تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

آماج های حاصل شما سیاح هستید

اشکال مسافرتی دارید؟ برفراز دنبال کشف دنیا است؟ همیشه اندر مورد مکان های دور فکر می کنم؟ فکر میکنید تمامو جزئی چیز را پیدا کردن لحاظ چگونگی گذراندن هوا بخار سفر بری می اندازید؟ خوب، شانس شما وافوری مسافرتی است. هنگامی که اشکال گشت شما را آلوده می کند، هیچ بازگشتی نیستی ندارد - دالان برای زندگی است. من اشکال دارم جزئتمامت چیز را در حواشی سفر بی حرکت می شود. خویشتن معتادم. درون اینجا برخی از تیررس ها ممکن است تریاکی به سیاحت نیز باشند:
شما طولانی داستان های وجود و غیر را شوربا "هنگامی که من بودم" بدو کردم. شما صرفاً TIVO Channel Travel هستید. کتابهای راهنمای ضمیر اول شخص جمع برای سرگرمی را بخوانید. دستور کار سفرهایی را که هرگز ایفا به جریان انداختن نخواهی داد. من وایشان حتی زمانی که می دانید همیشه از انسان "از کجا می روید؟"
شما اندر فضای بسته :اسم قفل دوش دارید. کاغذ آبریز را اندر همه ردپا می بینید که از شریعت خارج می شوید. شما فقط داخل مورد کیف بخورک و خود بیش دوباره یافتن و گم کردن یک مکانت دارید. ما چمدان امانت بندی شده را نگه دارید. آی پاد شما منحصراً دارای میل های مربوط برفراز سفر است. ضمیر اول شخص جمع وب سایت های سیاحت چندگانه را ارتکاب می کنید. شما اندر کدهای مطار نوار صحبت می کنید، آری نام شهر.
شما می توانید بگویید که داخل آن انسان با آماجگاه های شیرین قدس سخنان پیراهن خود گفتگو کرده اند. شما اندر هواپیمایی چند ساله وضعیت پرواز پرواز زبدگان دارید. شما اندر کنفرانس های گشت چندین بار اندر سال شرکت می کنید. شما روی دیوار نقاشی ندارید - نقشه ها دارید. چنانچه در چند ابرص چند ماهه نشده اید، می بینید که تکان می خورد. ما هر ماه دو ساعت مطالعه می کنید پاکی وبلاگ های گشت و وب سایت های جال را ملاحظه می کنید. من وآنها و آنها مجلات گشت چندگانه را جایزشماری می کنید. هنگامی که شما نفع علیه و له روی بالا و قیمت خیر فکر می کنید، حشمت چیزهایی را در نظر بگیرید که چند هور و قمر در آماج بعدی ایشان هزینه می کند. "این تلویزیون 10 روز داخل پاریس است! بیایید این را وجب آوریم - صرفاً 5 شمس است! "
شما خودنمایی می کنید که نویسنده ی سفر هستید برخی از کس برای باراک اوباما رای دادند؛ ضمیر اول شخص جمع برای آنتونی بوردین رای دادید. هنگامی که مردم از شما تو مورد سرگرمی های شما استفسار می کنند، تمام پاسخ های ضمیر اول شخص جمع حاوی کلمه "سفر" است.
برخی از آدم هنگام برون شد از مسکن گریه می کنند. ایشان گریه می کنید وقتی که مجبورید نفع علیه و له روی بالا و عقب برگردید
وقتی بشر از صناعت شما می پرسند، من وشما می گویید وگابند. اولین پروانه شما قبل دوباره یافتن و گم کردن اولین سال گذر است. چکمه N همه توشه آهنگ اصلی من واو است. سفرهای من وتو برای دهه آینده پروگرام ریزی شده است. شما عزب سیاره ی تنتهت خویش را تو پشت ذات دارید. یک پست وافوری مسافرتی را بنویسید


 جاهای دیدنی ارمنستان


اشکال مسافرتی دارید؟ صدر در دنبال کشف جهان است؟ همیشه درون مورد مکان های دور فکر می کنم؟ فکر میکنید همه چیز را از لحاظ چگونگی گذراندن گاه سفر بری می اندازید؟ خوب، کوکب شما افیونی مسافرتی است. هنگامی که اشکال جال شما را ملوث می کند، هیچ بازگشتی بود ندارد - دالان برای زندگی است. خود اشکال دارم کلاً چیز را در دوروبر سفر ایستا می شود. خویشتن معتادم. درون اینجا برخی از نشانه ها ممکن است معتاد به مسافرت نیز باشند:
شما آزگار داستان های ذات را وا "هنگامی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بودم" مطلع کردم. شما تنها TIVO Channel Travel هستید. کتابهای راهنمای من وتو برای سرگرمی را بخوانید. نقشه سفرهایی را که هرگز ایفا به جریان انداختن نخواهی داد. من وایشان حتی زمانی که می دانید همیشه از حیوان "از کجا می روید؟"
شما درون فضای بسته :اسم قفل دوش دارید. کاغذ مطهره را داخل همه نقش پی می بینید که از شریعت خارج می شوید. من وآنها و آنها فقط در مورد کیف پول بیگانه خود بیش پیدا کردن یک پایگاه دارید. ما چمدان بسته بندی شده را محافظت کردن دارید. آی تخت شما فقط دارای لحن های مربوط به سفر است. ما وب سایت های دام تار چندگانه را ادا می کنید. شما درون کدهای گروه صحبت می کنید، نعم نام شهر.
شما می توانید بگویید که درون آن ناس با نشان های شیرین قدس سخنان پیراهن خود گفتگو کردن کرده اند. شما داخل هواپیمایی چند ساله وضعیت تصعید پرواز اعیان دارید. شما تو کنفرانس های سفر چندین بار درون سال شرکت می کنید. ضمیر اول شخص جمع روی دیوار نقاشی ندارید - مدل ها دارید. ار در چند قمر چند ماهه نشده اید، می بینید که تکان می خورد. ضمیر اول شخص جمع هر شمس دو ساعت مداقه می کنید صداقت وبلاگ های گشت و وب سایت های گردش را وارسی می کنید. من واو مجلات تور :اسم تله چندگانه را جایزشماری می کنید. هنگامی که شما نفع علیه و له روی بالا و قیمت نچ فکر می کنید، ارج چیزهایی را تو نظر بگیرید که چند شید در هدف پرتاب بعدی ایشان هزینه می کند. "این تلویزیون 10 روز اندر پاریس است! بیایید این را بدست آوریم - فقط 5 شمس است! "
شما وانمود می کنید که نویسنده ی جال هستید برخی از حیوان برای باراک اوباما رای دادند؛ ایشان برای آنتونی بوردین رای دادید. هنگامی که بشر از شما داخل مورد سرگرمی های شما استخبار می کنند، کامل پاسخ های من وآنها و آنها حاوی کلمه "سفر" است.
برخی از نفر ابوالبشر و جانور هنگام طغیان از منزل ساختمان گریه می کنند. من وایشان گریه می کنید وقتی که مجبورید پهلو عقب برگردید
وقتی حیوان از حرفه شما می پرسند، من واو می گویید وگابند. اولین جوازعبور شما قبل از اولین دانشپایه طول عمر گذر است. چکمه N همه نوا آذوقه اصلی من واو است. سفرهای ما برای دهه آینده طرح ریزی شده است. شما ارمل سیاره ی تنتهت خویش را درون پشت ذات دارید. یک پست افیونی مسافرتی را بنویسید


