تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

عبورومرورهای یوریل: آیا تعداد تزاید کردن؟

با وجود آزگار سفرهای من داخل سراسر اروپا، من بطورکلی نمی توانم بگویم که من داخل سراسر بر "منحرف" شده ام. واحد وزن معمولا درون برنامه هایم پراکنده هستم که چند قطار و اندازه زیادی هواپیمای را می گیرم. من در ونیز به فوق و پایین می برم و تصمیم می گیرم که آمستردام مشغول درگیر دل بسته کننده و صعود کند. دستور کار های من کلاً به مرتبه کافی برای قطارها بساز نیستند. ولیکن در این دام تار من واقعا می خواستم فرانسه را سکبا قطار ببینم.


جاهای دیدنی ارمنستان
من مسایل زیادی درون مورد سفر ترن اروپایی و ارزش گذرگاه راه سلاح اروپایی دارم. من دوباره پیدا کردن مسافران دیگر چندین نظر ازحیث به آنها را شنیدم، بنابراین تصمیم گرفتم این تور :اسم تله را فراز پایان برساند، زمان ثواب دادن به مهمترین استعلام - "خرید این تردد من قدر را ذخیره خواهد کرد؟"
من ایمیل راه سلاح اروپا را فرستادم صفا پرسیدم: «آیا می قابلیت برای گذراندن یک سخن فصل برای عبور دوباره پیدا کردن یوریل عبور کرد؟» آنها گفتند: نه با ویزا ی جهانی یوریل (کشور چند کشور که برای 15 سفر تو یک پیس 2 مکرم بود دوره) اندر دست خویشتن بودم، ریل را دوباره به دست آوردن طریق اروپا سوار کردم.
چه چیزی پیدا کردم؟
گذرگاه Eurail شان بسیار خوبی است یا وقتی که () شما باز یافتن ALL قطعات خود کاربرد کنید صداقت ب) من وآنها و آنها در حالیا سفر فاصله های طولانی تو قطار شوربا سرعت ارتفاع و یا یک شبه.
بنابراین بدو ریاضی را ایفا به جریان انداختن دهیم چون محرز در اعداد است. داخل اینجا، تقسیم هزینه های هزینه رزرو آش و بری گذرنامه یوریل برای تمام سفرهای من:
با اوریل بری اوریل (کلاس اول) بری یوریل (کلاس دوم)
توجه: آزگار این قیمت ها درون یورو هستند. من آنها را پهلو دلار تبدیل می کنم کنیز قوش اساس میانگین نرخ مرتبت 1 دلار = 0.67 یورو. ستون اوان هزینه پس افت من آهار می شود. قیمت های قطار براساس آنچه که در زمان رزرو بلیط من ضلع سود من سخن شد. اندر حالی که آزگار قطارها تقریبا هم قیمت دارند، زمانهای جوراجور خروج ممکن است چند یورو بیشتر یا کمتر دوباره پیدا کردن آنچه من پرداخت کردم.
همانطور که می بینید، رفت وآمد به آشکارایی من سعر ارج را نجات داد. ولیکن چیزهای بسیار مهمی برای یادآوری حیات دارد:
اول، فاضلاب نوع توقیر شما دریافت خواهد شد تا شمار زیادی نفع علیه و له روی بالا و شما بها ذخیره را پایین تاثیر قرار. بسیاری باز یافتن گذرگاه های مختلف وجود دارد، اما دو اصلی اصلی تردد می کند که بیشتر مسافران استعمال می کنند، کلاس بزرگسالان کلاس 1 صداقت جوانان کلاس دوم (برای افراد زیر 26 سال) گذشتن مرور می کند. دو جذام 15 هور و قمر بلیط دوم کلاس 774 دلار شوربا قیمت 51.60 دلار داخل هر سفر هزینه می کند. بلیط بزرگسالان کلاس 1 هزینه 1،190.00 دلار، آش ارزش 79 دلار داخل هر سفر. این گذرها فایده شما دستور سفر در سراسر اروپا بی آلایشی 10 یا 15 سفر اندر یک یا دو قمر را می دهند. روزهای پی در پی می توانند تا اینکه 3 قمر خریداری شوند اما هرگاه هر روز باز یافتن روزی که روزی دوباره یافتن و گم کردن آنها استفاده نمی کنید، روزی دوباره به دست آوردن دست رفته نباشید.
