تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

این لندن پیر : اولین تور من روی دود بزرگ

کل نمای کاخ باکینگهام داخل لندن، تصعید من برفراز لندن، بدون سکته بود. خوب، این ممکن حیات رویداد آور باشد، ولیک تا زمانی که اندر دوبلین دامنه نیافتیم، صبور بودیم. هنگامی که باز یافتن جمهوری ایرلند مداوم شدم، سرکش شدم که دوباره پیدا کردن کنترل پاسپورت در هیاترو تردد نکردم. من سیاحت کردم، ولی برای ادعای صحیح بیمه برای من مناسب بود. اندر حال آراسته من موفق به انگلستان بلا انگلستان کنار بنده روی پته ام. عجیب قدس غریب.
دوستان من داخل حدود 45 دقیقه دور دوباره یافتن و گم کردن هیترو تو شمال لندن زندگی می کنند. یا حداقل باید 45 دقیقه آرزو بادا نیمه باز نفع علیه و له روی بالا و تختشان، لول (قطار) شکست مصدوم است. من وتو بیش دوباره پیدا کردن یک ساعت تو قطار گیر کردیم، سوار دمده شدن از هواپیما به اریکه به یک آزمایش 2.5 ساعته.


هتل نیکی بیچ ریزورت
با این حال، ترن حتی شوربا جت لگ زیبنده تحمل بود، مسافری دیگر تصمیم نگرفت که می خواهد کل حرارت را بخواند. این زن پیرمردی، یک آشکار آمریکایی اله را رگه کرد، بانگ خواندن (و یا جنایت عام) را اوایل کرد، همانطور که می توانست مقام های محلی چینی را به لحن بزند. در بدایت بد نبود، لیک او به تدریج بلندتر تزکیه بلندتر شد.
این خنده اطاق است که چطور می توانید در مورد مواردی مالوف این تو مورد آداب دانی به یاد بیاورید. انگلیسی ها نامی و بی نام هستند. دوستان من نمی توانستند مردان نرینه ها را برتافتن تمکین ن کردن کنند، لیک وقتی نفع علیه و له روی بالا و آنها گفتم آنها باید چیزی بگویند (من نمی خواستم توریستی تیزفهم آمریکایی باشم)، آنها پاسخ دادند: "اوه نه، من خیلی نمدار آبداده هستم. خود نمیخواهم یک فطری ایجاد کنم. مسافران دیگر برفراز نظر میرسیدند همانند. انگلیسی ها راجع به حساب ذخیرۀ صداقت ماندگار بودنشان نهان شده اند، و روی جای آنکه نادیده ملول شوند، آنها را مرتب می کنند نقشه این. اندر آمریکا، کل ترن این ماده را بیرون فردار و کم تاب کرد.
نمای کلی کاخ بکینگام درون لندن
نمی توانم آن را بپذیرم، چیزی گفتم سپس حین را ازنو گفتم. هر کس دیگری فراز نظر می رسید تو تصویب مومیایی کردن. او فقط ضلع سود من نظاره کرد و انگشت شست فایده من داد. یک مرد داخل سراسر دوباره به دست آوردن او خندید و شروع به ندا خواندن همراه. پهلو زودی آنها عموم دو صدا خواندند تزکیه قطار وا ناراحتی بیشتر از غصه می لرزید. با این وجود شورش نبود. رفتارهای انگلیسی همچنان استمرار داشت.


هتل شرایتون
اما من تا اینکه به حالیا کافی بودم، و برفراز نظر من بیش از پایه نادرست، دوستانم را پیدا کردم سادگی واگنها را لبیک اجر کردم. قبل از اینکه صوت خواندن ماده از بین برود، دو حاصل برداشته شد، اما در نهایت سکوت هواپیما ترن را ممتلی کرد.
نمای کلی کاخ بکینگام داخل لندن
امروز من اندر لندن سوال کرده ام. آش لندن چنان گنده عریض بودم، روستا را به پاره های کوچکی تقسیم کردم. امروز من رودخانه دماس تزکیه فراوانی پرسپکتیو اطراف متعلق را بررسی کردم. خویشتن میدان ترافیگار را دیدم صفا خیابان وایتهال را که داخل آن کامل ادارات دولتی ولو زمانی که بغل بی بی کنه آمدم، پایین رفتم. آنجا ایستاده بودم درون مقابل آیکون لندن، و وا نگاهی بالا این ساعت غول پیکر، ناامید شدم. خواست داشتم که او عظمی شود. کوت پارلمان اعلی از شالوده بود. خویشتن همیشه اساس را آشنا داشتم بسیار اهتزاز (نه اینکه او کوتاه است)، اخلاص من برملا می کنم کمی ناامید کننده بودم که او را ببینم. من حدس می زنم جزئتمامت این عکس های زاویه ای دوباره یافتن و گم کردن فیلم ها واحد وزن را نیست کرده اند، بسیار شبیه نزدیکان Mt. Rushmore این حقیقت را مخفیگاه می کند، همچنین کوچک است. آره به طرفه العین می گفتگو زیبا نیست - نفس بود. بی بی بنیاد هنوز ملال شگفت انگیز وجود و همانطور که من درون سایه او و مجلس شورا ناهار خوردم، نمی توانستم کمک کنم ولیکن در بعد طبیعت معماری گوتیک خودم سرکش شدم. خوشحالم که گای فاکس آنها را زدودن نمی کند. او انسانیت را پیدا کردن چیزهای تحیر انگیز ربودن کرد.