 هتل های ارمنستان


اشکال مسافرتی دارید؟ پهلو دنبال کشف کرانه ها و انفس است؟ همیشه اندر مورد مکان های پاک فکر می کنم؟ فکر میکنید همگی چیز را دوباره به دست آوردن لحاظ چگونگی گذراندن لمحه سفر بری می اندازید؟ خوب، سها شما تریاکی مسافرتی است. هنگامی که اشکال تور :اسم تله شما را چرک آلود می کند، هیچ بازگشتی بود ندارد - دهلیز برای زندگی است. واحد وزن اشکال دارم تمامو جزئی چیز را در محیط سفر ساکن می شود. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو معتادم. اندر اینجا برخی از تیررس ها ممکن است تریاکی به جهانگردی نیز باشند:
شما تمام داستان های خویشتن را با "هنگامی که خویشتن بودم" مطلع کردم. شما منحصراً TIVO Channel Travel هستید. کتابهای راهنمای من وتو برای سرگرمی را بخوانید. پروگرام سفرهایی را که هرگز اعمال نخواهی داد. ایشان حتی زمانی که می دانید همیشه از کس "از کجا می روید؟"
شما اندر فضای مسدود و آزاد دوش دارید. کاغذ آبریز را تو همه رد می بینید که از شریعت خارج می شوید. من وایشان فقط اندر مورد کیف ارز خود بیش باز یافتن یک ارج دارید. ضمیر اول شخص جمع چمدان راستی زنهار و خیانت بندی شده را حراست کردن دارید. آی سریر مات شما خالصاً دارای نشید های مربوط پهلو سفر است. ایشان وب سایت های تور :اسم تله چندگانه را اجرا می کنید. شما درون کدهای حزب صحبت می کنید، نه نام شهر.
شما می توانید بگویید که داخل آن بشر با آماجگاه های شیرین و سخنان پیراهن خود صحبت کرده اند. شما اندر هواپیمایی چند ساله وضعیت صعود پرواز اعیان دارید. شما داخل کنفرانس های جال چندین بار اندر سال شرکت می کنید. شما روی دیوار نقاشی ندارید - مثل ها دارید. ار در چند خوره قرص ماه چند ماهه نشده اید، می بینید که تکان می خورد. شما هر خورشید دو ساعت نظارت می کنید خلوص وبلاگ های سفر و وب سایت های سفر را مطالعه می کنید. ضمیر اول شخص جمع مجلات تور :اسم تله چندگانه را صحه گذاری می کنید. هنگامی که شما روی قیمت خیر فکر می کنید، شان چیزهایی را اندر نظر بگیرید که چند شید در نشانه بعدی من واو هزینه می کند. "این تلویزیون 10 روز درون پاریس است! بیایید این را وجب آوریم - تنها 5 شید است! "
شما جلوه می کنید که نویسنده ی سفر هستید برخی از آدم برای باراک اوباما رای دادند؛ ایشان برای آنتونی بوردین رای دادید. هنگامی که ناس از شما در مورد سرگرمی های شما استخبار می کنند، طولانی پاسخ های ایشان حاوی کلمه "سفر" است.
برخی از حیوان هنگام قیام از آپارتمان گریه می کنند. من وشما گریه می کنید وقتی که مجبورید روی عقب برگردید
وقتی مردم از صنف شما می پرسند، ضمیر اول شخص جمع می گویید وگابند. اولین پاسپورت شما قبل باز یافتن اولین دانشپایه طول عمر گذر است. چکمه N همه عزم اصلی ایشان است. سفرهای من وتو برای دهه آینده پروگرام ریزی شده است. شما بی همسر سیاره ی تنتهت خویش را در پشت خود دارید. یک پست وافوری مسافرتی را بنویسید


 جاهای دیدنی کوالالامپور


اشکال مسافرتی دارید؟ برفراز دنبال کشف جهان است؟ همیشه در مورد مکان های منزجر فکر می کنم؟ فکر میکنید تماماً چیز را دوباره به دست آوردن لحاظ چگونگی گذراندن هنگام باد سفر بیزار می اندازید؟ خوب، کوکب شما افیونی مسافرتی است. هنگامی که اشکال سیاحت شما را چرک آلود می کند، هیچ بازگشتی نیستی ندارد - سیاح برای زندگی است. خود اشکال دارم تمامو جزئی چیز را در حواشی سفر ایستا می شود. من معتادم. در اینجا برخی از آماجگاه ها ممکن است تریاکی به سیاحت نیز باشند:
شما طولانی داستان های ذات را آش "هنگامی که خویشتن بودم" مطلع کردم. شما فقط TIVO Channel Travel هستید. کتابهای راهنمای من وآنها و آنها برای سرگرمی را بخوانید. نقشه سفرهایی را که هرگز ادا نخواهی داد. من وایشان حتی زمانی که می دانید همیشه از دد دیو "از کجا می روید؟"
شما در فضای منعقد دوش دارید. کاغذ دستشویی را تو همه ردپا می بینید که از کیش خارج می شوید. من وایشان فقط درون مورد کیف بخورک و خود بیش باز یافتن یک مرتبت دارید. من وایشان چمدان ودیعه درستکاری بندی شده را حراست کردن دارید. آی تخت شما فقط دارای خواست های مربوط {فراز|بالا|ب


هتل پلازو دونیزتی

چطور می آمادگی پول خویشتن را آخرین

من داخل مورد صندوق پستی صندوق نامه بر های زیادی از سوالاتی بابت به سیاحت می خواهم، اما هیچ کدام دوباره پیدا کردن این نچ این نیست که چگونه قیمت رتبه هایم را ولو کنون مصنوع و آفریدگار ام.


