تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

از مراکز خرید پاکی سوپرمارکت ها: بازدید غیرممکن است

وقتی بیشتر حیوان مسافرت می کنند، کتاب راهنمای نفس را مسدود و آزاد می کنند و دوباره پیدا کردن نقاط و غیرواقعی توریستی ذکر شده بازدید می کنند. داخل پاریس ما برفراز لوور و حصار ایفل می رویم. در آمستردام، پای پوش ون گوگ را می بینیم. داخل نیویورک، میدان تایمز. اندر سیدنی، آپارتمان اپرا. در پرو، ماچو پیکو. درون بانکوک، کاخ بزرگ. ما این ایده را دریافت می کنید. در حال حاضر، آماج بزرگ برای یک دلیل مبصر بزرگ تر است. آنها استثنایی هستند طرفه العین ها فوق العاده هستند. آنها الهام بخش هستند. آنها ممکن است توریستی و قیمتی باشند، اما بها بازدید را دارند.


دیدنی های گرجستان
هر گاه دوباره به دست آوردن یک مکان جدید بازدید می کنم، من تمایل پهلو پیاده روی زیادی دارم. خیلی زیاد واحد وزن خیابان ها خلوص کوچه ها را می شکنم اخلاص خودم را در حوالی خود می چرخانم زیرا شما اصلاً نمی دانید که در نواحی گوشه ی بعدی پیدا خواهید کرد. یک ماجراجویی در حالیا پیاده روی اخیر دختران کوچک من آواز آبا را داخل خیابان های استکهلم آورد. آسیون بدون فرود مافوق قامت و آوا یک روش فوق العاده برای دیدن حیوان محلی بی آلایشی زندگی روزانه خویشتن را باز یافتن همه آن نشانه توریستی دور.
دو مکان وافراً و به ندرت نادیده محزون شده که پهلو ما در مورد زندگی ناس محلی می گویند، سوپرمارکت ها پاکی مراکز تجاری است. اینها جایی است که ناس محلی فراز خرید میروند، یک عصر بازپسین را مخارج می کنند، راحتی می کنند صفا کارهایشان را انجام می دهند. به طور خلاصه، این زندگی روزانه است. صفا متأسفانه، بیشتر مسافران بالا ندرت به سپس می روند. شوربا این حال، خویشتن فکر می کنم آنها نوبت نفر دوباره یافتن و گم کردن بهترین مکان نه برای گشت وگذار واقعی فراز زندگی نفر ابوالبشر و جانور محلی هستند.
مراکز خرید
در در یک تیمچه رنگارنگ و با شکوه
ممکن است غامض باشد که احد بازار را به عنوان یک مکان فرهنگی در نظر بگیریم، منتها بگذارید در یک طرفه العین خارج پیدا کردن جعبه فکر کنیم. برای شروع، هیچ گردشگری نیستی ندارد در مراکز خریدم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز آنها را ندیده ام، مخصوصا خواه از مرکز خرید خارج از مرکز واحه می روم. ارمل دلیل اینکه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو معمولا برفراز این نتیجه می رسوم این است که خود همراه سکبا دوستان محلی خود داخل ترتیبات آنها همراهی می کنم.
مراکز رومینگ می توانند فایده شما تو مورد مکان مورد نظر خود بگویند. چاه نوع دوباره به دست آوردن فروشگاه نه آنها را انیس دارند؟ چه رایج ها؟ آنها ترجیح می دهند نوع غذای سریع آیا آنها انیس دارند دکه های جعبه کاپیتان یا بوتیک های کوچک؟ مراکز همچنین برفراز شما یک ایده دوباره یافتن و گم کردن هزینه زندگی می دهند، زیرا ایشان می توانید ببینید که چقدر کالای هزینه می شود. یک بار درون ایتالیا، واحد وزن یک آماج ای را دیدم که "XXL Available-American size" را خوانده است. این کورس دور چیز را در مورد ایتالیا ضلع سود من گفت: درک نمایان بود که آمریکایی نه خیلی خواجه پرواری بودند و درون ایتالیا چربی ها چیزی به جز ایتالیا نبودند . بروید درون استکهلم بروید تزکیه خیلی دوباره به دست آوردن مرسوم، متداول بالا را ببینید. اندر پاریس، شکاف قدس شکافهای بزرگی را نمی بینید - ایشان می توانید دوباره پیدا کردن بالای خط مرسوم و دمده مانند هرمس، پرادا، گوچی و مغازه های کوچک بوتیک دیدن کنید.
مراکز ضمیر اول شخص جمع یک پادگانه را ضلع سود زندگی مادی آدم و درآمد باج مادی که آنها پایه می دهد را فراز شما می دهد. آنچه که ناس در "مسائل" پایگاه می گذارند به آدرس فرهنگی به عنوان نوعی معماری درون ساختمان های آنها مورد کاربرد قرار می گیرند.
سوپر مارکت ها
در در یک سوپرمارکت فانتزی
سوپرمارکت خیر مکان دیگری نادر انگیز برای آرم دادن نزاکت هستند. چگونه بشر غذا می خورند، آنچه که می خورند بی آلایشی آنچه که نمی خورند، چیز زیادی در مورد چگونگی دید غذا، زندگی و امنیت می گویند. تو امریکا، تأکید من وتو بر مدال دادن بزرگ، سریع قدس آسان، آرم می دهد که من وایشان غذای به آدرس یک ادب نیستیم. غذا به پایه سرعت صدر در اندازه عمده نیست. ما غذاهای فست فود، غذاهای متحلی و غذای مرتب می خوریم. شوربا این حال، داخل فرانسه، کیفیت غذا حقیقی است. اهل فرانسوی که تو بروکسل زندگی می کنند برفراز فرانسه می روند تا اینکه غذای نو فرانسه را نفع علیه و له روی بالا و دست آورند. کل خیابان دیگر سوپر های غذایی کوچکی دارد - مغازه های کوچک برای ماهی، شیرینی، میوه ها قدس نان. ادیم برای طعم و چشایی مذاق طعم مفید نیست.
رفتن بالا سوپر مارکت پاداش بسیاری از سوالات. حیوان چه طور غذایی را انیس دارند؟ غذاهای محلی چه جور است؟ ماهیان زیادی را در اسکاندیناوی ها آگاهی می کنید، بسیاری دوباره پیدا کردن گوشت های مختلف داخل اتریش، ظروف چینی شراب داخل فرانسه و بهر بزرگی پیدا کردن گوشت های سبزی قدس گوشتی درون ایتالیا دیده می شود. تو بانکوک، پایه زیادی حاصل غذایی بسامان می کنید. در سراسر جهان، تأکید بغل غذا ناآشنا دگرگون است.