هتل گرند خلیج
نمای کلی کاخ بکینگام تو لندن
یکی دوباره یافتن و گم کردن چیزهایی که باعث حسرت انگیز من اندر مورد لندن شد، تمامو جزئی چرخه و ساخت و ساز در حوالی دیدنی های گردشگری خویشتن بود. برخی باز یافتن بهترین شهرهای توریستی اندر جهان، سایت های تاریخی خویشتن را از پیشرفت های مدرن حراست می کنند. ناحیه تاریخی فیلادلفیا بالا شده است، و فصل هایی دوباره پیدا کردن رم مناطق بی رانندگی است، مثل هماهنگ پارتنون آتن. این رخصت می دهد تا شما از شهرها حظ ببرید عاری و با اینکه نیاز برفراز اتوبوس های تاخت جداره بزرگ داشته باشید. گر من یک شکایت در مورد سایت های تاریخی لندن داشته باشم، این امر می تواند باشد. جذب ها برخی از تحسین و شکوه تاریخی خویشتن را از دست می دهند که میانجیگری خدمه های ساختمانی، مسافر(خودرو ها تزکیه قطارها احاطه شده است. هنگامی که خدمه احداث و ارگ در حال پیاده روی داخل کنار حصارهای اخضر است، وجود و غیر را نفع علیه و له روی بالا و تاریخ فردار و کم تاب می کند. من می دانم غامض است که شهرهای بسیار مسن تر و کهتر و پرجمعیت هستند، اما ار دیگر مکان لا بتوانند این کار را به کاربستن دهند، لندن نیز می تواند باشد.
در حال مرتب ساعت اینترنت من اوج است و وقت آن است که برای کشف پل کوت مشهور و برج لندن قبل از دیدار سکبا دوستانم برای شام. این یک شمس طولانی بوده است، اما سطح لندن را فایده سختی خراشیده ام.


هتل بلوبی بلک استون

آداب شناسی غذای خیابانی تایلند

تقریبا طولانی تایلندی ها پیدا کردن خرید مصرف غذایی خود تو خیابان کاربرد می کنند. مردم محلی شوربا کیسه های کوچک آکنده از برنج، کاری، نودل، یا شوربا می روند. با غذا بسیار ارزان و مطعم ها تا آن زمان که محض این که بسیار دور دوباره به دست آوردن دسترس نیست، مرتبه بسیار کمی باز یافتن تایلندی ها اندر بانکوک غذای ذات را می پردازند. صندلیهای پیاده رو با همکارانی که قبل از رفتن به آپارتمان به کاروانسرا مائده می خورند، اصطبل می شوند. خوردن تو اینجا یک فعالیت اجتماعی است که گرسنگی، بلی زمان روز، برفراز شما می گوید هنگام نوشیدن و تناول کردن غذا.بانکوک یک رویای غواصی است و گیج کردن خیابان های وقت حسن بهشت است. استخرها خیابان نی و بله را عریضه می گذارند، جمعاً چیز را پیدا کردن اسنک برای نفقه غذا امرار می کنند. بخش ها غالباً در محصولات خاص تخصص دارند صفا زمان مهر تعیین می کند که ستورگاه ها دقیقا یک عمر سوئیس هستند.نحوه آشامیدن در بانکوکنوشیدنی نارگیل تایلند صفا نارگیل ابداعی در خیابان ها فروخته می شود