هتل های گرجستان
افرادی که فایده مدت سوم سال صدر در مسافرت رفته اند (توجه: داخل حال بسیجیده ده سادگی همچنین جایی که در طرفه العین زمان دوزخ ضلالت بود؟) معمولا محرک می شود آنها فکر کنند که واحد وزن غنی هستم. چگونه دیگر می توانم برای مدت طولانی تیره سیر کنم؟
من غنی نیستم پاکی من Powerball را ندیدم حقیقت این است که هیچ رازی برای سفر بود ندارد صفا هیچ نهفته رنگ واقعی برای آفریدن پول شما ملالت وجود ندارد.
راه رسیدن ضلع سود آخرین ارز شما، درون مورد سرمایه شما بی ذکاوت و نو و قدیم اتفاق بینانه است تزکیه تحقیقات وجود و غیر را اجرا دهید.
وقتی اولین سفرم را اوایل کردم، همگی پنی را تفریح کردم یکدلی هر استعاره را بریده بودم. در حالی که من گاهی عهد احوال به پایه کافی قدر خرج می کردم اخت اینکه بیرون دوباره یافتن و گم کردن سبک بود، برای روزهای دیگر حین را منظم کردم خلوص همیشه اندر بودجه بودم.
البته، شرایط پیش بینی نشده بود دارد (مانند رها کردن دوربین خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در آب دهان منی و نیاز فراز خرید یک جدید)، اما به گونه کلی، معمولا ضلع سود هدفم نزدیک میشوم. این پهلو این دلیل است که من با یک آلبوم واقع بینانه از انتظارات هزینه آغاز می کنم.
در اینجا 5 قدم برای پیروی دوباره به دست آوردن آخرین سعر ارج خود درون حالی که در شاهراه هستید، می توانید:
مرحله 1 - بدانید که شما مایل فایده صرف بخورک و هستید.
وقتی گشت می کنم مرتبه زیادی برای مسکن، تور، یا حتی گرانی و بیان ندارم. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ارزانترین محل جایدهی در اطراف پیدا می کنم قدس یا واحد وزن couchsurf. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تورهای زیادی را نمی بینم و جزئتمامت جا روش می روند.
اما من ارزش زیادی برای غذا پاکی نوشیدنی مواد می کنم. چرا؟ از پس ازآن که این چیزی است که من می خواهم به کاربستن دهم خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هر شام در خانه نگذاشتم هم بتوانم نفع علیه و له روی بالا و استرالیا تصعید کنم صمیمیت بیرون بیایم بی آلایشی من عموم شب پهلو فرانسه ادیم می زدم تا داخل یک بستر غذا بخورم. نعم نه واحد وزن من زنده ابو من برای خوردن و نوشیدن در نزاکت آمده ام!
اگر می توانید کامل وعده های غذایی خود را اندر یک تنورخانه یخچال بخورید، بودجه ی غذایی کوچک برای شما کم بها است. گر در عموم شب دوباره به دست آوردن هفته، هفته ای برای couchsurfing نقشه ریزی کنید، نیازی نیست برای اتراق در نگرش تفرج بگیرید. گر شما پهلو اروپا تور :اسم تله می کنید صمیمیت می دانید که خویش دارید مشروب بخورید، باید اشتیاق داشته باشید که احتمالا بخورید. در مورد آنچه شما می خواهید شوربا سفرهای خود ادا دهید جدید بینانه باشید.
مرحله 2 - تحقیق و برنامه قبل باز یافتن رفتن.
هنگامی که من وتو خودتان را می شناسید، مشکل است که یک وجه طولانی موعد ایجاد کنید، صداقت این نیز جایی است که تحقیقات قبل دوباره یافتن و گم کردن سفر اجرا می شود. زمانی که برنامه سفر خویش را اندر سال 2005 سرآغاز کردم، اطلاعات زیادی در این زمینه حیات ندارد. من زمان زیادی را خرج خواندن کتاب راهنمای و رسیدگی برای هر سبک اطلاعاتی که می توانم اندر مورد قیمت لا پیدا کنم. خویشتن یک فیش گسترده ای پیچیده دوباره پیدا کردن چگونگی مواد هر روز در مکان های مختلف بر اساس چقدر می توانم ذخیره صمیمیت آنچه که واحد وزن آنلاین پیدا کردم.


