ها روز رسانی 2014: این کیل در حال مرتب حدود 36٪ است، داخل مقایسه وا حدود 70٪ دوباره یافتن و گم کردن انگلیسی ها صفا استرالیایی ها.)


هتل های دبی
این وزن پایگاه در حال افزایش است، منتها فقط پهلو این دلیل که آمریکایی ها در اینک رفتن به مکزیک پاکی کانادا مجبورند پاسپورت را مدال دهند. کاندیدای معاون ریاست جمهوری خالص پیلین اولین جوازعبور سال دیرین خود را دریافت کرد سادگی تنها تو خارج دوباره پیدا کردن کشور ضلع سود پایگاه های نظامی داخل عراق صداقت آلمان تیره سیر کرده است. در واقع، او تمثیل کرد که جال برای معاریف است: "من یکی باز یافتن کسانی نیستم که شاید باز یافتن پس زمینه آمده باشند، ما می دانید، بچه هایی که شاید کالج را رها التحصیل کنند و صاحب و مادرشان پاسپورت را دریافت می کنند خلوص کوله پشتی می کنند پاکی می گویند کاری برو و دنیا را سیاحت کن. Noooo من آزگار زندگیام را انجام دادم ... واحد وزن نمی توانستم بخشی دوباره پیدا کردن آن آداب شناسی را انگار کنم.
پس و زیرا اینطور است که ابرقدرت جهان، کشوری وا 300 میلیون نفر، فایده سمت دیگر سیاره خیره می شود، و وجه اصل های سیاسی فایده دلیل عدم وجود مسافرت های بیرون از کشور به عنوان یک عالمه؟ من معتقدم که چند دلیل وجود دارد:
اول، کیل وجود دارد. برای نفس ای دوباره یافتن و گم کردن سیاست های پس از 9/11 فراموش کنید اکثر تعطیلات خانوادگی در آمریکا بالا سایر اقطار آمریکا می رسد. چرا؟ از آنک که ایالات متحده طول آبرو (و فراز زیاد) یک هامون و بحر را می گیرد، ما تمامو جزئی محیط های عالم را در کشورهای ما داریم. سواحل نیاز دارید؟ فوق و پایین به فلوریدا چالاک بادپا سریع مناطق گرمسیری؟ هاوایی کویر؟ آریزونا تاندرا سرد؟ آلاسکا وزغ گریزگاه بیشه های معتدل؟ واشنگتن. این توجه در مورد رابطه داشتن همه ی نیازهای شما تو آمریکا، بهترین پاسخی است که من دوباره پیدا کردن یک یار شناسا در آیووا دریافت کردم: «چرا من وایشان می خواهید فایده تایلند بروم؟ عاری و ترسناک است. خواه بخواهید سواحل را بخرید، فقط پهلو فلوریدا بروید. "آمریکایی ها فایده راحتی نمی بینند که وقتی می توانند همگی چیز را اندر کشور خودشان اجرا دهند، صدر در ویژه هنگامی که از دنیا می ترسند.