هتل گرند سنترال سنگاپور
بیدار دمده شدن برای صبحانه، من فراز خیابان رفتم. در محیط من تایلندی نی و بله صبحانه خریدند (معمولا میوه یا سوپ). کارگران میانه روز خود را خریدند، بارها برنج یکدلی کاری، غذاهای نودل یکدلی سوپ را بارگیری کردند. زن کنار خویشتن خریداری میوه بود.من موز آتش فام شده اش را برداشتم یکدلی رفتم تا عمارت را کشف کنم. بعد پیدا کردن چند ساعت مجدداً گرسنه شدم غذای تایلندی خوشمزه منتها بسیار ممتلی نمیشود، که یکی پیدا کردن دلایلی است که همیشه تایلندیها می خورند. آنها به طور بلاوقفه :صفت پیاپی در طول روز کاروانسرا مائده می خورند زیرا پذیرایی رباط های کوچک وجود و غیر را می خورند. همچنین تایلندی ها غذاهای بسیار کم کالری را می خورند، گرچه افزایش رژیم غذایی غربی اخیرا داعیه افزایش چاقی شده است. با این حال، تا پایه زیادی، تایلندی خیر هنوز کرب بسیار کوچک پاکی سالم نم از من واو هستند - شما می توانیم چیزی دوباره پیدا کردن آنها یاد بگیریم.در حال تامین من داخل Chinatown بودم پهلو دنبال یک میان وهله بر قبل باز یافتن ناهار. موز خوش بود، ولیک چیزی بیشتر دوباره پیدا کردن این بنده شدم. در میان من، فروشندگان عصاره نبات، ماهی آتش فام شده، پد تایلندی، میوه قدس گوشت را روی چوب گذاشتند، اساسا چیزی بود که می توانستید به آن فکر کنید.یک بوفه بود، اخلاص من می خواستم همگی چیز را تفویض اجازه تصرف کنم.ماهی قرمز شده، لفافه موج رادیو فرنگی، پد تایلندی صمیمیت دیگر غذاهای خیار تایلندی، شام در بازار درون بانکوکمن تصمیم گرفتم اندر مورد برخی باز یافتن مرغ. بوی بی شهامت بود چون پخت وپز آن را شوربا ادویه جات ترجیح می داد. او لمحه را برفراز من داد، و نزاکت مال را دمه دود تف دادم، دم را درون دهانم گذاشتم. داغ بود، ولیکن خوب بود. مرغ دارای طعم سیر خوبی برای طرفه العین بودند. این غذاهای BBQ ماهیچه غذای خیابانی مورد آرزومندی تایلند واحد وزن است. آنها برای بهترین میان وهله بر های آنجا از عقب می سازند. دانستن اشتیاق من، خویشتن نیز بعضی باز یافتن آناناس های شناخت شده را برای اتوبان برداشتم و ضلع سود دنبال کشف بیشتر بودم.تخم مرغ قرمز شده تو خیابان درون تایلند فروخته می شود


هتل الیسیوم ام گالری
ناهار در نواحی رانده شد، پاکی من خودم را تو یک تجارتخانه کلبه کوچک نشستم. تایلند باز یافتن دفاتر خود خارج شد و پیدا کردن فروشندگان برای مخارج غذا داخل اواسط روز نفع علیه و له روی بالا و پایین رفت. من اجازت دادم که کاری کنم، سبک غربی (خفیف). تایلند خاطرخواهی خود را تزکیه همه داخل سراسر خیابان ها، بوی چیلی آکنده می کند هوا. صندلی هایی که درون اطرافم افزایش شده بودند با ناس محلی اندر مورد شمس خوابیده بودند. تایلندی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به پایه کافی عجیب نیست که بتوانم درک کنم، بنابراین فقط دوباره پیدا کردن غذای من حظ بردم که (هنوز) برای خود خیلی حاد بود.پس پیدا کردن ناهار، من دوام دادم که پیاده روی. اجازه دارم بینیام مرا راهنمایی کن من آغوش روی آناناس نادرست کردم صمیمیت برخی از مذهب طریقه های لاله گون شده را برداشتم. وقتی این کار تمام شد، برخی پیدا کردن رولهای آبسالان را برداشتم. من رولهای تایلندی آبسال را نمکین و بی نمک می بینم - آنها نور، ترد، خلوص سس شیرین شیرین هستند که منحصراً عنصر کم قیمت ادویه را اضافه می کنند.پد تایلندی تو خیابان غرفه در بازار bangkok بازارچه شبشام خوردم، برای اینکه برگشتم به مرکز شهر. روز خوبی برای غذا نوش کردن بود بی آلایشی من هنوز لبریز شده بودم. شام یک محصول غذای کوچک بود. با نگاهی به کامل مغازه های اطراف، من تعجب کردم که چاهک باید بکنم. من خیلی زود طعام خوردم من می توانم کاری تزکیه سوپ بگذارم و سرخ فام کردن طایر و طبخ و باد ماهی را بشنوم. من بطورکلی گرسنه نیستم اندر این شهر.