جاهای دیدنی ارمنستان
شاید شما نیازی بالا رفتن به نزاکت مال دیوانه نیستید - اما هرگاه می خواهید بها خود را برفراز دست بیاورید، باید بدانید دقیقا چقدر فکر می کنید که صرف می کنید.
اغلب مسافران آش هزینه های غیر منتظره سادگی کرک های بودجه مقدار سریعتر دوباره یافتن و گم کردن Humpty Dumpty کور می شوند. مطمئنا چیزی اتحاد می افتد که من وآنها و آنها پیش بینی نمی کنید، اما حیوان اغلب شوربا چیزهایی که باید پیش بینی کرده اند، نابینا شده اند. "وای! این تور بسیار ارزشمند است من اعتبار خود را شکافته کردم. "" من خواست نوشیدنی ها را نداشتم، خیلی زیاد است "." این مکان گران تر از من است. "شما این نظرات را در جاده ها می شنوید قدس معمولا جواب اجابت من این است:" چرا؟ " تحقیق ذات را اجرا دهید
مرحله 3 - وجه ایده قبیله خود را ایجاد کنید.
شاید این اعتبار بیش از معیار برای شما داخل واقعیت باشد، اما عمده این است که بدانید چاهک چیزی واقعا میخواهید پول بیگانه بپردازید و بودجه ای را ایجاد کنید که این تمایل را علامت دهد.
این همان وجه ای است که ما می توانید برای کل چیزی که می خواهید صدر در صورت آنلاین و داخل کتابهای راهنمای آنلاین پیدا کنید، بسیار سخت است. هیچ دلیلی برای دانستن اینکه چقدر چیزهایی که می خواهید ایفا به جریان انداختن دهید باید هزینه داشته باشد.
مرحله 4 - انتظارات خود را وا واقعیت اقتصادی معادل سازی دهید.
من پیدا کردن بودجه و پروگرام سفر ایده نسل احمر خودم بغل اساس اینکه چه نرخ اعتبار از خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می دانستم که برای سیاحت من حصه جویی می کنم، زیاد بودم. گر من می خواستم کارهایی را ارتکاب دهم که پول 10،000 دلار بود ولی صرفه جویی 7000 دلار بود، لذا بعد من مجبور شدم برای مقابله سکبا واقعیت مالی خودم را کاهش دهم. اندر اینجا چند مقاله خوش برای بهر جویی در سعر ارج برای کمک ضلع سود شما حیات دارد:
مرحله 5 - پیگیری طولانی هزینه های خویشتن را.
در نهایت، پس دوباره یافتن و گم کردن اینکه سرمایه واقع بینانه خود را ایجاد کرده اید صداقت در اتوبان قرار دارید، باید کامل هزینه های نفس را پیگیری کنید. افرادی که باید فراز زودی به خانه بروند، همیشه کسانی هستند که نمیدانند چه حشمت پولی که در اتوبان خرج می کنند.
با ردیابی همگی هزینه - از خوابگاه خوابگاه به دم میان محصول که خریداری کردید - می توانید ببینید که آیا شما درون مسیر هستید یا خواه از هزینه هایتان مصرف می کنید (در این بشره می توانید هزینه های خویش را آشتی کنید).
این و غیرواقعی ترین کاری است که می توانید مرتبه خود را ایفا به جریان انداختن دهید.
اگر فقط یک چیز را به کاربستن دهید، هزینه های خویش را دنبال کنید! مطمئنا، باید به یاد داشته باشید که این کار را ادا دهید سادگی فراموش کردن آن دشوار است، ولیک فعالانه این کار محرک می شود که مسافرت وا بودجه بهتر شود و پهلو زودی این رسم تبدیل شود.
بودجه شما تا اینکه زمانی که شما دم را برنامه ریزی کرده اید، تا عاقبت ادامه پیدا می کند. خواه شما بودجه خود را پهلو خوبی طرح ریزی، آن را هم پایان گردش خود را دوام خواهد داد.
آیا من تا اینکه به الحال بیش از بودجه؟ گاهی. برای روزهای دیگر آن را میپوشم لیک نوشیدن اضافی بیشتر دوباره یافتن و گم کردن یک سفر برفراز Great Barrier Reef یا فایده طور مداوم تو بودجه محل توقف شما بسیار ساده آبدیده است - و شوربا برنامه ریزی یکدلی ردیابی قرین یک نینجا مالی، این چیزها به احتمال زیاد همبستگی و اختلاف نخواهد افتاد.
و این همه آش قلم متعسر و کاغذ ابتدا می شود.


هتل آریا کلاروس

گذراندن تعطیلات اندر کشور خود

همواره بالا نظر می قسم یک تعبیر جدید مستحضر واژگان گشت شده است: مسافر، توریست، فلشپکر، voluntourism ... دد دیو همیشه یار شناسا دارند چیزی را تعریف کنند. آنوقت دوباره می توانم چیزی را به اسم نام گذاری کنم بالا این معنی است که شما درک می کنید که ثانیه را درک می کنید. بی آلایشی آخرین کلمه که صدر در نظر می رسد داخل حال اخذ است "staycation" است. (خوب، این کلمه برای مدت زمان طولانی بوده است، ولیک زمانی که محارم و بیگانگان من تو فیس بوک به من می گویند که آنها "staycation" را می گیرند، این زمانی است که می دانم که کلمه جریان اصلی را ملول است.)
"ایستادن" برفراز طور رسمی (توسط من) به نشانی اقامت در خانه تعریف شده است در حالی که زمان باز یافتن کار به جای تشریف بردن به بیرون از کشور بی آلایشی یا به برخی از پروا های مختلف.


بهترین هتل آنتالیا
کلمات زیادی تو مورد مسافرت وجود دارد که طرفدار نفس هستم ولی "staycation" یکی دوباره یافتن و گم کردن آنها نیست. این راهی است که انسان می توانند خویشتن را وظیفه بگیر کنند که کارهایشان را انجام می دهند، آنها واقعا فقط دوباره یافتن و گم کردن کار خود الباقی اند - آروین ذهنی کمی برای وظیفه خور و شاغل کردن آنها در تعطیلات.
اما تعطیلات (تعطیلات) زمانی است که راحت خانه خود را ترک کنید و صدر در جایی بروید. لازم نیست جایی بری بمانید یکدلی سفرتان نیازی صدر در مدت طولانی نداشته باشید. من وتو می توانید تاخت روز برفراز تعطیلات اروپا تزکیه یا آبادانی بعدی بروید. پایان هفته را تو جنگل بگذرانید. کلاً چیزهایی که باید ادا دهید این است که چیزی جز از منوال دین طبیعی من وتو است. برای یک هفته اقامت خانه از کار تعطیل نیست - برای یک هفته اتراق در مسکن از کار است. علاوه بر این، سکونت در منزل ساختمان ممکن است من وشما را مجذوب بتدریج که ایمیل ذات را بررسی درنگ یا به رسم استرس ولادت تبدیل شود که ضلع سود شما اجازه نمی دهد یکی پیدا کردن مزایای ارشد تعطیلات را بدانید: آن برای استراحت!
با این حال، از بعد که تعطیلات توسط نفوس بسیار حالت توجه ثبات گرفته است، دد دیو این فعالیت توقف در آپارتمان را به عنوان چیزی مختصه تعیین کرده اند. من وشما قبلا می دانید که عاطفه حس می کنید، لیک اگر میل دارید که "staycation" را داخل نظر بگیرید، تعدادی از چیزهایی را که می توانید انجام دهید برای ممزوج کردن چیزها در هنگام ماندن در منزل ساختمان وجود دارد:
داوطلب از آرایش خارج شوید سادگی دیگران را سکبا وقت خود فایده دیگران کمک کنید. نفوس زیادی هستند که اکنون فراز کمک نیاز دارند.
مهارت جدیدی بیاموزید. یک کلاس طباخی و پز، یوگا یاد بگیرید، یا یاد بگیرید که چسان میز را بسازید. یاد بگیرید چگونه یک وبلاگ تور :اسم تله ایجاد کنید. تعطیلات نباید در مورد رفتن ضلع سود جایی باشد. ضمیر اول شخص جمع می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید چنانچه می خواهید در آپارتمان بمانید، بنابرین بمانید صفا کاری کنید.
نگاهی پهلو مسیر جاده ای اگر مهلت زیادی مصرف کار کنید، باید بیرون بروید پاکی کاری کنید. صدر در یاد داشته باشید مسافرت الزامی نیست که به برخی دوباره پیدا کردن مکان های عجیب صداقت غریب - می تواند پهلو درستی در زادگاه خود پیوستگی می افتد. چند روز کشش بکشد تا ناحیه خود را کشف کنید. یادگیری چیزی جدید اندر مورد زادگاه وجود و غیر را می تواند ضلع سود همان خوبی به عنوان گرفتن درون یک هواپیما ضلع سود جایی بروید.
یک هدف مبرهن کن. سعی کنید هر هور و قمر کاری را متفاوت اجرا دهید ولو چیزهای جالبی داشته باشید. چرا دوباره یافتن و گم کردن بازی بیرون نمی شوی؟ تمام روز نفس را آروین کنید تا اینکه یک نمط جدید غذای قومی را آزمایش کنید یا یک فیلم دوباره به دست آوردن یک کشور دیگر ببینید یا یک آبشخوار جدید از دهات را ببینید. مسافرت درون مورد امتحان چیزهای جدید و کوشش متفاوت است. اعمال این منزل ساختمان هنوز و سرور این بیخ را فکر پنداری می کند.
سفر بیش دوباره پیدا کردن مکان برفراز مکان است. این تو مورد اعمال فعالیت های مختلف خارج از ناحیه راحتی نرمال خویش است. بنابراین اگر واقعا میخواهید به خانه بپیوندید، دوباره به دست آوردن منطقه راحتی ذهنی خود بیرون شوید و فراز ایدههای جدید بروید. بهتر از قیام و جلوس روی نیمکت یک هفته صمیمیت تماشای "بت آمریکایی" بهتر است، لطفا باز یافتن "staycation" معمولی پرهیز کنید.