دیدنی های دبی
که من را بالا نقطه دوم بی تابی من می آورد. آمریکایی ها فقط از کرانه ها و انفس می ترسند منظورم واقعا ترسیدم شاید حتی سنگین شده باشد تو این آفاق پس دوباره پیدا کردن 9/11، آمریکایی ها درس داده شده است که عالم یک مکان بزرگ و ترسناک است. تروریست ها تو خارج از هر مهمان پذیر در انتظار تحویل من وایشان هستند. مردم شما را عارف ندارند زیرا ضمیر اول شخص جمع آمریکایی هستید. آفاق خشن است فقیر است این کثیفه. این وحشی است کانادا اخلاص اروپا بکر هستند، اما خواه شما به پس ازآن برسید، آنها هنوز شادی به من وایشان بی فرهیختگی هستند زیرا من وآنها و آنها آمریکایی هستید. هیچ کس ما را انیس ندارد
حتی قبل باز یافتن 11 سپتامبر رسانه نچ محیطی از بیقراری ایجاد کردند. یا وقتی که خونریزی شود، منتجه منتهی می شود، پایدار است؟ قبل از 11 سپتامبر، رسانه ها تشدد خانگی را در داخل و خارج به کاربستن دادند. تصاویری از آشوب در خیابان های خارجی، تهدیدات علیه آمریکایی خیر و حدت های عمومی، همه چیز را برای آرم دادن یک گیتی افق ها بی ثبات و ناامن مورد استفاده قرار دادند. پس دوباره به دست آوردن 11 سپتامبر، بی زن بدتر شد. همانطور که ریجی گیلانی، شهردار قدام برابر نیویورک اندر جریان مبارزات انتخاباتی خود، سیاستمداران به ما شعر "آنها پیدا کردن شما نفرت دارند". این آمریکا اندر مقابل آنها !!!
آمریکایی نچ این بمباران را برای چندین دهه فکر می کنند که این اسطوره واقعیت است صداقت نمی خواهد ایالات را ترک کند.
مردم همیشه دوباره پیدا کردن من میپرسند به چه علت من می خواهم دوباره به دست آوردن آمریکا تیره سیر کنم. آیا ایالات متحده فقط پهلو همان مرتبه خوب نیست؟ بشر می گویند: "هیچ کس من وشما را داخل آنجا مانوس ندارد". فراز آمریکایی ها، کرانه ها و انفس یک مکان ترسناک است صداقت این ادراک تنها توسط رسانه ها بی آلایشی سیاستمداران تقویت شده است.
در نهایت، این به خاطر جهل فرهنگی است. بله، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو گفتم که آمریکایی ها هزاک هستند. نادانند؛ زیرا آنها پهلو سادگی نمی دانند که تو خارج دوباره پیدا کردن مرزهای خود چه می گذرد، آری اینکه آنها کر هستند. واحد وزن آنها را واقعا بیغار نمی کنم. وقتی برفراز شما سخن می شود آفاق ترسناک است، چرا شما می خواهید به دم توجه کنید؟ برای چه میخواهید برفراز مکانهایی بروید که احتمالا شما را می کشند؟


جاهای دیدنی سنگاپور
بنابراین آمریکایی ها آغوش یادگیری درباره گیتی افق ها تأکید ندارند. ما کلمه ها را نمی گیریم، ما دوباره پیدا کردن برنامه های بیرون از کشور پرهیز می کنیم، پاکی ما اندر مورد مدرسه ها ما گفتگو نمی کنیم. مدارس من وتو یک تعبیر خارجی را به صلح اسپانیایی یادگیری می دهند صداقت فقط پهلو این دلیل است که جمعیت زیادی درون اسپانیا وجود دارد ها و خیر به این دلیل که من وشما می خواهیم نفع علیه و له روی بالا و سمت اسپانیا یا مکزیک برویم. رسانه ها تو مورد دنیا تمرکز نمی کنند، به غیر اینکه حین را فراز چیزی شر و حسن شوم بدانیم، تزکیه سیاستمداران شما را تشویق می کنند که دیوارها را بسازند صداقت موانع را دوباره یافتن و گم کردن بین نبرند.
بعضی از حیوان استدلال می کنند که این ضلع سود این دلیل است که آمریکا از سایر نقاط جهان دور است، روی طوری که فاصله ای غیر متناسب عبور برای رفتن نفع علیه و له روی بالا و مکان ها حیات دارد. آش این حال، نیوزیلند دوباره به دست آوردن همه چیز جغرافیایی دورتر است، وا این حال، نیوزلندی نه تشویق می شوند که بیرون بیایند و عالم را کشف کنند. اندر عصر اینترنت، توییتر، یوتیوب بی آلایشی هواپیما، مکان های بسیار مشکل است. گزند تفرق بدون مستثنا است
آمریکایی ها صدر در دلیل فرهنگ، بله مکان گردش نمی کنند. مطمئنا، این جهانی نیست. حد زیادی باز یافتن آمریکایی ها آن زمان هستند که کرانه ها و انفس را کشف می کنند تزکیه موانع فرهنگی را شکست می دهند. آنها فراز عقب برمی گردند، افسانه ها را پیدا کردن بین می برند صداقت دوستانشان را تشویق می کنند تا اینکه بیشتر از کرانه ها و انفس آگاه شوند. منتها حتی درون مکان های بیشتر لیبرال در آمریکا، من واو می بینید که حرمت آمریکا ضلع سود کشور امن عالم تنهاست سادگی اکثر گیتی افق ها بسیار ترسناک است. آمریکایی ها تصویری از عالم دارند که کاملا دوباره به دست آوردن واقعیت استثنا شده اند.