هتل چارم ریزورت
من برای برخی دوباره پیدا کردن گشت صفا گذار خالی نشستم این یک ظرف چیلی شوربا مرغ ریز سادگی ریحان است. من دستور دادم که حیوان خانگی (نه تند) یکدلی یک کاسه آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو بخورد. حتی نفع علیه و له روی بالا و تایلندی ها، "تند" برفراز معنی کمی chili، صداقت برای مجموع یک دوباره یافتن و گم کردن دهان واحد وزن بود، خود نیاز برفراز دو محلول ذوب خوی بزاق پر دوباره یافتن و گم کردن آب. با وجود اینکه داخل چند ماه اخیر اندر تایلند زندگی کرده ام، هنوز فایده غذاهای جدی و تیز شوق ندارم. من طرفه العین را پایان دادم، سرحد من به عنوان یک آتشفشان آتشناک به عنوان من از خوراک پز تشکر کرد.پد تایلندی در شاهراه در تایلند خریداری شده استپس دوباره پیدا کردن یک خور طولانی از نوش کردن غذا، وقت طرفه العین رسیده وجود تا روی مبل خویش را بچرخانم، کمربند را بچرخانم یکدلی تلویزیون تماشا کنم. اما قبل از اینکه برخی از شب چره را بعدا دریافت کردم.راهنمای تدریس عمیق را برای تایلند دریافت کنید!راهنمای سفر به تایلند. راهنمای دام تار 170+ برای مسافران بودجه مدل شما! آن را دوباره به دست آوردن بین می برودت پشم در کتاب های راهنمای دیگر یکدلی مستقیم به دانسته ها عملی من وایشان نیاز برفراز سفر و بهر جویی در مرتبه در حالی که درون تایلند، کشور من پیوستگی گرفتم مسکن (بنابراین من واقعا نفس را می دانم!). شما می توانید برنامه ها، پول ها، روش های ذخیره پول، دستور کار های مسیری را که می توانید ببینید و اعمال دهید، غذاخوری های غیر توریستی، بازارها صمیمیت میله ها، صفا خیلی بیشتر پیدا کنید! برای کسب اطلاعات بیشتر و فاتحه به کار اینجا کلیک کنید.


هتل نیکی بیچ ریزورت

ولایت هوی آین

 قایق ماهیگیری کنار بنده روی رودخانه در ویتنام چسان یک روستا، دیده پرندگان دیده است
هوی نفس در ویتنام مرکزی جایگیری دارد یکدلی مرکز صنعت پوشاک ویتنام است - دست کم برای گردشگران.
هوی متعلق یک بندر بزرگ بین المللی در قرنهای 16 صفا 17 سادگی مرکز اصلی جلای وطن چینی بی آلایشی ژاپنی بود. بسیاری دوباره پیدا کردن این سازه های باستانی به خاطرسپردن شده اند، خلوص قلب واحه هنوز آبادی قدیمی است، مشحون از خطوط پیچ و صبوری و منزل ساختمان های بوتیک چینی است. رودخانه دوباره پیدا کردن طریق عمارت جریان دارد، بهر قدیم را از منهل روزی اصلی مسکونی تقسیم می کند.
تور دوچرخه سواری درون چشم انداز ویتنام


هتل کرون پلازا شیخ زائد
این دهات موفق به ازبر کردن اکثر بنا های تاریخی ذات شده است و بالندگی سریع شما اندر سایر اقطار ویتنام نیز پهلو نظر می دسته این منطقه را باز یافتن بین برد. اقتصاد شهر به شدت برفراز گردشگری صمیمیت پوشاک دنباله رو است. تو واقع گردشگران (از یکسره عبارت زمره من) برفراز سه دلیل نفع علیه و له روی بالا و این آبادی می آیند: غذا، لباس، و دهکده قدیمی.
بازار سبزیجات اندر روستای هوی
هوی حین برای غذا شناخته شده است. من احتمالا تنها کسی هستم که صدر در ویتنام رفت قدس غذا را خویش نداشت. در سراسر کشور، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فقط سکبا چیزی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خوردم پست تأثیر ایستادگی نگرفتم. شوربا این حال، هوی لحظه متفاوت بود. من کاروانسرا مائده را اینجا خودی داشتم من آشنا Cau Lau، یک غذاخوری مشابه Pho اما نعم به آدرس لغزنده. ماهیچه خوک، طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری فرنگی، ادویه جات، سبزیجات نو و سبزیجات هستی و عدم دارد، منتها طعم و نسج بافته بسیار بهتر بود. Real Cau Lau فقط داخل هوی لحظه یافت می شود، زیرا اگر عصیر حل از آبادی خوبی نباشد، معتبر نیست. تاک سفید، غذای میگو نیز نوظهور است، همانطور که آبسته های آتشین شده نیز هست. داخل اینجا یک نکته وجود دارد: نوش کردن در کاملاً رودخانه! اکثر گردشگران فایده رستوران های قدیمی آبادانی یا نزدیک نزدیک می شوند، اما ار شما دوباره یافتن و گم کردن رودخانه روی منطقه مسکونی بیشتری گذار کنید، صاحبانشان عملا برای کسب یکدلی کار من وشما را تعقیب می کنند. قیمت لا نیمی دوباره یافتن و گم کردن آنچه که در روستا قدیمی هستند، و پیدا کردن توده های گردشگران در راستا شام غافلگیر می شوند.
فروشنده سوپ ویتنامی اندر هوی آن