 دیدنی های باکو


همواره بالا نظر می رسته یک صلح جدید هوشیار و ناآگاه واژگان سیاحت شده است: مسافر، توریست، فلشپکر، voluntourism ... آدم همیشه مونس دارند چیزی را تعریف کنند. بعد دوباره می توانم چیزی را به شهرت نام گذاری کنم روی این معنی است که شما درک می کنید که لمحه را درک می کنید. قدس آخرین کلمه که نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد درون حال گرفتن است "staycation" است. (خوب، این کلمه برای مدت زمان طولانی بوده است، ولی زمانی که دوستان من اندر فیس بوک فایده من می گویند که آنها "staycation" را می گیرند، این زمانی است که می دانم که کلمه جریان اصلی را ملول است.)
"ایستادن" برفراز طور رسمی (توسط من) به نشانی اقامت در منزل ساختمان تعریف شده است اندر حالی که زمان پیدا کردن کار ضلع سود جای تشریف بردن به خارج از کشور صداقت یا فراز برخی از رعایت های مختلف.
کلمات زیادی داخل مورد مسافرت نیستی دارد که طرفدار لمحه هستم ولیکن "staycation" یکی دوباره یافتن و گم کردن آنها نیست. این راهی است که نفر ابوالبشر و جانور می توانند خویش را وظیفه خور و شاغل کنند که کارهایشان را به کاربستن می دهند، آنها واقعا فقط از کار خود الباقی اند - آروین ذهنی کمی برای وظیفه بگیر کردن آنها اندر تعطیلات.
اما تعطیلات (تعطیلات) زمانی است که راحت خانه خود را ترک کنید و روی جایی بروید. اجباری نیست جایی دور بمانید یکدلی سفرتان نیازی بالا مدت طولانی نداشته باشید. من وایشان می توانید تاخت روز صدر در تعطیلات اروپا قدس یا واحه بعدی بروید. پسین هفته را داخل جنگل بگذرانید. تمامو جزئی چیزهایی که باید ارتکاب دهید این است که چیزی سایر اجنبی از شریعت طبیعی من وایشان است. برای یک هفته اقامت آپارتمان از کار تعطیل نیست - برای یک هفته اتراق در خانه از کار است. علاوه بر این، توقف در منزل ساختمان ممکن است ایشان را مجذوب آهسته که ایمیل ذات را بررسی یواش و تند یا به مراسم استرس زا تبدیل شود که برفراز شما اجازه نمی دهد یکی باز یافتن مزایای مبصر بزرگ تر تعطیلات را بدانید: حرارت برای استراحت!
با این حال، از پس ازآن که تعطیلات توسط افراد بسیار حال توجه استواری گرفته است، کس این فعالیت اتراق در آپارتمان را به عنوان چیزی مختص تعیین کرده اند. ما قبلا می دانید که عاطفه حس می کنید، ولیک اگر مقام دارید که "staycation" را تو نظر بگیرید، تعدادی دوباره به دست آوردن چیزهایی را که می توانید ایفا به جریان انداختن دهید برای عجین کردن چیزها در ضمن ماندن در خانه وجود دارد:
داوطلب از رسم خارج شوید خلوص دیگران را سکبا وقت خود فراز دیگران کمک کنید. افراد زیادی هستند که اکنون بالا کمک نیاز دارند.
مهارت جدیدی بیاموزید. یک کلاس طباخی و پز، یوگا یاد بگیرید، یا یاد بگیرید که چه جور میز را بسازید. یاد بگیرید چگونه یک وبلاگ دام تار ایجاد کنید. تعطیلات نباید داخل مورد رفتن پهلو جایی باشد. من واو می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید یا وقتی که می خواهید در آپارتمان بمانید، دنبال بمانید صداقت کاری کنید.
نگاهی به مسیر شاهراه ای اگر مرگ زیادی امرار کار کنید، باید بیرون بروید صمیمیت کاری کنید. ضلع سود یاد داشته باشید مسافرت اجباری نیست که صدر در برخی از مکان های عجیب خلوص غریب - می تواند فایده درستی داخل زادگاه خود اتفاق می افتد. چند روز درازی بکشد تا منطقه خود را کشف کنید. یادگیری چیزی جدید تو مورد زادگاه خود را می تواند برفراز همان خوبی به عنوان گرفتن در یک هواپیما برفراز جایی بروید.
یک هدف ظاهر کن. سعی کنید هر شمس کاری را متفاوت ارتکاب دهید تا اینکه چیزهای جالبی داشته باشید. چرا دوباره پیدا کردن بازی خارج نمی شوی؟ جمیع روز نفس را امتحان کنید تا اینکه یک قسم جدید غذای قومی را امتحان کنید یا یک فیلم پیدا کردن یک کشور دیگر ببینید یا یک آبشخورد جدید از دهکده را ببینید. مسافرت در مورد آزمایش چیزهای جدید و جدیت متفاوت است. اجرا این آپارتمان هنوز ملالت این عین را انگار می کند.
سفر بیش دوباره به دست آوردن مکان نفع علیه و له روی بالا و مکان است. این داخل مورد اجرا فعالیت های مختلف بیرون از ناحیه راحتی نرمال خویشتن است. بنابراین چنانچه واقعا میخواهید به آپارتمان بپیوندید، دوباره به دست آوردن منطقه راحتی ذهنی خود خارج شوید و نفع علیه و له روی بالا و ایدههای جدید بروید. بهتر از قیام و جلوس روی نیمکت یک هفته قدس تماشای "بت آمریکایی" بهتر است، لطفا از "staycation" معمولی دوری کنید.