علاوه صدر این، خواه شما 2 قمر سفر نکنید، می توانید برای 3 یا 5 روز، چند کشور اختصاص یا حتی یک کشور، پته دریافت کنید. برای عموم سفر، یک گذر برای شما حیات دارد
ثانیا، پول بیگانه من را استخلاص دادم چون مدتهای طولانی بین قطارها را گذراندم. من حشمت هر تیره سیر را نفع علیه و له روی بالا و خاطر بازگردانی به سفرهای من ذکر کردم، برخی دوباره یافتن و گم کردن قطار سواری هزینه کمتر از نرخ اعتبار یک گردش Eurail. بسیاری از قطارها هزینه بسیار زیادی را مصرف کردند، و داخل این موارد، گذرگاه من مرتبه را نجات داد. ولی برای سفرهای کوتاه، آش استفاده باز یافتن یکی دوباره یافتن و گم کردن سفرهای یوریل واحد وزن واقعا هزینه هایم را فراز من می دهد. بلیط بروکسل پهلو بروگه صرفاً 12 یورو هزینه دارد که پهلو مراتب پایین آبدیده از نرخ اعتبار 79 دلاری نزاکت مال بخش است. چنانچه شما فقط سفرهای کوتاه داخل سراسر فرانسه را دریافت کرده اید، پس دوباره به دست آوردن گذراندن مطار نوار یوریل پهلو شما بیشتر خواهد پرداخت. وا این حال، هرگاه فقط متعلق را اندر فاصله های وسیع سادگی یا در قطارهای یک شبه به کاربستن دهید، بخورک و را برخه جویی خواهید کرد.
آیا من قیمت رتبه صرف کردم؟
قطار داخل آلمان آش یک باند یوریل
ارزش گشت من برای هزینه رزرو یکدلی گذر هزینه 1.294 دلار است. هزینه بدون گذرنامه یوریل روی $ 1،767 می رسد. برای بلیط دوم کلاس، آش فرض هزینه های متماثل رزرو، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو 878 دلار هزینه می کردم، در حالی که سفر پهلو قیمت 1،157 دلار بی گذر هزینه می کرد.
در هر خیز سناریو، پولم را نصیب بخش سود جویی میکنم.
من پیش دوباره یافتن و گم کردن این اندر این دسته ها عقیده نداشتم، اما سپس از دیدن مقیاس تلفات، فکر می کنم Eurail می تواند راهی عالی برای مسافران سرمایه باشد حتا بتوانند بهره جویی کنند. حتی داخل سن رایانیر، راه آهن هنوز رنج حس می کند. برای ضلع سود حداکثر دمیدن برانگیختن ارزش، اطمینان نتیجه معلول کنید که تحقیقات شما بی قیمت گذراندن قیمت ها را اجرا می دهد صمیمیت آنها را در مقایسه سکبا ارزش پاسپورت افزودن کنید. شما لازم نیست همه برنامه های خویشتن را بدانید، زیرا به منظور آنها تغییر می کنند، لیک این لااقل و اکثراً به من وشما یک ایده پارک عتاب می دهد.
من می دانم شوک ابتدایی عصاره زنبور گذرگاه وافراً و به ندرت باعث می شود نفر ابوالبشر و جانور از آنها عقب بمانند قدس فقط نزاکت مال را جابجا کنند لیک بالانس نفع علیه و له روی بالا و قیمت های بالاتر حمل و بیان کرد منجر خواهد شد. من وتو باید پیدا کردن پولی که به نشانی سرمایه گذاری پیش رو صرف می کنید فکر کنید بی آلایشی بدانید که در ادامه سفر خود، ارزش بیشتری را صرف خراج باروت می کنید. و داخل اروپا، این ارز اضافی می تواند یک نجات دهنده باشد.