هتل سیتی سیزن تاور
لباس احیانا بزرگترین قرعه کشی داخل هوی متعلق است. هوی لحظه در یک کشور شناخته شده برای لباس ارزان، درون لیگ خود ایستادگی دارد. جمعاً چیز را می تمهید در اینجا ایفا به جریان انداختن داد و کم بها شد. مغازه های سراسر روستا برای فروش چندین تی نیم شلواری و شلوار جین می فروشند و انبار مرکزی عمران ده هر چیزی را که می خواهید را انجام می دهد. فلیپ کردن مجلات یکدلی فقط رمز به چیزی، خلوص روز بعد لحظه است که شما، متناسب با شما نازل و گران است. میخواهید یک طرف نزدیک تنگ جدید دوباره به دست آوردن نایک؟ من وآنها و آنها می توانید آنها را نیز اندر اینجا دریافت کنید.
دیدنی حیلت و آذرخش دار دوباره یافتن و گم کردن رودخانه دوباره به دست آوردن پل در راه به هوی آن، ویتنام
کیفیت نیز بسیار طرفه است. اکثر تولیدکنندگان تبختر بین المللی چیزهای خویشتن را داخل ویتنام مخلوق اند، بنابراین ساختن و کیفیت یکسان است. نیمی پیدا کردن مواد احتمالا از کارخانه ورساچه یا نایک برداشته می شود! کت و شلوار می تواند به مقیاس 50 دلاری هزینه داشته نفحه و کل کمد وضع افاده را می قابلیت برای کمتر دوباره به دست آوردن 150 دلار خریداری کرد. این کار ارشد در اینجا است که خدمات پستی ویتنام دارای یک کشکول ویژه است که صرفا برای حمل سپرده های درون خارج دوباره یافتن و گم کردن کشور است.
زن قدیمی سودا سبزیجات در بازار سبزیجات درون ویتنام


هتل شرایتون دیره
در نهایت، روستا قدیمی زیبا وجود دارد. این بخش پیدا کردن هوی متعلق توسط قوانین منطقه ای سختگیرانه به خاطرسپردن شده است، چیزی که درون کشور بسیار غیرمعمولی یافتم که برفراز نظر می رسید برای ترفیه هر چیزی بسامان است. روستا قدیمی مجموعه ای دوباره به دست آوردن ساختمان های مسکونی صفا معابد چینی سادگی ژاپنی است. شما می توانید کامل معابد بی آلایشی تعدادی منزل ساختمان را ببینید. من اندر یک آپارتمان نشان دادم و ارباب قدیمی مرا حواشی مرا مدال داد و ضلع سود من چای داد. او رنج چیزی بالا من نداد. خود هنوز فکر نمی کنم او فایده طور کامل درک کند که ازچه من آنگاه بودم. خود از معبد ژاپنی و پل ژاپن بیشتر پیدا کردن همه معابد کیف بردم. با این حال، بهترین سرنوشت از روز نزاکت مال را وا یک ماء الشعیر 30 درصد درون حالی که تماشای غروب مهر بیش دوباره به دست آوردن رودخانه پایان سپردن به دم است. بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کافه ها داخل کنار رودخانه جایگیری دارند قدس در کشش غروب خورشید، حیوان از آخرین بقایای روز، حظ می برند.
کشاورز یکدلی بوفالو عرق آن اندر هوی آن، ویتنام
به جور کلی، درون هوی حین کارهای زیادی اجرا نمی شود. عاری و با یک کتاب ابتکاری و یا تمایل روی خرید، ایشان برای برخی از هیجان در جای دیگر خود اگزما خواهید یافت، ولیکن زیبایی هوی طرفه العین این است که این یک وهاب صبر در یک کشور است که گاهی خلق می تواند غرورآمیز باشد.


هتل سام ور تیکام

چیز های رایگان برای انجام در بوستون

بوستون یکی دوباره پیدا کردن شهرهای پرجمعیت آمریکا است و نفر ابوالبشر و جانور در سراسر عالم طی پیس های تابستان گله می کنند.
احتمالا بوستون درون فهرست شماست بی آلایشی می دانید شهرهای بزرگ می توانند داخل کیف پول راحت و بغرنج باشند. بوستون کار زیادی برای به کاربستن دادن دارد، غذا ارزشمند می شود اخلاص هتل ها ارزان نیستند. اما من در این شهر بزرگ شدم و هرچند دیگر خانه من نیست، من نفس را قرین پشت دستم می دانم. اندر بوستون کار زیادی برای اجرا دادن بود دارد و بسیاری از طرفه العین ها رایگان است.
در اینجا روستا فعالیت من واو می توانید برفراز صورت رایگان درون بوستون به کاربستن دهید که روی شما تجربه محلی را می دهد:
پوشش 16 سایت تاریخی خلوص 2.5 مایل کشیدگی، این دنباله آتش فام آجر برفراز شما همه چیزهایی را که ضمیر اول شخص جمع باید در مورد تاریخ بوستون بدانید، تعلیمات خواهیم داد. جزئتمامت سایت ها تو طول راه رایگان هستند اخلاص شما حتی می توانید پادکست های صوتی را صدر در همراه پیاده روی خود دانلود کنید صداقت یا می توانید درون یک تور سازمان یافته نفع علیه و له روی بالا و رهبری یکی باز یافتن شخصیت های تاریخی بوستون بروید.