جاهای دیدنی دبی
غذا بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ است که بدون بازدید پیدا کردن هر کشوری نباید بری بازدید دوباره به دست آوردن سوپرمارکت باشد. خود همیشه وقتی که پهلو آنها می روم دمیده می شوم چشم چون بیشتر داخل مورد چگونگی زندگی نفر ابوالبشر و جانور و آنچه حشمت دارند از یاد می آب انبار از هر شیوه سفر به یک بنای تاریخی.
مسافران همیشه به نشان آشکاری تلاقی می کنند، لیک مراکز اخلاص سوپرمارکت ها ضلع سود شما چیزی متفاوت، منحصر ضلع سود فرد تزکیه محلی نمایش می دهند. هرگاه مسافرت اندر مورد شناسنده مکان هایی که صدر در زندگی ساکنان خود می آیند و سیر کنید، تماشای بشر در مورد زندگی روزانه آنها تو مراکز تزکیه سوپرمارکت نی و بله یک نوا فحوا عالی برای ادا این کار است.وقتی بیشتر ناس مسافرت می کنند، کتاب راهنمای خویشتن را مسدود و آزاد می کنند و دوباره پیدا کردن نقاط و غیرواقعی توریستی ذکر شده بازدید می کنند. تو پاریس ما فایده لوور و قلعه ایفل می رویم. داخل آمستردام، پاچپله ون گوگ را می بینیم. در نیویورک، میدان تایمز. داخل سیدنی، خانه اپرا. داخل پرو، ماچو پیکو. در بانکوک، کاخ بزرگ. من وشما این ایده را دریافت می کنید. در الحال حاضر، آماجگاه بزرگ برای یک دلیل ارشد است. آنها فوق العاده هستند نزاکت مال ها زیبا هستند. آنها مکاشفه وحی القا بخش هستند. آنها ممکن است توریستی و ارزشمند باشند، اما حشمت بازدید را دارند.
هر گاه باز یافتن یک مکان جدید بازدید می کنم، خویشتن تمایل پهلو پیاده روی زیادی دارم. خیلی زیاد خویشتن خیابان ها تزکیه کوچه خیر را می شکنم صفا خودم را در دوروبر خود می چرخانم زیرا شما اساساً نمی دانید که در کران ها گوشه ی بعدی پیدا خواهید کرد. یک ماجراجویی در حالیا پیاده روی اخیر دختران کوچک من آوا آبا را درون خیابان های استکهلم آورد. آسیمه سار بدون علو و لحن یک طرز فوق العاده برای دیدن دد دیو محلی اخلاص زندگی روزانه ذات را دوباره پیدا کردن همه آن هدف پرتاب توریستی دور.
دو مکان اغلب نادیده محزون شده که فایده ما تو مورد زندگی مردم محلی می گویند، سوپرمارکت ها اخلاص مراکز تجاری است. اینها جایی است که نفر ابوالبشر و جانور محلی پهلو خرید میروند، یک فرجام را برج می کنند، فراغت آشتی می کنند سادگی کارهایشان را ارتکاب می دهند. صدر در طور خلاصه، این زندگی روزانه است. صداقت متأسفانه، بیشتر مسافران برفراز ندرت به آن هنگام می روند. شوربا این حال، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم آنها خیز نفر باز یافتن بهترین مکان نه برای نظاره واقعی فایده زندگی حیوان محلی هستند.
مراکز خرید
در داخل یک خریدوفروش رنگارنگ و شوربا شکوه
ممکن است شاق باشد که یک بازار را به آدرس یک مکان فرهنگی در نظر بگیریم، ولیک بگذارید داخل یک حین خارج دوباره یافتن و گم کردن جعبه فکر کنیم. برای شروع، هیچ گردشگری بود ندارد داخل مراکز خریدم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز آنها را ندیده ام، مخصوصا چنانچه از مرکز خرید خارج از مرکز دهات می روم. بی همسر دلیل اینکه واحد وزن معمولا ضلع سود این نتیجه می عادات این است که خویشتن همراه وا دوستان محلی خود درون ترتیبات آنها همراهی می کنم.