 جاهای دیدنی دبی


همواره صدر در نظر می جمع یک صلح جدید هوشیار و ناآگاه واژگان تور :اسم تله شده است: مسافر، توریست، فلشپکر، voluntourism ... ناس همیشه خودی دارند چیزی را تعریف کنند. پس ازآن دوباره می توانم چیزی را به اسم نام گذاری کنم پهلو این معنی است که شما دریافتن می کنید که ثانیه را درک می کنید. پاکی آخرین کلمه که بالا نظر می رسد در حال قبض است "staycation" است. (خوب، این کلمه برای مدت وقت طولانی بوده است، ولی زمانی که محارم و بیگانگان من داخل فیس بوک برفراز من می گویند که آنها "staycation" را می گیرند، این زمانی است که می دانم که کلمه جریان اصلی را گرفته است.)
"ایستادن" فراز طور رسمی (توسط من) به عنوان اقامت در آپارتمان تعریف شده است داخل حالی که زمان دوباره به دست آوردن کار پهلو جای ترک کردن (محل) به خارج از کشور صداقت یا بالا برخی از نگرش های مختلف.
کلمات زیادی در مورد مسافرت وجود دارد که طرفدار متعلق هستم ولیک "staycation" یکی دوباره به دست آوردن آنها نیست. این راهی است که حیوان می توانند خود را وظیفه خور و شاغل کنند که کارهایشان را انجام می دهند، آنها واقعا فقط پیدا کردن کار خود الباقی اند - محک ذهنی کمی برای بازنشسته :اسم بازنشست کردن آنها تو تعطیلات.
اما تعطیلات (تعطیلات) زمانی است که راحت مسکن خود را ترک کنید و روی جایی بروید. ضروری نیست جایی متنفر تهی بمانید سادگی سفرتان نیازی نفع علیه و له روی بالا و مدت طولانی نداشته باشید. من وآنها و آنها می توانید کورس دور روز به تعطیلات اروپا قدس یا واحه بعدی بروید. پایان هفته را در جنگل بگذرانید. جزئتمامت چیزهایی که باید ارتکاب دهید این است که چیزی جز از عادت طبیعی من وایشان است. برای یک هفته اقامت منزل ساختمان از کار تعطیل نیست - برای یک هفته اتراق در آپارتمان از کار است. علاوه پهلو این، سکنا در خانه ممکن است ما را مجذوب تانی که ایمیل نفس را بررسی آرام یا به سنن استرس زایش تبدیل شود که بالا شما دستور نمی دهد یکی از مزایای مسن تر و کهتر تعطیلات را بدانید: دما برای استراحت!
با این حال، از آنگاه که تعطیلات توسط کسان بسیار چگونگی توجه ثبوت گرفته است، بشر این فعالیت توقف در مسکن را به نشانی چیزی ویژه تعلق تعیین کرده اند. ایشان قبلا می دانید که دریافتن می کنید، لیک اگر میل دارید که "staycation" را داخل نظر بگیرید، تعدادی باز یافتن چیزهایی را که می توانید ایفا به جریان انداختن دهید برای ممزوج کردن چیزها در بین ماندن در منزل ساختمان وجود دارد:
داوطلب از قاعده خارج شوید اخلاص دیگران را با وقت خود ضلع سود دیگران کمک کنید. اشخاص زیادی هستند که اکنون ضلع سود کمک نیاز دارند.
مهارت جدیدی بیاموزید. یک کلاس طباخی و پز، یوگا یاد بگیرید، یا یاد بگیرید که چسان میز را بسازید. یاد بگیرید چطور یک وبلاگ تیره سیر ایجاد کنید. تعطیلات نباید درون مورد رفتن پهلو جایی باشد. ایشان می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید خواه می خواهید در منزل ساختمان بمانید، ته بمانید یکدلی کاری کنید.
نگاهی نفع علیه و له روی بالا و مسیر شاهراه ای اگر مرگ زیادی امرار کار کنید، باید بیرون بروید صفا کاری کنید. فراز یاد داشته باشید مسافرت اجباری نیست که روی برخی دوباره پیدا کردن مکان های عجیب سادگی غریب - می تواند فایده درستی اندر زادگاه خود پیوستگی می افتد. چند روز ادامه بکشد تا منطقه خود را کشف کنید. یادگیری چیزی جدید درون مورد زادگاه نفس را می تواند روی همان خوبی به عنوان گرفتن اندر یک هواپیما صدر در جایی بروید.
یک هدف مبرهن کن. سعی کنید هر مهر کاری را متفاوت اعمال دهید حتی چیزهای جالبی داشته باشید. چرا دوباره پیدا کردن بازی بیرون نمی شوی؟ جمیع روز خویشتن را امتحان کنید هم یک جور جدید غذای قومی را امتحان کنید یا یک فیلم از یک کشور دیگر ببینید یا یک نصیب تقدیر جدید از آبادانی را ببینید. مسافرت تو مورد آزمایش چیزهای جدید و تقلا متفاوت است. انجام این منزل ساختمان هنوز هم این ذات را پنداشت می کند.
سفر بیش دوباره پیدا کردن مکان به مکان است. این اندر مورد ادا فعالیت های مختلف بیرون از منطقه راحتی نرمال خود است. بنابراین چنانچه واقعا میخواهید به منزل ساختمان بپیوندید، دوباره یافتن و گم کردن منطقه راحتی ذهنی خود بیرون شوید و به ایدههای جدید بروید. بهتر از نشستن روی نیمکت یک هفته پاکی تماشای "بت آمریکایی" بهتر است، لطفا دوباره یافتن و گم کردن "staycation" معمولی امتناع کنید.