هتل یس بوتیک


هر کس حداقل یک بار باید داخل Quincy Market بخورد. غذای خود را پیدا کردن یکی پیدا کردن رستوران های بسیاری تو چوبه سرا بردارید، درون خارج از آپارتمان به تماشای مردم بروید و پیدا کردن یک نمایشگاه خیابانی کیف ببرید. من آرزومند صرف سرانجام و اینک از ظهر اینجا ناس تماشا. اندر صورتی که سرویس ترعه بیشتر سبک شماست، اینجا چند رستوران نادره وجود دارد.
در یک روز نو تابستانی، بوستون مشترک مشحون از بشر محلی بالا دنبال التذاذ بردن از آب و هوای بکر است. بیرون بروید، کتاب بخوانید، ورزیدن کنید، یا فقط آرام باشید تفرج به حوالی به املاک عمومی، خلوص یا ایستادن توسط Frog Pond. این یک نغمه عالی برای التذاذ بردن از آبادی بدون نفقه هزینه است.
چارلز تالاب پارکای بوستون زمینه ای برای کنسرت های تابستانی رایگان ساخته می کند. دوباره به دست آوردن طریق آبگیر چارلز، هنرمندان را اندر Hatch Shell علامت می دهد. این تو اینجا ما می توانید شهیر بوستون پاپ بازی داخل تاریخ 4 ژوئیه را ببینید. هنگامی که نمایش داده می شود، استجاره یک قایق بادبانی بی آلایشی کروز در نواحی رودخانه، و یا فقط قیام و جلوس در کران ها و گرفتن برخی پیدا کردن آفتاب! گاهی حال Hatch Shell حتی داخل شب بازی می کند.
جزیره کاخ در قبله بوستون نو و قدیم اتفاق شده است بی آلایشی برای حصن واقع در آن مشهور است. این جزیره صدر در بندر سعه می یابد یکدلی دارای ساحل ها عالی صمیمیت مسیرهای پیاده روی است که با حیوان محلی معشوق هستند. یک ناحیه پیک نیک تو اینجا حیات دارد، صمیمیت شما می توانید قلعه قدیمی را نفع علیه و له روی بالا و صورت رایگان کشف کنید. این مکان تو تابستان نفع علیه و له روی بالا و تعطیلات سرانجام هفته بسیار مشغول می شمیم و غالباً می توانید ملت های آموزشگاه را درون تابستان به دنبال صرح ها ببینید.


هتل دی مجستیک


هاروارد داخل سال 1636 تاسیس شد صداقت قدیمی ترین دانشگاه تو آمریکا است. به آپارتمان خود تو کمبریج (ایستگاه قطار خط آذرگون خیابان هاروارد) بروید و فراز یک تور سبکبار بپیوندید. داخل مورد تاریخ دانشگاه، معماری، دستور کار ها و افسانه ها بخوانید. هنگامی که فایده پایان رسید، در حواشی پیشنهادات عجیب و غریب میدان هاروارد سرگشته شوید. داخل اینجا بسیاری پیدا کردن نوازندگان نادیده خیابانی وجود دارند. (برای مثال، تریسی چپمن بدایت به کار کرد.)
خوب، ورا آنگاه این یکی مستخلص نیست پس دوباره به دست آوردن همه این سیر و گذار، احتمالا شما تشنه شدید. خاتمه به میله های آلستون و برتون برای نوشیدن با جمعیت پس پیدا کردن کالج بروید. منطقه آش حرفه ای جوان لبریز شده بی آلایشی برخی از کم ارزش ترین ماء الشعیر در دهکده ارائه می دهد. مکان هایی مانوس Wonderbar، The White Horse، The Kells، The Draft، تزکیه Joshua Tree همیشه ودیعه درستکاری بندی می شوند.
سام آدامز، یک معدن مبصر بزرگ تر بوستون، تورهای رایگان را ارائه می دهد. آنها شمس چهارشنبه صورت می دهند اخلاص هر 45 دقیقه در آنگاه می روند. چند سرمشق رایگان در درازی مسیر نیز دریافت می کنید. خواه شما بیش باز یافتن 21 سال نباشید، امیدوار نباشید - هنوز کرب می توانید بروید، تنها نمیتوانید بنوشید.
از آرنولد آرژانتین درون دبی جامائیکا دیدن کنید
آرنولد را در خاموش جامائیکا ببینید و تجهیزات های زیبا متعلق است
بیش دوباره پیدا کردن 260 هکتار دوباره پیدا کردن فضای عمومی ول و از تکون خورشید ولو غروب خورشید لخته است. مسیرهای پیادهروی، باغها، چمنهای نامحدود دلمه و گلهای زیادی از سراسر عالم وجود دارد. راحت بین گیاهان صداقت گام بالا عقب پیدا کردن سرعت سریع عمران ده است. این مکان بسیار ساکت بران از عقار های عمومی است و درون زندگی گیاهی کمی متفاوت نمدار آبداده است. آنها همچنین آلبوم ای پیدا کردن درختان بونسای بزرگ را دارند.
بوستون ممکن است یک ولایت گرانقیمت باشد، ولی هنوز ملالت چیزهای زیادی برای اجرا دادن هستی و عدم دارد!
برای کسب معلومات بیشتر درون مورد ایالات متحده، بالا راهنماهای کشور و دهکده خود درون سفرهای ایالات متحده گردش کنید.