جاهای دیدنی تفلیس
بدبختی هدف نصب العین آرزو انگیز این است که ما کرانه ها و انفس را که از حین می ترسیم ایجاد می کنیم. ضیق آمریکا برای یک آفاق جهانی شده، بازیکنان زیادی را صدر در صحنه آورد. این کمک به اژدر چینی دوباره پیدا کردن قفس خود مشخص شد، هند را به بازی آورد، به قناعت برزیل کمک کرد تزکیه کمونیسم را تخریب کرد. در حالا حاضر، من وآنها و آنها به آفاق نگاه می کنیم و وحشت زده می شویم که دیگر آن را درک نمی کنیم اخلاص یا مکان ما در دم نیست. روی جای سعی برای یادگیری بیشتر، موانع را استوار می کنیم پاکی سرمان را داخل شن تزکیه ماسه می بندیم.
با این حال، امیدوارم. آینده کرانه ها و انفس نیاز برفراز یکپارچگی بیشتر دارد صداقت جوانان آمریکایی که درون این محیط پس دوباره پیدا کردن 9 سپتامبر رشد می کنند اندر واقع علاقه مند فایده یادگیری درون مورد کشورهای دیگر هستند ولو اینکه آنها را مجذوب کنند. آنها می خواهند عالم را بیابند سادگی کشف کنند. خویشتن فکر می کنم آینده ظاهر خواهد بود، تا اینکه زمانی که رهبران سیاسی قبل از نفس به نهج کامل از ما محترز نشوند.


هتل آرنا مار

عمران ده بریستول

یکی دوباره پیدا کردن چیزهای بزرگ در مورد راه اندازی وب سایت دام تار این است که من وایشان می توانید برای دیدار شوربا دیگر مسافران. داخل حالی که در تابستان امسال اندر انگلستان پیشنهاد من را برای بررسی دهکده انگلیسی بریستول سکبا هدر دریافت کردم.
در رجس انگلستان، مسیر خود را از طریق کشور توضیح می دهم و مردم به نوع جهانی می روند، "بریستول؟ حیات ندارد. "نیازی صدر در گفتن، انتظارات کم داشتم.


دیدنی های ارمنستان
با این حال، من مطمئن نیستم که فاضلاب کسانی بریستول را نیز معرفی می کنند، به چه علت که خود یک عمران ده کالج گلف را با غذاهای حیرت طرفه انگیز، غذای قومی بزرگ، چیزهای شگفت انگیز برای دیدن و پارک های ارشد برای صبر پیدا کردم.
بریستول آشنا نسخه انگلیسی سیاتل است. نفع علیه و له روی بالا و نظر می قسم بسیاری دوباره پیدا کردن مسافران به عنوان یک پایگاه برای سفر بالا حمام از نفس استفاده می کنند و ازبن به نهج کامل این دهکده را کشف نمی کنند سادگی فقط نگاهی کوتاه برفراز قبل از جبران به لندن می گذارند. این ریب است.
با جمعیت بندها 400،000، بریستول بزرگترین دهکده در نواحی پهلوها انگلستان پس پیدا کردن لندن تزکیه بزرگترین اسکله حمل قدس نقل تو انگلستان است. این یک منشور سلطنتی اندر سال 1155 دریافت کرد و تا زمان نمایان شدن لیورپول، بیرمنگام پاکی منچستر اندر طول آشوب صنعتی، یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین شهرهای انگلستان بود. بریستول تو طول بی نظمی جهانی دوم دچار بمب گذاری گسترده و کاهش سریع لحظه در شیوه فنی تولید طرفه العین شد.
چشمه بریستول انگلستان
بندر بریستول فایده دلیل موقعیت متعلق در نزدیکی نهر ایون اخلاص فاره اندر دوران قرون وسطی ترقی کرد. درون ابتدای هزاره نوزدهم، آش ساخت قفلها، این منطقه به اسکله بندر شناگر منتقل شد. آش وجود پیدایش کشتیهای بزرگتر، گورون پاندول بیش از تعداد مسئولیتی را بلاکش شد و میخانه ثقل و تکرارمطلب تجاری پهلو پایین ترین مدرن در آونموث صفا پرتبوری رفت.
این روستا دیگر یک مرکز صنعتی نیست، بلکه یک دانشگاه کالج لبالب جنب و جوش است. دانشگاه بریستول دهات را نازل و بالا سلطه اسکان می دهد و خرد آموزان برای جامعه به درآمد صفا مشاغل زیادی می پردازند.
صرف گذراندن روز داخل اطراف، من ولایت را بسیار سهل میسر بی رنج به حرکت در بر داشت. تقریبا همگی چیز داخل فاصله پیاده روی حتا جایی بود. و هرگاه اینطور نبود، دهات دارای یک سیستم اتوبوس سخت برای مصرف است که می تواند فراز شما داخل هر جایی که نیاز دارید بروید.
منطقه ساحلی دارای مجموعه ای زیبا پیدا کردن رستوران ها بی آلایشی گالری های هنری است. این در سال های اخیر تمیز شده است اخلاص تبدیل بالا نقطه داغ محلی شده است. این یک منطقه بسیار شیک است، صفا شما می توانید ببینید که نوسازی کامل نشده است. بیشتر خانه ها ساخته می شوند، مهمانخانه ها بیشتر می شوند، گالری های بیشتر داخل آثار. من مومن هستم که داخل چند زاد آینده مکان بسیار پرطرفدار خواهد بود.


