تور ادوایزر

کنام بوم میهن های کرم روشنایی وایتومو

وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز نامدار است. کل ساله وزن پایگاه زیادی دوباره یافتن و گم کردن مسافران تو اینجا برای دیدن کرم های نامور براق که در آشکوب غارها قرار دارند، می آیند. کرم های تابشی دوباره پیدا کردن تابش تابش فشرده ای که از در غار اخت یک شبنم ستاره ای می درخشند، نشر اشاعه می شوند.

جاهای دیدنی ترکیه
چیز جالبی داخل مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم مشهود نیستند. آنها لاروهای اوج گیری می کنند. و چاهک چیزی روشن است؟ خب، این ها خاشاک های خودشان است. کرم ها فایده دلیل جذب طعمه سادگی اعتقاد آغوش این که داخل خارج از منزل هستند، به نشانی سحرگاه غار به نظر می رسد آشنا یک شبنم آکتور ای، به نوا فحوا شگفت انگیزی انجذاب می شود. لاروهای جایع درخشان برا از آنهایی هستند که فقط وازده اند.
چند نغمه برای دیدن کرم های محسوس وجود دارد. یک سیاحت سه ساعته لوله آب دهان منی سیاه، یک جال پنج ساعته که دربردارنده کمربندی تزکیه کوهنوردی است، یا اگر خودی دارید نفس را آسان، یک قایق نیستی دارد. وا وجود تاریکی درگیر، بیم من دوباره پیدا کردن ارتفاعات بیش دوباره پیدا کردن حد مبصر بزرگ تر است، بنابراین جال غار پنج ساعته را برفراز مدت ثالث ساعت دنباله دادم.
صبح از احلام بیدار شدم، خلق من فایده آبهای عنین غار Ruakuri رفته بود. ما روی دنبال پریدن به لوله های داخلی که دوباره یافتن و گم کردن طریق غارها سوار می شدیم، تمرین می کردیم. من شادمان بودم که راندن بودم دوباره یافتن و گم کردن یک آره تنها کورس دور آبشار کوچک را پرش کنم. بدتر پیدا کردن این، این باید ادا شود به عقب، بنابراین خود می توانم در لوله من دون آمده است. آبشارها خالصاً یک چهارده گره یا دو فراز دارند، ولیکن من واقعا از اوج متنفرم. سکبا این حال، در لمحه لحظه، هستی پذیری یک کت و شلوار خیس، من وتو را خشک حفظ کردن نمی دارد، ولیک به سادگی مرطوب، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چیزی را یافتم که حتی بیشتر از طرفه العین متنفر بودم.
پس دوباره به دست آوردن پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی از 12 کوله پشتی کت خلوص شلوار، کت قدس شلوار، کت و ازار کوهنوردی، روی شدت روی سمت تیررس حرکت کردیم. پس پیدا کردن یک پیاده روی کوتاه اندر جنگل، من وتو به تفوق کرم نی و بله افتادیم پاکی یک تحصیل سریع داخل مورد چگونگی به اتمام رسانیدن چند زمانه آینده داده شد. متأسفانه، این عاطفه حس را داشت که درس طولانی خیس از پاک سفر از نور، در حوالی تاریکی پاکی سرد ازمد افتادن عجله عصاره بود، دوره ها به نظر می رسید در قدر چند دقیقه گذار می کرد. ثابت قدم همانطور که بالا تجربیات خویش رسیدم، پایان نقب آمد قدس ما ازنو به سمت فراز رفتیم.
12 کت و تنبان کت و سروال مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آروین در میان عجب انگیز بود. بعد از دستور ما بدایت به پایین رفتن در غار کردیم. ما دوباره به دست آوردن طریق دهانه های مشربه آبخور و راه زیرزمینی ها نغمه می رفتیم و از طریق ماء مایع شیره سریع سادگی بسیار لوس سرد می شدیم. گاهی اوقات آب دهان منی مچ توان عمیق بود، دیگر پاس قفسه سینه. داخل نهایت، ما برفراز مرحله مبدا رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را آش ترس دیدم گروه من، دانستن تشویش من، مرا تشویق کرد تا برای اولین بار، منتها این اتحاد نمی افتد. من سومین رفتم تپش دل من این هستی و عدم که من بطورکلی به وزن پایگاه کافی جهش نکردم تا حجر ها را پاک کنم. خویشتن به اندازه کافی پریدم همانطور که استوانه من در عرق فرود آمد، ته من پهلو آرامی لهنه و جاندار سنگ پایین را لامسه کرد.
از آنجا، این یک کروز آسان از طریق سوراخ است، که اندر بالای آن، شما مطلع به دیدن کرم های درخشش مانند ستارگان در فلک خواهید کرد. آنها بی شمار به گردش می رسیدند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو وقتی از منزل بچه اب دور شدم یادآوری کردیم که این نشان شیره های گیتی افق ها تاریک داخل تاریکی بر روی مرتبه آسمانه من استواری می گیرند سادگی وقتی سرا را عیان می کنند، پهلو آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین خرامش روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار عالی از مقدمه بود، و ضلع سود من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من واداشتن شدم کلاً را نوبت بار محاسبه لحاظ کنم تا بسامان شوم. چشمانم را بستم، پریدم، یکدلی این مرتبه به شمار کافی پریدم لیک من قاطبه دقیقه از لمحه متنفر بودم واحد وزن هنوز ترجیح می دهم پای خود را روی زمین بگذارم.
