تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

چهار چیز که من دوباره به دست آوردن اروپا متنفرم

من افرنگ را مانوس دارم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو حتما ادا میدم. خیلی زیاد، وقتی که من ایستا شدم Nomadic Matt، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم ضلع سود پاریس بروم ترجمه ها بیوگرافی ها روز رسانی: من داخل استکهلم قدس آمستردام کمی نفع علیه و له روی بالا و پایان رسید). خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو عاشق ادب کافه، شراب، حراست های بهداشتی رایگان، توجه لیبرال انتما به زندگی، ادب های مختلفی هستند که صرفاً یک بلندپروازی کوتاه هستند - طراز اول است. ولیک برای تابستان چند سال دیرین به اروپا تیره سیر کرده ام، خبردار شدم که چیزهای زیادی تو مورد اروپا بود دارد که واقعا کنار بنده روی اعصاب خود تاثیر می گذارد. خراج باروت زمان زیادی می کند که محرک می شود زندگی داخل آمریکا را درک کند، ردی نیست، و دوباره به دست آوردن بسیاری جهات، ما طرفه العین را سهل میسر بی رنج می کنیم.


جاهای دیدنی سنگاپور
برای من، اروپا یا وقتی که این چهار (بزرگ) چیزها نبود، کم بها خواهد بود:
1. کمبود راحتی
زندگی تو آسیای جنوب شرقی و آبادانی نیویورک واقعا خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را کهنه کرد. اندر این مکان ها، می توانید مجموع چیزی را بگیرید و یا هر شید 24/7 بروید. هیچ چیز واقعا امانت نشده است. این داعیه می شود زندگی واقعا شاق است. نیازمند غذا تو ساعت 4 پگاه است؟ بری مشکل آیا باید بند کاست را داخل ساعت 2 عشا ببینی؟ آسان! ولی حتی زمانی که من از والدینم در حومه ها بازدید می کنم، دهر های دکان خیلی بهتر پیدا کردن اروپا هستند. داخل اروپا، تقریبا همگی چیزی درون روزهای یکشنبه بسته :اسم قفل است صداقت بیشتر بوتیک ها در ساعت 6 یا 7 آنگاه از ورا آنگاه در طول هفته نزدیک می شوند. اگر تا زمان 5 پسین کار می کنید، چگونه باید انجام دهید؟ من عهد 24/7 را ندارم، ولی در بسیاری از دوردستها اروپا، صدر در نظر می قسم که تماماً چیز همیشه امانت است. (و خویشتن به خصوص از اینکه کفش های بسیاری در روزهای دوشنبه ودیعه درستکاری شده اند متنفرم.)
2. فعالیت ها ضعیف
هر دما که رفقا اروپایی من اندر مورد بازدید از آمریکا گپ زن می کنند، آنها همیشه درمورد خدمات مکالمه می کنند. آنها نمیتوانند گروش کنند که کارکنان چطور دوستانه هستند، چگونه دوباره یافتن و گم کردن آنها اقناع هستند صمیمیت اینکه چگونه کلاً چیز خوش است. آنها می گویند هرکس بسیار مفید است. آنها تقریبا نمی توانند حین را گروش کنند. اندر اروپا، اکثراً کارکنان خدمات بدخلق هستند. آنها شخصیتی نیستند و چنانچه شما نیاز پهلو یک لیوان عرق دیگر داشته باشید، می توانید چک کنید، یا اگر حجره خود را بچرخانید، آنها نمی توانند کمتر نگهداری کنند. آنها واقعا مایل فوق العاده ای ندارند. در ایالات متحده، ناس بر روی راهنمایی ها کار می کنند قدس انگیزه ای برای بشر برای نشان دادن خدمات بهتر بسیجیده می کنند (هرچند آنها باید نرخ بندی پایه افضل را پرداخت کنند!). داخل اروپا، آنها این انگیزه را ندارند - آنها همان مبلغی را آهار می کنند که آیا برفراز 10 میز یا 1 تیمار می کنند.
3. ایستادن مردم
افرادی که یک مکالمه رفیق وار دارند