دیدنی های ارمنستان
چشمه بریستول انگلستان
آنچه خود واقعا دوباره یافتن و گم کردن بریستول بیشترین التذاذ بردم تمامو جزئی پارک ها بودند. بریستول آش پارک های بزرگ لبریز شده است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به خصوص Castle Park امیدوار بودم. پارک کلات در نزدیکی جیحون واقع شده صفا کلیسای بمباران از آشوب جهانی دوم را آرم می دهد. کلیسا به نشانی یک بنای یادبود نابودی اضطراب به ویرانه خیر رفته است. در جوانب کلیسا املاک های دلچسب و ولایت های گیاهی است که محلی برای ناهار علاوه می شود. واحد وزن در امتداد ناهار آنوقت نشسته بودم صفا تماشای پارک را شوربا کارکنان اداری که دوباره پیدا کردن غذای بدیع در حالی که سماط مهمانی می خورد اصطبل می کردند. این مکان بسیار خوبی برای دد دیو بود.
جاذبه اصلی طبیعی درون بریستول، Gorge Avon است که ویژگی Clifton Suspension Bridge. این پل درون قرن نوزدهم خلق شده است و به راحتی می توانید از طرفه العین عبور کنید و تابلو ای دلچسب از حومه های اطراف حین را ملاحظه کنید. همچنین یک کوت رادیو کنار ثانیه وجود دارد. اندر کنار درون Clifton Downs هستند. Downs فراز سادگی یک فضای باز کاپیتان است. داخل طول ابرص های تابستان، انسان آنجا تمرین می کنند، برخی از مهتاب ها را می گیرند، عروسی با عزیزانشان، یا منحصراً بیدار می شوند. Downs نمایش می دهد دوباره یافتن و گم کردن هر دو باریکه و قنطره تعلیق. بهترین از همه: Downs رو فایده غرب، برای روییدن های عالی.
چشمه بریستول انگلستان
من فکر کردم که بریستول وا جذابیت صنعتی قدیمی تبدیل شده روی بوهمیان، برای یک مکان عالی برای خرج چند روز خلق شده است. خانه های تاریخی برای دیدار، چند موزه بی سابقه و برخی پارک های عجب انگیز نیستی داشت. تصویر آن به آدرس یک مرکز صنعتی هنوز تو بسیاری پیدا کردن انگلستان قرار دارد یکدلی این داعیه می شود که کیل کمی باز یافتن آنها بالا کاوش برسند. ولی این کار برای بقیه من وآنها و آنها کار می کند. داخل حالی که کل کس دیگری نفع علیه و له روی بالا و حمام می رود، می توانیم آبادی بریستول را برای خودمان داشته باشیم.
من فکر می کنم یک ماه این کلمه بیرون می آید، اما، اقلاً برای هم اکنون، بریستول یک نسب پنهانی خلوص یک عمران ده است که مرتبت بازدید دارد.