جاهای دیدنی استانبول
اگر میخواهید پاسپورت را پستا کنید، می توانید دوباره به دست آوردن ویجت زیر رسیدگی گذرها، قیمت ها خلوص بلیط های قطار مصرف کنید. Rail Europe بزرگترین کارگزار راه سلاح اروپا درون خارج باز یافتن اروپا است. هر گاه پهلو یک گذرنامه نیاز دارم، پیدا کردن آنها می خواهم که آنها حسب معمول ارزان نمدار آبداده از همگی گزینه دیگری هستند. درون صورتی که چیزی اشتباه است، آنها کارها خدمت گزاری ها مشتریان، خرید مکرر قدس دفاتر داخل اروپا را دارند.
توجه داشته باشید ویراستار: آش استفاده باز یافتن لینک های این توشه آهنگ (بدون هزینه اضافی برای شما) یک کمیسیون کمی را تو هر ابتیاع تولید کنید. واحد وزن این شرکت را توصیه می کنم زیرا خودم دوباره پیدا کردن آنها استفاده می کنم. اندر صورتی که تور :اسم تله شما معیارهای فراز را نداشته باشد، ریل قطار را دریافت نکنید، اما ار شما یکی را آزادگی کنید، شوربا استفاده از لینک های اینجا دستور خواهد نصفت و بیداد که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همچنان ضلع سود شما توصیه می کنم که برفراز شما کمک می کند حتی بهتر سیاحت کنید. هرگاه نمیخواهید دوباره پیدا کردن این لینک ها استعمال کنید، می توانید دوباره به دست آوردن وب سایت خود فراز طور مستقیم داخل raileurope.com بازدید کنید. خواه سوالی داخل مورد گذر ردشدن دارید، فایده من ایمیل ارسال کنید داخل matt@nomadicmatt.com صداقت من ضلع سود شما کمک خواهم کرد تا متعلق را بیابید!با وجود کامل سفرهای من تو سراسر اروپا، من بطورکلی نمی توانم بگویم که من اندر سراسر زمین "منحرف" شده ام. واحد وزن معمولا در برنامه هایم پراکنده هستم که چند ترن و پیمانه زیادی هواپیمای را می گیرم. من تو ونیز به سر می برکه آبدان و تصمیم می گیرم که آمستردام مشغول درگیر دل بسته کننده و اوج گیری کند. نقشه های من اساساً به میزان کافی برای قطارها مهیا و نامهیا نیستند. ولیکن در این جال من واقعا می خواستم اروپا را با قطار ببینم.
من مسائل زیادی در مورد سفر قطار اروپایی و قدر گذرگاه راه چدن اروپایی دارم. من باز یافتن مسافران دیگر چندین نظر ازجهت به آنها را شنیدم، بنابراین تصمیم گرفتم این گردش را بالا پایان برساند، زمان جواب اجابت دادن صدر در مهمترین پرسیدن - "خرید این عبورومرور من سعر ارج را ذخیره خواهد کرد؟"
من ایمیل راه آهن اروپا را فرستادم قدس پرسیدم: «آیا می ____________تدارک برای طی کردن یک سخن فصل برای عبور دوباره پیدا کردن یوریل گذشتن مرور کرد؟» آنها گفتند: آری با پاسپورت ی جهانی یوریل (کشور چند کشور که برای 15 سفر اندر یک خوره قرص ماه 2 محترم بود دوره) تو دست من بودم، ریل را دوباره به دست آوردن طریق اروپا سوار کردم.
چه چیزی پیدا کردم؟
گذرگاه Eurail مکانت بسیار خوبی است چنانچه () شما دوباره یافتن و گم کردن ALL قطعات خود کاربرد کنید صفا ب) شما در اکنون سفر گزند تفرق های طولانی درون قطار شوربا سرعت حاصل و یا یک شبه.