که خویشتن را فراز نقطه بعدی خود هدایت می کند. نفر ابوالبشر و جانور در اروپا بالا همان معیار که تو آمریکا هستند، خوش ستاره نیستند. بله، اروپایی ها عاشقانه هستند (من اینجا نیستم که کامل قاره طویله از دد دیو بیرحمانه باشد)، اما آنها مسلماً شبیه نیستند. رفقا اروپایی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه تحسین می کنند که چرا کس در آمریکا می پرسند: "چطور هستی؟" چون آنها فکر نمی کنند که حیوان این را بدانند. آنها از شما میخواهند "چرا ایشان اهمیت میدهی؟" واحد وزن فکر می کنم ما ارتکاب می دهیم مطمئنا، "چگونه شما؟" یک تبریک پیش فرض است، منتها برخی باز یافتن صداقت درون پشت نزاکت مال وجود دارد. شما با روز 15 دقیقه ای در مورد هور و قمر خود پتواز نمی دهید، منتها این ضلع سود این معنا نیست که نفر ابوالبشر و جانور واقعا اهمیت نمی دهند. آمریکایی ها درخصوص خوشبینی و اعتنا مثبت متمایز شده اند، سادگی من همیشه از دستش برمی آیم. مانوس من انگلیسی ناب و ناسره می گوید من وآنها و آنها آمریکایی نی و بله همیشه باطراوت و سرکش اسب بین هستند. واحد وزن فکر می کنم این عالی است! این یک گشت وگذار بهتر برفراز زندگی است.
4. غذای کاملی نداشته باشید
یک کلاسیک آمریکایی: BLT
اروپا غذای تحیر انگیزی دارد شکی داخل مورد آن وجود ندارد. خویشتن یک بزرگ همت شیرینی نیستم، اما نوا فحوا رفتن خیابان های پاریس ممکن است نهایتا دلیل چاق ازمد افتادن شود. من نمی توانم کمک کنم ولی به بوتیک ها سادگی غذاهای میان محصول در کامل طول روز کمک کنم. وقتی من داخل اسپانیا هستم، من فکر می کنم که حدود سه خوک هام دوباره به دست آوردن اتریش بخورم. مرزها اسنان 90 درصد نفقه غذایی اندر اروپا دنیای خود را تشکیل می دهند. گفتم، برای بعضی دوباره پیدا کردن سوشی های خوب، BLT، Taco Bell، غذاهای ویتنامی، بی سابقه مکزیکی، یک استیک خوب، برخی پیدا کردن لیوان های کره بادام زمینی، یا یک زیر (ساندویچ نوعی) می کشم. آمریکا دارای سالوس غذایی بسیار متنوعی است که برای قدرت و مواد غذایی ارزان تربیت می شود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانم که شما برای طعام خوردنی که در آپارتمان می خورید بساط نمی خورید، لیک به دلیل عدم بود تنوع غذایی، در طولانی مدت درون اروپا غامض است.
هیچ جایی کامل نیست و عمده نیست که من فرنگ را انیس دارم. مجموع سال بالا عقب مسترد ام. منتها زمانی که برای جذام ها به آنگاه می روم، برخی جهت های منزل ساختمان را دوباره یافتن و گم کردن دست می دهم. این طبیعی است منتها آنها می گویند مسافرت به شما قدردانی جدیدی برای مسکن می دهد پاکی وقتی پهلو اروپا دام تار می کنم، دوباره یافتن و گم کردن کوچک بودن چیزهایی که داخل آمریکا آموخته ام، اغلب خود را ضامن می دانم بی آلایشی معتقدم که هنجارها داخل سراسر جهان است.من غرب را خویش دارم خویشتن حتما انجام میدم. خیلی زیاد، وقتی که من راکد شدم Nomadic Matt، واحد وزن می خواهم بالا پاریس بروم ترجمه ها بیوگرافی ها روز رسانی: من داخل استکهلم صفا آمستردام کمی ضلع سود پایان رسید). خود عاشق آداب دانی کافه، شراب، مراقبت های بهداشتی رایگان، محل لیبرال پیوند به زندگی، ادب های مختلفی هستند که منحصراً یک صعود کوتاه هستند - فوق العاده است. منتها برای تموز چند سال دیرینه به اروپا دام تار کرده ام، خبره شدم که چیزهای زیادی اندر مورد اروپا حیات دارد که واقعا بغل روی اعصاب خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تاثیر می گذارد. صرف زمان زیادی می کند که باعث می شود زندگی داخل آمریکا را درک کند، سوء نیست، و پیدا کردن بسیاری جهات، ما حین را شاق می کنیم.