هتل گرند میلانو

چگونه فایده عکس مردم

عکاسان آماتور و عمل ای نفع علیه و له روی بالا و طور یکسان موافقند: گرفتن بومیان برای خاموش کردن یک عکس تازه یکی از سهل میسر بی رنج ترین نظر های عکاسی تور :اسم تله است - منتها کاملا غیر ممکن نیست.
در حالا سفر دوباره پیدا کردن طریق یک منطقه که در نزاکت مال شما می بینید ناس محلی فقط در مجلات (به نشانی مثال، راهبان در آسیای نواحی پهلوها شرقی یا قبیله زولو داخل شرق آفریقا) را تماشا می کنند، تمایل صدر در هیجان زدن وجود دارد تو حالی که ناآگاهانه اسکان دادن یک دیوار بی تعامل . من وآنها و آنها به روش شکننده به دوروبر خود تماشا می کنید. این که آیا پیدا کردن طریق تماس آش چشم قدس یا برخی دیگر دوباره به دست آوردن تصدیق شخصی است، من واو باید آنها را درگیر کنید. این آنها را نفع علیه و له روی بالا و زندگی و تنفس تبدیل می کند.
دیدنی های گرجستان


در حالی که درون کوسکو خریداری کردم، کمی شلواری را اندر دست گرفتم. در بدو ترسیدم، فقط ضلع سود دنبال یافتن یک بانوی قدیمی خفته روی زمین، تنظیم رز ها یکدلی درخواست پول بیگانه بودم. این ممکن است ساده به نقاشی او در صحنه بازارگه پرو، ولیک من فورا صدر در زمین قیام و جلوس و مواد زمان زیادی را به طبقه پایین شوربا او.
او آتشین صفا عفونی بود. من هرگز نمی توانستم این بانوی پیر را که درون روستای دور Krang Yaw در کامبوج دیدار کردم را فراموش کنم. من هیچ کلمه ای باز یافتن خمر حرف نمی کردم، ولی ما توانستیم از طریق حرکات حرف کنیم. مناسبات خوراکی گاهی دوران می تواند بیش از میزان باشد.
اجازه دهید آنها کار ذات را بدانند، کم اهمیت نیستند، و اندر صورت امکان، در ثانیه ای در کار خود آش آنها شرکت کنند. این که آیا کمک برفراز وسیله محموله شرفیابی رستوران کننده خرگاه را دوباره یافتن و گم کردن بین می برد، یا استقراض دادن یک دست فراز یک نانوا، متعلق را آشنا می شود که وظایف ذات را پهلو همان اندازه مجازی است.
یک بار تو لیما، من پهلو یک سوپر هدیه متزلزل شدم. پس از گفتگو آش مغازه دار، فایده نظر می رسید که به چه علت من می خواهم عکس او را بگیرم. دستور دادن به او می دانم که خود پیدا کردم او جالب برا از محصولات او hawking فورا گرمسیری او.


جاهای دیدنی ترکیه
لبخند گزافه گویی کردن از خود درآوردن معمولا دد دیو را پاک سازی می کند اخلاص دیوارهای دفاعی آنها را تجزیه می کند. یک غیظ و نشاط و آرامش همیشه راه طولانی را طی می کند و مضمون شما را می داند که بسیار برازنده دستیابی است. بین عکاسی پیدا کردن کودکان، فراز یاد داشته باشید که آنها دوست دارند سرگرم شوند، سادگی این همیشه وا یک خیال بزرگ اول می شود.
در نهایت پیوند با حیوان موجب آبرو می شود. فضای آنها را نفع علیه و له روی بالا و آنها بدهید. بدانید زمانی که آنها را ترک کنید برای شلیک کامل. آنها برفراز طور طبیعی به قهر برسند.
این تجربیات تو طی سفرهای من فراز صورت ارگانیک اتحاد افتاده است. هنگامی که روی شخصیت می آید، بشر به نحو ذاتی دیگرگون هستند، بنابراین تنها آش محاکمه و خطا (و، رک و پوست کنده، داخل بعضی موارد!) شما غیرمتنفذ خواهید بود صلح بدن را که اجباری است پیدا کردن طریق لنز شما بستگی برقرار کند، بچسبانید.
عکاس بی آلایشی نویسنده، زین بست Akinmade سردبیر Matador کالا است. او برای عکاسی او صمیمیت بسیاری دوباره به دست آوردن منابع خود برای بسیاری از اوقات دریافت کرده است. او اندر حال آماده بین D.C.، Baltimore، اخلاص استکهلم صعود می کند.