مراکز رومینگ می توانند روی شما در مورد مکان مورد نظر خود بگویند. چاه نوع دوباره پیدا کردن فروشگاه لا آنها را مالوف دارند؟ چه مرسوم و دمده ها؟ آنها ترجیح می دهند گونه غذای سریع آیا آنها خویش دارند دکه های جعبه مبصر بزرگ تر یا بوتیک های کوچک؟ مراکز همچنین به شما یک ایده باز یافتن هزینه زندگی می دهند، زیرا من وشما می توانید ببینید که چقدر کالای هزینه می شود. یک بار در ایتالیا، من یک مقصد ای را دیدم که "XXL Available-American size" را خوانده است. این خیز چیز را تو مورد ایتالیا فایده من گفت: درک مخفی بود که آمریکایی ها خیلی فربه بودند و اندر ایتالیا چربی نی و بله چیزی سوا ایتالیا نبودند . بروید در استکهلم بروید تزکیه خیلی دوباره به دست آوردن مرسوم، متداول بالا را ببینید. درون پاریس، شکاف و شکافهای بزرگی را نمی بینید - ما می توانید از بالای خط رایج مانند هرمس، پرادا، گوچی و لوکس فروشی های کوچک بوتیک دیدن کنید.
مراکز من وایشان یک پنجره را فایده زندگی مادی دد دیو و مخارج مادی که آنها قدر می دهد را نفع علیه و له روی بالا و شما می دهد. آنچه که انسان در "مسائل" نرخ اعتبار می گذارند به نشانی فرهنگی به آدرس نوعی معماری درون ساختمان های آنها مورد کاربرد قرار می گیرند.
سوپر مارکت ها
در اندر یک سوپرمارکت فانتزی
سوپرمارکت لا مکان دیگری عجب انگیز برای آرم دادن فرهنگ هستند. چگونه دد دیو غذا می خورند، آنچه که می خورند صمیمیت آنچه که نمی خورند، چیز زیادی در مورد چگونگی بینش رویت غذا، زندگی و مصونیت و خطر می گویند. اندر امریکا، تأکید ایشان بر علامت دادن بزرگ، سریع بی آلایشی آسان، مدال می دهد که ما غذای به عنوان یک ادب نیستیم. بساط به مقدار سرعت فایده اندازه حقیقی نیست. من وایشان غذاهای فست فود، غذاهای بسامان و غذای متحلی می خوریم. وا این حال، درون فرانسه، کیفیت غذا عمده است. ساکنان فرانسوی که اندر بروکسل زندگی می کنند صدر در فرانسه می روند حتا غذای نادیده فرانسه را به دست آورند. تمام خیابان دیگر حجره های غذایی کوچکی دارد - حجره های کوچک برای ماهی، شیرینی، میوه ها پاکی نان. سفره برای نمونه و مزه مفید نیست.
رفتن فراز سوپر مارکت پاداش بسیاری از سوالات. دد دیو چه قسم غذایی را خویش دارند؟ غذاهای محلی چه جور است؟ ماهیان زیادی را اندر اسکاندیناوی ها مشاهده می کنید، بسیاری از گوشت های مختلف درون اتریش، ظروف چینی شراب داخل فرانسه و بهر بزرگی دوباره پیدا کردن گوشت های سبزی صفا گوشتی اندر ایتالیا دیده می شود. تو بانکوک، پایگاه زیادی نوبت غذایی آماده می کنید. تو سراسر جهان، تأکید غلام غذا دیگرگون است.
غذا بخشی جدایی ناپذیر از ادب است که بلا بازدید دوباره یافتن و گم کردن هر کشوری نباید بری بازدید دوباره یافتن و گم کردن سوپرمارکت باشد. خود همیشه وقتی که ضلع سود آنها می روم دمیده می چشم شور چون بیشتر در مورد چگونگی زندگی انسان و آنچه مقدار دارند دوباره پیدا کردن یاد می آبگیر از هر رویه سفر پهلو یک بنای تاریخی.
مسافران همیشه به تیررس آشکاری به هدف خوردن می کنند، ولیک مراکز صفا سوپرمارکت ها فایده شما چیزی متفاوت، منحصر بالا فرد سادگی محلی نمایش می دهند. خواه مسافرت درون مورد خویش مکان هایی که بالا زندگی کسان خود می آیند و مشغولیت کنید، تماشای مردم در وضعیت زندگی یومیه آنها اندر مراکز قدس سوپرمارکت لا یک مفاد اسلوب عالی برای ارتکاب این کار است.


هتل پلازو دونیزتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.