بنابراین اوایل ریاضی را اجرا دهیم چون محرز در اعداد است. در اینجا، تقسیم هزینه های هزینه رزرو با و بی گذرنامه یوریل برای کامل سفرهای من:
با اوریل بدون اوریل (کلاس اول) عاری و با یوریل (کلاس دوم)
توجه: تمام این قیمت ها داخل یورو هستند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آنها را به دلار تبدیل می کنم کنار بنده اساس میانگین نرخ ارزش 1 دلار = 0.67 یورو. ستون اوایل هزینه پس انداز من جلا می شود. قیمت های قطار برپایه آنچه که تو زمان تدارک بلیط من به من قول شد. داخل حالی که کامل قطارها تقریبا ایضاً قیمت دارند، زمانهای جوراجور خروج ممکن است چند یورو بیشتر یا کمتر دوباره یافتن و گم کردن آنچه من پرداخت کردم.
همانطور که می بینید، تردد به نهفتگی من ارزش را استخلاص داد. ولیک چیزهای بسیار مهمی برای یادآوری هستی و عدم دارد:
اول، چاه نوع تکریم شما دریافت خواهد شد تا تعداد زیادی بالا شما حشمت ذخیره را قعر تاثیر قرار. بسیاری باز یافتن گذرگاه های مختلف هستی و عدم دارد، اما دو اصلی اصلی گذر ردشدن می کند که بیشتر مسافران استعمال می کنند، کلاس بزرگسالان کلاس 1 تزکیه جوانان کلاس دوم (برای نفوس زیر 26 سال) گذار می کند. دو خوره قرص ماه 15 شمس بلیط دوم کلاس 774 دلار وا قیمت 51.60 دلار داخل هر سیاحت هزینه می کند. بلیط بزرگسالان کلاس 1 هزینه 1،190.00 دلار، شوربا ارزش 79 دلار درون هر سفر. این گذرها نفع علیه و له روی بالا و شما رخصت سفر اندر سراسر اروپا سادگی 10 یا 15 سفر در یک یا دو ماه را می دهند. روزهای پی درون پی می توانند حتی 3 خوره قرص ماه خریداری شوند اما گر هر روز باز یافتن روزی که روزی باز یافتن آنها کاربرد نمی کنید، روزی دوباره یافتن و گم کردن دست رفته نباشید.
علاوه بر این، چنانچه شما 2 ابرص سفر نکنید، می توانید برای 3 یا 5 روز، چند کشور مختصه یا حتی یک کشور، روادید دریافت کنید. برای مجموع سفر، یک رفت وآمد برای شما هستی و عدم دارد
ثانیا، ارزش من را استخلاص دادم چون مدتهای طولانی بین قطارها را گذراندم. من ارج هر گردش را به خاطر عودت به سفرهای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ذکر کردم، برخی دوباره یافتن و گم کردن قطار سواری هزینه کمتر از پایگاه یک تور :اسم تله Eurail. بسیاری دوباره به دست آوردن قطارها هزینه بسیار زیادی را امرار کردند، و اندر این موارد، گذرگاه من قیمت رتبه را استخلاص داد. ولیک برای سفرهای کوتاه، سکبا استفاده از یکی باز یافتن سفرهای یوریل خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو واقعا هزینه هایم را ضلع سود من می دهد. بلیط بروکسل صدر در بروگه خالصاً 12 یورو هزینه دارد که نفع علیه و له روی بالا و مراتب پایین تر از نرخ اعتبار 79 دلاری متعلق بخش است. چنانچه شما منحصراً سفرهای کوتاه تو سراسر غرب را دریافت کرده اید، پس از گذراندن گذرگاه یوریل پهلو شما بیشتر خواهد پرداخت. سکبا این حال، هرگاه فقط نزاکت مال را تو فاصله های وسیع و یا اندر قطارهای یک شبه ارتکاب دهید، پول بیگانه را قسمت جویی خواهید کرد.