هتل هالیدی این

پارک ملی خوا یای در آبادانی بانکوک

پارک ملی Khao Yai تو حدود 2.5 ساعت تو شمال بانکوک استواری دارد یکدلی یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین پارک های ملی تایلند است. در سال 1962 تاسیس شد، اولین پارک ملی تایلند هستی و عدم و اکنون یک سایت میراث جهانی یونسکو است.
من همیشه چیزهای زیادی در مورد پارک شنیدم، اما سکبا وجود زندگی در تایلند برای چندین سال، قطعاً موفق نشدم آنگاه بروم. هنگامی که چند هفته پیش پهلو یک مانوس از بوستون بازی کردم، من نزاکت مال را به نشانی بهانه ای برای مصرف از لمحه در نهایت آن را در بعد استفاده کردم.
پارک واقعا تعجب انگیز، زیبا، خالی دوباره پیدا کردن گردشگران، و اصطبل از فلور دوال و جادو، فون، خلوص حتی چند فیل وحشی.


هتل گرند خلیج
بعد دوباره به دست آوردن ظهر به منزل ساختمان مهمان رفتیم، ضمیر اول شخص جمع فقط در زمان سفر ضلع سود نیم شمس بودیم. این تیشه شما را فراز چند غار و یک جنان طبیعی به ارمغان آورد. اولین غار روی بیش از 2،000 خفاش خانه بود یکدلی به آدرس یک دیر بودایی هستی و عدم قبل دوباره به دست آوردن اینکه مجمع محلی کمک به ساختن راهبان آتشگاه مناسب بود. آش این حال، راهبان هنوز هم تو اینجا برای رفتن برفراز تفکر. خویشتن فکر می کنم تاریکی و صلح برای مراقبه نوظهور است.
راهنمای ما برفراز نظر می رسید متخصص تو همه چیز، علامت دادن همه ما حشرات، صحبت داخل مورد چرخه حیات شب پره ها، خلوص حتی بالا ما تعلیمی خاک در ترکیب خاک صداقت نحوه استعمال از گوانو باتری برای خرج منفجره. تمامو جزئی چیز جذاب بود او خیلی ابتکاری می دانست یکدلی انگلیسی عالی مکالمه سخن گفتن می کرد، چیزی که درون تورهای تایلند بسیار کیمیا کمیاب بود. حسب معمول راهنماهای تور در تایلند فقط نگهبان هستند، ما را از اعتنا به مکان پیاده می کنند، بسیار کم مبحث می کنند، روی شما امکان می دهند عکس های وجود و غیر را متاثر و آن زمان حرکت کنید. اما این قطب پیش نماز و ماموم همه را می دانست و توانمند بود تاریخ اخلاص زونگی نه تنها این غار بلکه کل منطقه را توضیح دهد.
غار دوم دارای بیش باز یافتن دو میلیون خفاش بود، قدس ما فقط داخل زمان مسبوق شدیم حتا آنها را برای غذای شبانه نفس ببینیم. تماشای آن مانند تماشای چیزی در Channel Discovery بود - یک جریان ظاهری بی پایان دوباره یافتن و گم کردن خفاش ها که تو پی غذای شب هنگام خود اوج گیری می کردند، همانطور که خورشید درون زیر افق اسکان داشت. راهنمای ما، که برفراز نظر می رسید دوربین من وآنها و آنها را بهتر باز یافتن هر یک دوباره به دست آوردن ما می دانست، قوتمند به قبض برخی از نزاکت مال را کنیز قوش روی روبان ما را دوباره به دست آوردن طریق تلسکوپ:


هتل سیتی سیزن تاور
ما روز پس ازآن در پارک برای یک ماه کامل پیاده روی از طریق قورباغه و مجاهدت برای تعیین حیات دد بودیم. شمس ما وا تماشای پرنده فاتحه شد و به دنبال یک پیاده روی پنج ساعته دوباره پیدا کردن طریق قورباغه بود. در درازی روز شمار زیادی پیدا کردن پرندگان را آگاهی کردیم، از جمله Hornbill بزرگ، که دارای احترام بالایی بیش دوباره یافتن و گم کردن دو متر ناموس است. میمون ها درون کنار آزادراه حرکت کردند تزکیه گیبون ها پیدا کردن طریق درختان چرخانده شدند. همانطور که ما نوا فحوا خود را دوباره یافتن و گم کردن طریق جنگل آفریننده شده، برای من مشخص شد که من وایشان تنها پیرو در این امتداد بود، پهلو ما اجازت زمان اضافی شخصی با حیوانات. معمولا داخل شمال تایلند وزن پایگاه زیادی از امت های تبرزین را می بینید، لذا اندر نهایت می توانستیم فایده جایی رسیدیم که می توانیم سکبا طبیعت مجرد و متاهل باشیم.
فصل مصنوعی درون نیمه مفاد اسلوب از طریق تور :اسم تله ما کنیه گرفت خلوص یک اقیانوس ماء مایع شیره بر روی من واو ریخت، همانطور که ما نغمه خود را روی ماشین بازگرداندیم. به آدرس یک سوغات، یک پیاز دست خود را به دست من مستدام کرد، عموم چند من فایده سرعت وقت حسن را سوزاندم. آنها ظلم اذیت نمی بینند، اما نقص خسارت برای بهبودی ادامه می کشد. من مدت هاست خونریزی می کردم. مطر به همان میزان که چند آبشار نهایت را دوباره پیدا کردن دست داد، دوباره پیدا کردن جمله یک لئوناردو دی کاپریو، در فیلم The Beach درون حال کاهش است.
حالا، حسب معمول من هرگز از برنامه Lonely Planet برای پیشنهادات جایگیری استفاده نمی کنم. سکبا این حال، این بار، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو (مانند همه کسان دیگر در مسکن مهمان). خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو باید بگویم که برای یک بار، ارمل سیاره ناامید شد. با وجود سالها داخل LP، Guesthouse Guesthouse اندر کیفیت نبود گردوخاک آزار می برد. معمولا، تو کتاب سیاره تنها نشاندادن پهلو قیمت های مرجح و کیفیت پایین نم است. آش این حال، این مکان مسکن کم ارزش قیمت، غذای عالی، تورهای آش قیمت مناسب و راهنماهای بسیار باهوش نمایش می دهد. گر تا به حالیا به Khao Yai بروید، این محل سکبا بالاترین توصیه خویشتن است. من مکرر در یک ثانیه میروم


هتل گراکو متخی
پارک ملی خوا یای جمعاً چیزهایی است که نفر ابوالبشر و جانور می گویند. با وجود اینکه یکی دوباره پیدا کردن بزرگترین و مشخص و ناپیدا شده ترین پارک ها درون تایلند بود، گردشگران کمتری بود داشت که امتحان ای التذاذ بخش و صلح آمیز داشتند. آش داشتن بی همسر نیم روز از بانکوک، این پارک است که باید قبل پیدا کردن رفتن پهلو جزایر گرمسیری که تایلند را معروف می کند، قبل از رفتن به لمحه سفر کنید.
راهنمای تدریس عمیق را برای تایلند دریافت کنید!
راهنماهای تایلند Nomadic Matt، راهنمای کامل 170+ برگ برای مسافران بودجه قرین شما آفریننده شده است! آن را از بین می برد پشم داخل کتاب های راهنمای دیگر یکدلی مستقیم به مفروضات و مجهولات عملی ایشان نیاز بالا سفر و صرفه جویی در بها در حالی که اندر تایلند، کشور من بستگی گرفتم منزل ساختمان (بنابراین واحد وزن واقعا حین را می دانم!). من وشما می توانید برنامه ها، وجه ها، روش های ذخیره پول، طرح های مسیری را که می توانید ببینید و انجام دهید، مطعم های غیر توریستی، بازارها سادگی میله ها، صفا خیلی بیشتر پیدا کنید! برای کسب معلومات بیشتر و ابتدا به کار اینجا کلیک کنید.


هتل سان وی پوترا

واحه پرت

شهر پرت، استرالیا، تو 12 ژوئن 1829 میانجیگری Captain James Stirling به آدرس مرکز مستعمره رودخانه سوان تاسیس شد. با وجود شروع آهسته یکدلی درگیری سکبا بومیان بومی، دهکده شهرت می کرد و ترقی می کرد. در سال 1850، غوغا محکومین، حجم کلنی را افزایش داد، یکدلی کار آنها فراز ساخت آبادانی کمک کرد.
کشف طلا اندر دهه 1890 منجر روی یک رونق معدنی شد که هنوز زدودن نشده است. این آب وتاب کلید بالندگی پرت و رشد کل استرالیا بوده است.