جاهای دیدنی گرجستان
برای من، اروپا یا وقتی که این چهار (بزرگ) چیزها نبود، مناسب خواهد بود:
1. کمبود راحتی
زندگی داخل آسیای قبله شرقی و روستا نیویورک واقعا خویشتن را ازکارافتاده کرد. داخل این مکان ها، می توانید هر چیزی را بگیرید تزکیه یا هر روز 24/7 بروید. هیچ چیز واقعا امانت نشده است. این باعث می شود زندگی واقعا شاق است. نیازمند غذا درون ساعت 4 بامداد است؟ بی مشکل آیا باید نوار کاست را داخل ساعت 2 بامداد ببینی؟ آسان! منتها حتی زمانی که من دوباره به دست آوردن والدینم در توابع ها بازدید می کنم، زمان های بوتیک خیلی بهتر دوباره به دست آوردن اروپا هستند. داخل اروپا، تقریبا همه و جزء چیزی در روزهای یکشنبه لخته است و بیشتر مغازه ها اندر ساعت 6 یا 7 آنوقت از ظهر در کشش هفته نزدیک می شوند. هرگاه تا اوقات 5 عصر بازپسین کار می کنید، چسان باید ایفا به جریان انداختن دهید؟ من روزگار 24/7 را ندارم، ولیک در بسیاری از نقاط اروپا، بالا نظر می گونه باند که تمامو جزئی چیز همیشه ودیعه درستکاری است. (و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به مورد بغاز از اینکه کفش های بسیاری در روزهای دوشنبه سپرده شده اند متنفرم.)
2. خدمت ها ضعیف
هر گاه که آشنایان اروپایی من داخل مورد بازدید دوباره پیدا کردن آمریکا گفتگو می کنند، آنها همیشه درمورد خدمات مکالمه سخن گفتن می کنند. آنها نمیتوانند عقیده کنند که کارکنان به چه نحو دوستانه هستند، چگونه دوباره به دست آوردن آنها اقناع هستند قدس اینکه چگونه همگی چیز طرفه است. آنها می گویند هرکس بسیار مفید است. آنها تقریبا نمی توانند متعلق را گروش کنند. داخل اروپا، وافراً و به ندرت کارکنان خدمات بدخو هستند. آنها شخصیتی نیستند و خواه شما نیاز پهلو یک لیوان عصاره دیگر داشته باشید، می توانید چک کنید، یا اگر بیت خود را بچرخانید، آنها نمی توانند کمتر مراقبت کنند. آنها واقعا مایل استثنایی ای ندارند. تو ایالات متحده، کس بر روی راهنمایی خیر کار می کنند صفا انگیزه ای برای مردم برای نمایش خدمات بهتر مهیا می کنند (هرچند آنها باید تعیین بها کردن پایه بالاتر را پرداخت کنند!). درون اروپا، آنها این انگیزه را ندارند - آنها همچنین مبلغی را آهار می کنند که آیا پهلو 10 میز یا 1 توجه می کنند.
3. ایستادن مردم
افرادی که یک مکالمه دوست وار دارند
که خود را صدر در نقطه بعدی خویشتن هدایت می کند. حیوان در اروپا بالا همان حد که داخل آمریکا هستند، خوش نجم اقبال نیستند. بله، اروپایی ها رفاقت آمیز هستند (من اینجا نیستم که آزگار قاره لبالب از نفر ابوالبشر و جانور بیرحمانه باشد)، اما آنها حتماً شبیه نیستند. دوستان اروپایی من همیشه شگفتی خودبینی می کنند که چرا دد دیو در آمریکا می پرسند: "چطور هستی؟" زیرا به منظور آنها فکر نمی کنند که دد دیو این را بدانند. آنها باز یافتن شما میخواهند "چرا من وآنها و آنها اهمیت میدهی؟" خویشتن فکر می کنم ما ایفا به جریان انداختن می دهیم مطمئنا، "چگونه شما؟" یک تبریک پیش تخیل است، ولی برخی دوباره به دست آوردن صداقت درون پشت متعلق وجود دارد. شما وا روز 15 دقیقه ای درون مورد خور خود پاداش نمی دهید، منتها این بالا این لفظ نیست که حیوان واقعا اهمیت نمی دهند. آمریکایی ها به خاطر خوشبینی و ملاحظه مثبت نهان شده اند، اخلاص من همیشه پیدا کردن دستش برمی آیم. یار شناسا من انگلیسی بی غش می گوید من وآنها و آنها آمریکایی نه همیشه آبدار و شاد بین هستند. خویشتن فکر می کنم این عالی است! این یک گلگشت بهتر پهلو زندگی است.
4. غذای کاملی نداشته باشید
یک کلاسیک آمریکایی: BLT
اروپا غذای نادره انگیزی دارد شکی در مورد وقت حسن وجود ندارد. خود یک عیار شیرینی نیستم، اما طرز رفتن خیابان های پاریس ممکن است نهایتا محرک چاق شدن شود. من نمی توانم کمک کنم ولی به دکان ها سادگی غذاهای میان مرحله در تمام طول شمس کمک کنم. وقتی من درون اسپانیا هستم، من فکر می کنم که حدود سه خوک هام دوباره پیدا کردن اتریش بخورم. حدود 90 درصد خراج باروت غذایی درون اروپا دنیای خود را تشکیل می دهند. گفتم، برای بعضی پیدا کردن سوشی های خوب، BLT، Taco Bell، غذاهای ویتنامی، بدیع مکزیکی، یک استیک خوب، برخی پیدا کردن لیوان های کره بادام زمینی، یا یک زیر (ساندویچ نوعی) می کشم. آمریکا دارای تنوع غذایی بسیار متنوعی است که برای تفویض اجازه تصرف مواد غذایی کم بها تربیت می شود. من می دانم که من وتو برای بساط خوردنی که در آپارتمان می خورید سفره نمی خورید، ولیک به دلیل عدم نیستی تنوع غذایی، اندر طولانی مدت در اروپا متعسر است.
هیچ جایی کامل نیست و مجازی نیست که من فرنگ را خویش دارم. جمیع سال بالا عقب برگشته ام. ولیکن زمانی که برای قمر ها به آنوقت می روم، برخی جنبه های آپارتمان را دوباره به دست آوردن دست می دهم. این طبیعی است اما آنها می گویند مسافرت بالا شما قدردانی جدیدی برای خانه می دهد تزکیه وقتی فراز اروپا دام تار می کنم، دوباره یافتن و گم کردن کوچک بی پروایی کردن چیزهایی که تو آمریکا آموخته ام، غالباً خود را کفیل می دانم پاکی معتقدم که هنجارها در سراسر جهان است.


هتل کرون پلازا شیخ زائد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.