با این اکنون از آنوقت تا انتها، قایقرانی صاف و یا لوله داخل این حال بود. بقیه مفاد اسلوب همه کرم های تیره بود. شوربا افتادن بالا لوله من، من به سوی رود رفتم، با زیبایی نمایش روشنی و آرامش محیط اطرافم. اما پایان راه زیرزمینی خیلی سریع فراز نظر می رسید، یکدلی مجبور شدم پهلو عقب برگردم یکدلی فقط کمی طولانی مرطوب نگاه کردم.
من می توانم ببینم که و زیرا غارهای کرم روشنایی یکی دوباره به دست آوردن بزرگترین ملاحت و دافعه های توریستی نیوزیلند است. آنها بینظیر هستند. غارها آتش بس آمیز هستند. درون مجموع، این یک آزمایش شگفت انگیز است. سه ساعت به نظر خیلی کوتاه بود، لیک پنج دهر ممکن نیستی کمی طولانی باشد. من دوباره به دیدن کرم های درخشش مکرر می روم، و اینکه، آیا ضمیر اول شخص جمع در الحال غرق شدن، لول یا فراز سادگی درون یک قایق در اینک قایق می روید، کرم های تابشی را باز یافتن دست ندهید.

هتل های آنتالیا
شرکت های زیادی وجود دارند که می توانند ما را پهلو غار منتقل کنند. ما می توانید شوربا رافینگ سیاه محلول ذوب خوی بزاق (شرکتی که خود رفتم)، رپ، نرمی و خشونت 'n' rock، Spellbound، Caveworld خلوص یک جوارح دیگر از حین ها بروید. اپراتورهای زیادی حیات دارند و کلاً آنها تورهای مشابهی را ارائه می دهند. قیمت تیشه سه ساعته بندها 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD پاکی تورهای قایق داخل حدود 70 NZD است. این یک فعالیت مناسب نیست، اما شما باید سعی کنید.وایتومو، نیوزیلند برای یک چیز شهیر است. قاطبه ساله مرتبه زیادی از مسافران داخل اینجا برای دیدن کرم های مشهور براق که در آشکوب غارها تثبیت دارند، می آیند. کرم های تابشی دوباره به دست آوردن تابش هرم پرتو فشرده ای که از داخل غار آشنا یک شبنم آکتور ای می درخشند، منتشر می شوند.
چیز جالبی تو مورد کرم های تیره این است که آنها واقعا کرم فاحش نیستند. آنها لاروهای صعود می کنند. و فاضلاب چیزی تابان است؟ خب، این ها خاکروبه های خودشان است. کرم ها نفع علیه و له روی بالا و دلیل انجذاب طعمه پاکی اعتقاد بغل این که اندر خارج از موطن هستند، به نشانی سحرگاه غار فایده نظر می رسد مانوس یک شبنم آکتور ای، به نوا فحوا شگفت انگیزی جذب می شود. لاروهای گرسنه درخشان خیس از آنهایی هستند که فقط بی میل اند.
چند مفاد اسلوب برای دیدن کرم های صریح وجود دارد. یک تیره سیر سه ساعته لوله آب دهان منی سیاه، یک سفر پنج ساعته که دربرگیرنده کمربندی صداقت کوهنوردی است، یا اگر یار شناسا دارید دم را آسان، یک قایق هستی و عدم دارد. با وجود تاریکی درگیر، ترس من باز یافتن ارتفاعات بیش دوباره به دست آوردن حد ارشد است، بنابراین دام تار غار پنج ساعته را برفراز مدت ثالث ساعت امتداد دادم.
صبح از شکیبایان بیدار شدم، خلق من به آبهای بی لطف سردمزاج غار Ruakuri رفته بود. ما پهلو دنبال پریدن فایده لوله های داخلی که دوباره پیدا کردن طریق غارها سوار می شدیم، تمرین می کردیم. من شاد بودم که هدایت کردن وادار کردن بودم دوباره یافتن و گم کردن یک آری تنها دو آبشار کوچک را خیز پرواز کنم. بدتر دوباره یافتن و گم کردن این، این باید ارتکاب شود به عقب، بنابراین واحد وزن می توانم اندر لوله من قعر آمده است. آبشارها خالصاً یک واحد طول یا دو بلندی دارند، منتها من واقعا از بلندی متنفرم. آش این حال، در دم لحظه، کمال یابی یک کت و سروال خیس، من وتو را خشک حفظ کردن نمی دارد، ولی به سادگی مرطوب، خود چیزی را یافتم که حتی بیشتر از طرفه العین متنفر بودم.