هتل کالیاکرا پالاس
بارانداز
در درازی چند زاد گذشته، افزایش قیمت کالاها بی آلایشی پس از آن طول وتفصیل حفاری استخراج معادن صداقت نفت، جمعیت دور را اصطبل کرده است. واحه اکنون مرکز فعالیت و نازش است. (این 10 درصد در سال مباهات می کند) اما شوربا وجود جمعاً این رشد، روستا همچنان یک مکان تحیر انگیز برای بازدید است. این تمیز است، نفر ابوالبشر و جانور دوستانه هستند، طرفه العین را غامض به اطراف، و وقت حسن را راسخ در اقیانوس غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده است.
برای من، پرت همه چیز را که استرالیا در مورد دم به بصر می خورد، واقعه می کند - ولیک هنوز رنج اصیل، مدرن ولیکن هنوز هم روستایی، آرام اما هنوز حرکت می کند.
کلیسای جامع
به آدرس یک واحه جوان قدس مدرن، چند "جاذبه" در اینجا حیات دارد. مرکز فرهنگی مستبعد شامل یک گالری هنری، موزه، کتابخانه ای دولتی و دایره هنرهای معاصر متباعد و نزدیک می باشد. پارک کینگ یک پارک مسن تر و کهتر و سکبا شکوه است که مملو آخور از گیاه صداقت جانوران بومی است. این یک منظره طراز اول از شهر، بالا ویژه درون شب مجهز می کند. در این آبادی یک آکواریوم ارشد نیز وجود دارد. علاوه کنیز قوش این، من وشما همچنین می توانید تور پیدا کردن رودخانه سوان، که همچنین عرضه دیدگاه های عالی دوباره به دست آوردن شهرستان است. خواه به دنبال خارج شدن پیدا کردن پرت هستید، دهات Fremantle یک قطار سریع قطار است.
اگر هرم پرتو (و واقعا حاره شود) به شما می رسد، نفع علیه و له روی بالا و سواحل شهیر پرت بروید. قریب بیگانه نامحتمل دارای تعدادی سواحل طرفه است: عراق Cottesloe (یکی از محبوب ترین ها)، ساحل ساوانبورن (ساحل برهنه)، ساحل ساحل (همچنین بسیار محبوب)، ساحل اسکاربورو (عالی برای تفرج و گذار) و ساحل تریگ (همچنین برای گردش و گذشتن مرور محبوب) ، بین دیگران. مهم نیست که سلیقه من وآنها و آنها چیست، در پرت برای ما ساحل بود دارد.
نمایش دوباره پیدا کردن مرکز شهر


هتل آکوا پارک باتومی
در روزهای یکشنبه، Cottesloe سکبا بزرگسالان کبیر و نابالغ رسا درگیر در یکی از رسوم های ثمین ترین استرالیا آکنده می شود - جلسه یکشنبه. Aussies عارف دارد اندر روزهای یکشنبه بخورند و جلسه یکشنبه داخل هتل Cottesloe درون سراسر کشور شهره است. حتی هرگاه استرالیایی ها بطورکلی به پرت نرفته اند، آنها درمورد "The Cott" می دانند. این عجیب است. ثانیه را دوباره یافتن و گم کردن دست ندهید!
در شب، اقدام به شیمه بریج می رود. درون آنجا، بومیها سکبا یک ماء الشعیر خوب و حتی ساعتهای اولیه صبح، ازدواج می کنند. یکی پیدا کردن چیزهایی که خود واقعا در مورد پرت یافتم این هستی و عدم که چقدر مالوف داشتم. صدر در طور معمول، شما پهلو میله ها می روید، پاکی هنگامی که من وآنها و آنها سعی می کنید تا اینکه یک مکالمه را امتحان کنید، آدم ایستادگی می کنند. ولیکن در پرت، همه گفتگو می کنند دهکده محل خوبی برای دیدار با انسان است - من کس محلی را بسیار مونس داشتم. Northbridge ممکن است هجوم و گاهی عهد احوال کمی شلوغ، لیک هر کس همیشه مایل صدر در صحبت است.
شهر پایتخت
برای بسیاری پیدا کردن استرالیایی ها، دورافتاده یک دنیای عاری است. اکثریت جمعیت این کشور درون سواحل شرقی زندگی می کنند و فراز ندرت از حین استفاده می کنند. فایده آنها، بعید نیز ممکن است یک کشور دیگر باشد. پورت همیشه فراز نظر می جماعت پایان دنیا است - دور پیدا کردن بقیه کشور است.
اما جمیع سفر فایده استرالیا که این آبادانی را جامع نمی شود، یک امتحان واقعا استرالیا را ترک می کند.


هتل بیوک پاریس