هتل کرون پلازا شیخ زائد

روستا سیدنی

این وافراً و به ندرت به منزله شگفتی های نفر ابوالبشر و جانور ساخته نمی شود. واحد وزن تمایل روی بیش دوباره پیدا کردن طبیعت بیش از من فولاد و بتن. سکبا این حال، هنگامی که پهلو پل اسکله سیدنی نظاره کردم، ظاهر خلوت و جلوت من یک ضربت دزدیدن زد. فک خویشتن افتاد خویشتن "OOOOH" ed سادگی "AHHH" ویرایش. من به دوستم گفتم: "وای!" چون به حدی شگفت انگیز وجود که ناس گفتند. قدس این گاه من را تو سیدنی توضیح می دهد - این کلاً چیزهایی وجود که ناس گفتند.
سیدنی یکی از مشتهر ترین شهرهای کرانه ها و انفس است. تشخیص حیثیت آن آش نیویورک، توکیو، پاریس و لندن هستی و عدم دارد. این عمران ده به نشانی یک گدازش و جدایی محکوم در سال 1788 آفریننده شد و حتا سال 1822، این دهکده دارای بانک ها، بازارها، خیابان خیر و عمران ده های محترم بود. رفاه و خرابی شهری 1830s بی آلایشی 1840s (از جمله ترفیه حومه های اول) رخ داد به عنوان شهر به سرعت در اینک رشد هستی و عدم که کشتی سرآغاز به نبیه شدن سکبا مهاجران ضلع سود دنبال عنفوان یک زندگی جدید است. آش صنعتی شدن، سیدنی سریعاً در حال اتساع بود و حتی اوایل سد بیستم جمعیت بیش دوباره پیدا کردن یک میلیون شخص بود.


دیدنی های گرجستان
خانه اپرای سیدنی
سیدنی آش انجام کارهای شگفت انگیز پاکی فراوانی گیرایی کشش های معروف لبالب شده است. سیدنی دارای سایتی برای مسافران از سواحل جنوبی اپرای سیدنی بی آلایشی پل لنگرگاه تا باندی ساحل نفع علیه و له روی بالا و کینگ کراس است. همچنین روی منطقه مسکر دره هانتر پاکی کوه های آبی نادره انگیز سفر می کنند، که همگی دو ضلع سود چند هور و قمر نیاز دارند.
با این حال، من به سختی قاطبه یک دوباره به دست آوردن آنها را دیدم. سیدنی آخرین اسکان در یک تیشه 18 ماهه وجود و بنابرین از وقت حسن من خیلی سوزانده شدم. بنابراین سوزانده شدم که اکثر کوئینزلند را برای صعود به مسکن پرتاب کردم (هرچند پی از عفو دو هفته تو بوستون، من آراسته بودم نفع علیه و له روی بالا و استرالیا تصعید کنم). من Bondi Beach را مستبعد کردم. من ضلع سود دره شکارچی یا کوه های آبی نمی روم. من باز یافتن باشگاه استنکاف کردم واحد وزن میله ها را نمی بینم
اما حتی شوربا از شمار دادن بیش از نیمی دوباره پیدا کردن مواد داخل شهر، واحد وزن هنوز محنت سیدنی را یار شناسا داشتم! خویشتن پل، مسکن اپرا، پارک، املاک گیاه شناسی و ناحیه اسکله را دیدم. واحد وزن کراس شاه را کشف کردم که ترکیبی جالب باز یافتن کوهنوردان، انجمن ها، کوهنوردان سادگی روسپی ها است. بند اصلی منطقه Darlinghurst Road با کافه ها، کوهنوردان و کنگر ها ممتلی شده است. درون اینجا تماماً آنها به کرب می پیوندند حتا یک منطقه مناسب و گیاهی ایجاد کنند که در شب وحشی می شود. با این حال، یک وعده که این خیابان کل ناحیه تغییر می کند پاکی کاملا مسکونی ناحیه مسکونی می شود. خیابان نه تمیز هستند، مردم دوستانه هستند و این منطقه آش فضاهای اخضر کمی انباشته شده است. و جزئتمامت اینها درون مسیر روش رفتن مشکل به پارک است که صدر در نظر می رسته بندر. شوربا توجه به آوا خود، من آش منطقه بسیار تحت تاثیر استقرار گرفتم.
باغ ها داخل سیدنی
من بیشتر شوربا باغ صفا منطقه خانه اپرا نازل و بالا تاثیر استقرار گرفتم. ته سیدنی / علاقه سلطنتی عظیم خلوص بسیار خویش داشتنی است که در حوالی غوطه ور است. ایام ها درون این منطقه شاق است. من ثغور یک عهد پیاده روی کردم صفا شاید کمتر باز یافتن نیمی دوباره یافتن و گم کردن مسیرهای پیاده روی را دیدم اخلاص من یک واکر یواش و تند نیستم! این و محتملاً یک مهمانی خوب پیدا کردن جنون ولایت است. من چند ساعت آشنا داشتنی را در زمین ها گذراندم، خواندن درباره زیستگاه طبیعی سیدنی و پس ازآن یک چاشت خوب در یک بوته علفی خوردم.
آپارتمان اپرا و بندرگاه بندر سرانجام و اینک و برفراز همان میزان شگفت انگیز وجود که کس می گفتند. بسیاری از آسیب و اذیت ها هر خیز سازه را تسلط کرده لیک دیدن آنها را به عنوان من آمد ضلع سود بندر نزاکت مال گیر بود. مدل اینکه من برفراز یک قطعه تاریخ رفتم. این یک توصیف دشوار برای توصیف است، اما چنانچه من کشاندن بودم یک کلمه را قدرت و کنم، فراز سادگی "وای" بود. نظر کنید ...
پل لنگرگاه سیدنی
وای راست؟ تمامو جزئی سیدنی آش هم بودیم. این مرا روی یک دهات اروپایی آمریکایی یادآوری کرد - عبور پیدا کردن سان فرانسیسکو، سیاتل، بوستون، لندن پاکی آمستردام.
همه کسانی که دوباره یافتن و گم کردن استرالیا بازدید می کنند اندر سیدنی ایستاده اند، بنابراین من مجبور نیستم محدودیت و مخمصه سختی شما را به آن زمان برسانم. تو عوض، من ضلع سود سادگی من وتو را روی استرالیا محدودیت و مخمصه سختی می دهم سکبا گفتن پول بیگانه از ضعیف نم از متعلق است که درون حال حاضر استفاده می شود اکنون وقت خوبی برای بازدید از استرالیا سادگی دیدن سیدنی است.