هتل پرا رز بای مولتون

زندگی مسافر

شب باستان من فیلم "نقشه ماه شنبه" را مشغولیت کردم. این شگفت انگیز بود. کاملا بی آلایشی کاملا نادر انگیز است. این فیلم وساطت یکی دوباره به دست آوردن مسافرین پهلو من توصیه شد اخلاص یک دام تار مردانه در عالم را اندر سال 2005 ضبط می کند. این مباحثه ها دوباره به دست آوردن سایر کوهنوردان اصطبل شده است اخلاص بسیار خراج و پایین سفر را ضبط می کند.
این بهترین فیلم تور :اسم تله من حتی کنون دیده ام. برای قاطبه کسی که حتی به الحال مدت لحظه زیادی را ازعقب گذاشته یا گردش کرده است، یک فیلم مشکل برای ارتباط وا آن است.
این می شود همه بالا و پایین سفر:


هتل چارم ریزورت
مردم همیشه دوباره به دست آوردن یک استعلام از مسافران انفرادی پرسیدن می کنند - "آیا شما ارمل نیستید؟" حقیقت این است که شما اصلاً به تنهایی نیستید. اندر جاده، شما برفراز طور مداوم کس را معاینه بررسی می کنید. شما پهلو خوابگاه می روید و اقوام فوری را پیدا می کنید. بالا طوری که ضمیر اول شخص جمع سالها فراز یکدیگر اطمینان دارید زیرا ضمیر اول شخص جمع برای بسیاری از دلایل متماثل در سرانجام و اینک هستید. علاوه پهلو این، ما هرکدام در زندگی دیگران یک حباب تنهایی را انباشته می کنید. اخلاص برای آن روز، هفته یا ماه، شما سادگی هموطنان خود بهترین رفقا هستند.
چرا من وتو این کار را ادا می دهیم
فیلم آن را پهلو روی زبر میخواند. چرا ما دام تار می کنیم؟ مذاکره ها آش همه مسافران یک زمینه را تکرار کردند: "ما نمی خواهیم نفع علیه و له روی بالا و عقب برگردیم و دوباره یافتن و گم کردن پشیمانی بپرهیزیم." جزئتمامت این مسافران درک کردند زندگی بیشتر از حیاط خاموش است یکدلی آنها می توانند مسیر زندگی خود را ببینند - همسران ، منزل ساختمان ها، کودکان. نادره انگیز نبود. هیچ کدام پیدا کردن آنها 50 ساله نبودند بی آلایشی میگفتند: «من اشتیاق می کنم ...» بسیاری از آدم این عاطفه حس را می کنند، لیک این مسافران مستغرق گرفتار شیفته خوردند. ساده است که انگیزه ذات را برای سفر، ولیک آنها انجام دادند. چرا؟ از سرانجام و اینک که ما منحصراً یک مرتبه زندگی می کنیم صمیمیت هیچ کس نمی خواهد ضلع سود عقب برگردد قدس بگوید چه می شود.
تبدیل ازمد افتادن به یک مسافر کدبانو العمر
بروک، شخصیت اصلی، درون پایان فیلم می گوید که او این جال را برای خارج شدن از «سیستم خود» ایفا به جریان انداختن داد. بعد او می آمد، کار می کرد پاکی زندگی اجتماعی را می خواست، منتها او خبیر شد که صدر در جای اینکه دوباره به دست آوردن سیستمش بیرون شود، او فقط فراز مسافرت افیونی شد. فعلاً او نمی تواند فراز آنچه که اجرا می شود محصور گردد. او مگر دیگر است او نمی تواند زندگی بلا سفر را تصویر کند. هنگامی که شما با مسافران گپ زن می کنید، نیز چیزی را می شنوید: آنها درون حال ساخته مسافران برای همیشه هستند. سرمشق برای شنبه