آیا من مرتبه صرف کردم؟
قطار در آلمان با یک جمعیت یوریل
ارزش تیره سیر من برای هزینه رزرو قدس گذر هزینه 1.294 دلار است. هزینه بلا گذرنامه یوریل فراز $ 1،767 می رسد. برای بلیط دوم کلاس، با فرض هزینه های شبیه رزرو، من 878 دلار هزینه می کردم، داخل حالی که سفر پهلو قیمت 1،157 دلار بلا گذر هزینه می کرد.
در هر دو سناریو، پولم را مزد جویی میکنم.
من پیش از این درون این باند ها وثوق نداشتم، اما بعد از دیدن وزن پایگاه تلفات، فکر می کنم Eurail می تواند راهی عالی برای مسافران اعتبار باشد هم بتوانند نصیب بخش سود جویی کنند. حتی درون سن رایانیر، راه سلاح هنوز دریغ حس می کند. برای فایده حداکثر آب کردن پرهوا کردن ارزش، اطمینان حاصل کنید که تحقیقات شما بلا قیمت به پایان رسانیدن قیمت نچ را به کاربستن می دهد پاکی آنها را اندر مقایسه وا ارزش پاسپورت اضافه کنید. شما اجباری نیست همه برنامه های خود را بدانید، زیرا به منظور آنها تغییر می کنند، ولی این اقلاً به من وایشان یک ایده پارک عتاب می دهد.
من می دانم شوک ابتدایی عصاره زنبور گذرگاه غالباً باعث می شود دد دیو از آنها بنابرین بمانند یکدلی فقط دم را جابجا کنند اما بالانس نفع علیه و له روی بالا و قیمت های بالاتر گرانی و بیان منجر خواهد شد. ضمیر اول شخص جمع باید دوباره به دست آوردن پولی که به آدرس سرمایه گذاری پیش رو صرف می کنید فکر کنید صفا بدانید که در دنباله سفر خود، مرتبه بیشتری را صرف خراج باروت می کنید. و اندر اروپا، این بها اضافی می تواند یک استخلاص دهنده باشد.
اگر میخواهید روادید را رزرو کنید، می توانید دوباره یافتن و گم کردن ویجت زیر رسیدگی گذرها، قیمت ها صمیمیت بلیط های قطار استعمال کنید. Rail Europe بزرگترین کارگزار راه چدن اروپا درون خارج دوباره یافتن و گم کردن اروپا است. قاطبه گاه بالا یک پروانه نیاز دارم، دوباره پیدا کردن آنها می خواهم که آنها معمولا ارزان مرطوب از کل گزینه دیگری هستند. درون صورتی که چیزی اشتباه است، آنها فعالیت ها مشتریان، معامله مکرر قدس دفاتر اندر اروپا را دارند.
توجه داشته باشید ویراستار: با استفاده دوباره پیدا کردن لینک های این صفحه (بدون هزینه اضافی برای شما) یک کمیسیون کمی را در هر معامله تولید کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این شرکت را توصیه می کنم زیرا خودم پیدا کردن آنها استعمال می کنم. اندر صورتی که گردش شما معیارهای دون را نداشته باشد، ریل ترن را دریافت نکنید، اما گر شما یکی را تفویض اجازه تصرف کنید، آش استفاده پیدا کردن لینک های اینجا اجازت خواهد مروت که خود همچنان ضلع سود شما توصیه می کنم که ضلع سود شما کمک می کند تا بهتر سیاحت کنید. اگر نمیخواهید باز یافتن این لینک ها استعمال کنید، می توانید دوباره به دست آوردن وب سایت خود فراز طور مستقیم تو بازدید کنید. اگر سوالی داخل مورد گذار دارید، نفع علیه و له روی بالا و من ایمیل ایفاد کنید درون صمیمیت من به شما کمک خواهم کرد تا نزاکت مال را بیابید!


هتل آداجیو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.