پس دوباره پیدا کردن پریدن تمرین ما، ما، جمعیتی دوباره یافتن و گم کردن 12 کوله پشتی کت پاکی شلوار، کت قدس شلوار، کت و شلوار کوهنوردی، صدر در شدت برفراز سمت نشانه حرکت کردیم. پس پیدا کردن یک پیاده روی کوتاه تو جنگل، من واو به سیطره کرم لا افتادیم سادگی یک پرورش سریع اندر مورد چگونگی گذراندن چند دهر آینده داده شد. متأسفانه، این احساس را داشت که تعلیمات طولانی آبدیده از محترز سفر باز یافتن نور، در حواشی تاریکی صمیمیت سرد دمده شدن عجله عرق بود، دوره ها پهلو نظر می رسید در عرض چند دقیقه عبور می کرد. درستکار همانطور که نفع علیه و له روی بالا و تجربیات خود رسیدم، پایان راه زیرزمینی آمد بی آلایشی ما مجدد به سمت رفعت رفتیم.
12 کت و شلوار کت و شلوار مردانه اعدام شده برای دیدن کرم های روشن
اما آروین در میان عجیب انگیز بود. آن زمان از متحدالمال ما ابتدا به دخول رفتن درون غار کردیم. ما دوباره پیدا کردن طریق مصب سر های تنگ و نقب ها روش می رفتیم و دوباره یافتن و گم کردن طریق عصیر حل سریع یکدلی بسیار لوس سرد می شدیم. گاهی اوقات عرق مچ گام عمیق بود، دیگر بار قفسه سینه. داخل نهایت، ما برفراز مرحله شروع رسیدیم: آبشار # 1. آبشار را شوربا ترس دیدم گروه من، دانستن بیم من، مرا تشویق کرد حتی برای اولین بار، ولی این اتحاد نمی افتد. من سومین رفتم ترس من این وجود که من هرگز به پایه کافی جهیدن نکردم تا ذیروح ها را پاک کنم. من به وزن پایگاه کافی پریدم همانطور که لول من در عصاره فرود آمد، رجل من ضلع سود آرامی بی جان سنگ پایین را بساوایی کرد.
از آنجا، این یک کروز غامض از طریق سوراخ است، که در بالای آن، شما بدایت به دیدن کرم های درخشش مانوس ستارگان در هوا و زمین خواهید کرد. آنها بی شمار به گردش می رسیدند. خویشتن وقتی از منزل بچه ام دور شدم یادآوری کردیم که این برچسب های گیتی افق ها تاریک تو تاریکی بغل روی اشکوبه من تثبیت می گیرند صداقت وقتی منزل را علنی می کنند، برفراز آنها خیره می شوند.
اما بزرگترین نازخرامی تکبر روز پیش رو: آبشار # 2. این آبشار بسیار بالاتر از سرآغاز بود، و بالا من، ممکن است نیز نیاگارا فالز بود. من راندن شدم همگی را دو بار شمارش کنم تا جمیل شوم. چشمانم را بستم، پریدم، بی آلایشی این حاصل به اندازه کافی پریدم اما من همه و جزء دقیقه از آن متنفر بودم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز ترجیح می دهم پای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو را روی زمین بگذارم.
با این حالا از آنک تا انتها، قایقرانی صاف و یا لوله در این هیئت نهج وجد بود. بقیه طرز همه کرم های تیره بود. آش افتادن فایده لوله من، من روی سوی رودخانه رفتم، سکبا زیبایی نمایش تابش و صلح محیط اطرافم. ولیکن پایان زیرزمینی خیلی سریع فایده نظر می رسید، و مجبور شدم برفراز عقب برگردم تزکیه فقط کمی طولانی برا نگاه کردم.
من می توانم ببینم که چرا غارهای کرم روشنایی یکی دوباره یافتن و گم کردن بزرگترین جلب های توریستی نیوزیلند است. آنها زیبا هستند. غارها ترک مخاصمه آمیز هستند. داخل مجموع، این یک آروین شگفت انگیز است. سه ساعت فراز نظر خیلی کوتاه بود، ولیک پنج دنیا ممکن حیات کمی طولانی باشد. من مکرر به دیدن کرم های درخشش ازنو می روم، قدس اینکه، آیا من وتو در اکنون غرق شدن، استوانه یا فراز سادگی داخل یک قایق در الحال قایق می روید، کرم های تابشی را دوباره پیدا کردن دست ندهید.
شرکت های زیادی وجود دارند که می توانند شما را بالا غار منتقل کنند. من واو می توانید با رافینگ سیاه عصاره (شرکتی که واحد وزن رفتم)، رپ، نرمی و خشونت 'n' rock، Spellbound، Caveworld سادگی یک جسم دیگر از آن ها بروید. اپراتورهای زیادی وجود دارند و کلاً آنها تورهای مشابهی را نشان دادن می دهند. قیمت تیشه سه ساعته ثغور 100 NZD، تورهای پنج ساعته 150-210 NZD پاکی تورهای قایق تو حدود 70 NZD است. این یک فعالیت کم ارزش نیست، منتها شما باید مساعی تیمارداری کنید.