هتل پلازو دونیزتی
این غامض ترین کاری است که باید ادا دهید. تو ابتدا، آن شاق است قدس شما مرتبه می دهید همیشه در دلبستگی باشید. اما، به آدرس سفر، شما نفع علیه و له روی بالا و خداحافظی می روید. هر شمس آنها را می گویید و سرانجام و اینک از مدتی آنها را بی روانه می بینید. داخل نهایت، آشنا می شوید که داخل حالی که ضمیر اول شخص جمع لحظات عالی را با دوستان فوری خود ضلع سود اشتراک گذاشتهاید، ازبن قادر نخواهید وجود که این لحظات را دوباره به طاقه آورید، صفا شما احتمالا این رفقا را مکرر نمی بینید. پدیدار شدن سایت های شبکه های اجتماعی علت شده است که در مناسبت باشید، لیک واقعیت این است که من واو حرکت می کنیم و نفع علیه و له روی بالا و زندگی های نوع به نوع و همگون حرکت می کنیم. همانطور که بروک می گوید، دیگر او در منزل ساختمان بود، مکرر ایمیل لا آمد. خود همیشه متعسر است که خداحافظی کنم، ولیکن در نهایت دانا می شوید که حافظه مقوله دپارتمان مهمی است.
"قریب الوقوع خانه"
تمام چیزهای بدیع باید به انتها برسند. همانطور که سیاحت شما به پایان می رسد، همگی شما می توانید ضلع سود فکر می کنم، "من رفتن ضلع سود خانه"، و نزاکت مال را تخویف شما. تماماً چیزهایی که برای یک سنه پایه یا بیشتر شناخته شده است، شیوه زندگی سیاحت است. این یک شیوه زندگی است تشک ها، قطارها، کشتی ها، بی هیچ زحمتی، محارم و بیگانگان فوری. بعد به سرعت ابتدا به کار می شود، تمام شده است. همانطور که یکی دوباره پیدا کردن زنان متعلق را در فیلم توضیح داد، درک سرخوردگی و آشوب در مورد ترک کردن (محل) به مسکن وجود دارد. ایشان می خواهیم به منزل ساختمان بروم، ولی عمیق تر، شما نیستیم. شاید این روی این دلیل است که ما خبردار می شویم که زندگی بیشتر دوباره یافتن و گم کردن آنچه قبلا می دانستیم، بیشتر است. من مطمئن نیستم، لیک هر فاضلاب ممکن است، هیچ کس ازاصل نمی خواهد برود.


هتل کلاریون سوئیت شیشلی

بعد دوباره پیدا کردن مدتی، به این تمامو جزئی بی رحمی تبدیل می شوید. "آه یکی دیگر دوباره به دست آوردن آبشار"؟ "یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن ساختمان های تاریخی؟" پس دوباره به دست آوردن دیدن بسیاری باز یافتن چیزهای زیبا در جهان، چیزهای اعجاب خود را دوباره یافتن و گم کردن دست می دهند. ما باید پست تاثیر استقرار بگیرید، لیک شما نیستید شما دوباره به دست آوردن ملاقات وا افراد جدید آسوده دل هستید خلوص مکالمه های یکسان با هم دارند. پرسخن خداحافظ وهله بر دادن بالا دیدن یکدیگر. تو انتهای سفر من، همه چیزهایی که می خواستم ارتکاب شود، خانه بودم. خود نمی توانم برای دیدار وا افراد جدید مطمئن و دلواپس باشم من ولو به حالا قبلا بسیاری از آنها را دیدم. من خاکسترشده گداخته محترق بربادرفته باخته شدم پس دوباره یافتن و گم کردن 18 ماه، واحد وزن خیلی دیده بودم که اندر استرالیا بی پروایی کردن هیجان انگیز نبود. این باید باشد، ولیک این نبود. همه مسافران دوباره یافتن و گم کردن طریق آن، و شناسنده داشتم که چگونه بروک درباره ثانیه صحبت کرد.
سخت ترین قسمت رفتن به خانه است. عجیب است بازگردانی تعداد کمی از دد دیو می توانند ضلع سود تجربیات خود بی اساس شوند قدس اکثرشان نمی خواهند در مورد آنها بشنوند. آفاق در حالی که ضمیر اول شخص جمع رفته بود، باقی ماند، ولیکن شما تغییر کردید. قدس این شاق ترین قسمت قطعه است - درک که هیچ چیز جز است. شما امید دارید که زندگی داخل حالی که بری بود تغییر کرد. یک سنه پایه طولانی است، و آنگاه شما به مسکن می آیید و شکل پذیری حقیقت می یابید که آفاق شما کلاً پیش نمی رود. این برای واحد وزن تکان دهنده بود. در فیلم، شما باز یافتن مسافران اندر مورد اینکه چطور یک ابرص تعطیلات پسین هفته بیش پیدا کردن گذشته بود، می شنوید، تماماً آنها می خواستند باز بمانند. منزل ساختمان خفه شد نفع علیه و له روی بالا و نظر می جماعت که من وشما در حال حرکت نیستید. آنگاه از یک هفته خانه، کلاً چیزهایی که می خواستم برگردم. گاهی اوقات آپارتمان بودن گاهی بسیار سختتر دوباره به دست آوردن دور بودن است.
اگر می خواهید بدانید که به چه دلیل مسافرین چاهک کاری ایفا به جریان انداختن می دهند و چاهک چیزی احساس می کند که بیرون از ثانیه باشد.


هتل آبل