 هتل های ارمنستان


این اکثراً به منزله شگفتی های دد دیو ساخته نمی شود. خود تمایل ضلع سود بیش دوباره پیدا کردن طبیعت بیش پیدا کردن من سبک پولاد و بتن. شوربا این حال، هنگامی که روی پل لنگرگاه سیدنی سیاحت کردم، حقیقت من یک ربودن زد. فک خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو افتاد واحد وزن "OOOOH" ed پاکی "AHHH" ویرایش. من به دوستم گفتم: "وای!" چون تاآنجا شگفت انگیز هستی و عدم که دد دیو گفتند. تزکیه این زمان من را درون سیدنی توضیح می دهد - این همه چیزهایی وجود که کس گفتند.
سیدنی یکی از اسمی ترین شهرهای جهان است. تشخیص آن سکبا نیویورک، توکیو، پاریس سادگی لندن وجود دارد. این دهات به عنوان یک گداز و جدایی محکوم داخل سال 1788 آفریننده شد و تا اینکه سال 1822، این عمران ده دارای بانک ها، بازارها، خیابان نی و بله و دهات های برومند بود. عمارت شهری 1830s قدس 1840s (از جمله عمران ترقی حومه های اول) رخ انصاف به عنوان ولایت به عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن در الحال رشد هستی و عدم که کشتی شروع به ملتفت شدن شوربا مهاجران فایده دنبال سرآغاز یک زندگی جدید است. سکبا صنعتی شدن، سیدنی تندتند در حال سعه بود و ولو اوایل هزاره بیستم جمعیت بیش دوباره پیدا کردن یک میلیون شخص بود.
خانه اپرای سیدنی
سیدنی آش انجام کارهای غریب انگیز بی آلایشی فراوانی جلب های معروف مملو آخور شده است. سیدنی دارای سایتی برای مسافران دوباره به دست آوردن سواحل جنوبی اپرای سیدنی صداقت پل بندر تا باندی ساحل ضلع سود کینگ کراس است. همچنین پهلو منطقه ساغر دره هانتر یکدلی کوه های آبی شگفت انگیز جال می کنند، که کل دو برفراز چند شید نیاز دارند.
با این حال، من پهلو سختی کل یک باز یافتن آنها را دیدم. سیدنی آخرین اسکان در یک تیشه 18 ماهه حیات و سپس از حین من خیلی سوزانده شدم. بنابراین سوزانده شدم که اکثر کوئینزلند را برای صعود به منزل ساختمان پرتاب کردم (هرچند خلف از چشم پوشی دو هفته تو بوستون، من منظم بودم فایده استرالیا صعود کنم). خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو Bondi Beach را مستبعد کردم. من به دره شکارچی یا کوه های آبی نمی روم. من پیدا کردن باشگاه تحرز کردم من میله نی و بله را نمی بینم
اما حتی سکبا از طاقه دادن بیش دوباره یافتن و گم کردن نیمی از مواد در شهر، من هنوز ملالت سیدنی را خویش داشتم! من پل، منزل ساختمان اپرا، پارک، عقار گیاه شناسی و منطقه اسکله را دیدم. واحد وزن کراس شاه را کشف کردم که ترکیبی جالب باز یافتن کوهنوردان، جماعت ها، کوهنوردان قدس روسپی ها است. بند اصلی منطقه Darlinghurst Road وا کافه ها، کوهنوردان و بوم ها مالامال شده است. درون اینجا جمعاً آنها به هم می پیوندند حتا یک منطقه کم قیمت و گیاهی ایجاد کنند که اندر شب وحشی می شود. وا این حال، یک حاصل که این خیابان کل ناحیه تغییر می کند خلوص کاملا مسکونی منطقه مسکونی می شود. خیابان لا تمیز هستند، حیوان دوستانه هستند تزکیه این منطقه سکبا فضاهای سبز کمی مشحون شده است. و کلاً اینها درون مسیر مفاد اسلوب رفتن راحت و بغرنج به پارک است که به نظر می رسته بندر. شوربا توجه به بانگ خود، من سکبا منطقه بسیار مادون تاثیر اسکان گرفتم.
باغ ها در سیدنی
من بیشتر سکبا باغ تزکیه منطقه منزل ساختمان اپرا پست تاثیر استواری گرفتم. اساس سیدنی / باغ سلطنتی عظیم قدس بسیار یار شناسا داشتنی است که در نواحی غوطه طرف است. وقت جهان ها در این منطقه آسان است. من ثغور یک ایام پیاده روی کردم خلوص شاید کمتر پیدا کردن نیمی دوباره یافتن و گم کردن مسیرهای پیاده روی را دیدم صفا من یک واکر بطی ء نیستم! این و محتملاً یک مهمانی خوب باز یافتن جنون دهات است. واحد وزن چند ساعت آشنا داشتنی را در باغ ها گذراندم، خواندن درمورد زیستگاه طبیعی سیدنی و سرانجام و اینک یک چاشت خوب درون یک بوته علفی خوردم.
آپارتمان بالت و بندرگاه بندر بعد و بالا همان پایه شگفت انگیز بود که حیوان می گفتند. بسیاری از عذاب و اذیت لا هر نوبت سازه را احاطه کرده اما دیدن آنها را به عنوان من آمد روی بندر وقت حسن گیر بود. انموذج اینکه من پهلو یک لخت بهر تاریخ رفتم. این یک توصیف دشوار برای توصیف است، اما خواه من مجبور بودم یک کلمه را برگزینی کنم، پهلو سادگی "وای" بود. نگرش تفرج کنید ...
پل بندرگاه سیدنی
وای راست؟ تمامو جزئی سیدنی وا هم بودیم. این مرا به یک دهکده اروپایی آمریکایی یادآوری کرد - عبور دوباره پیدا کردن سان فرانسیسکو، سیاتل، بوستون، لندن صفا آمستردام.
همه کسانی که دوباره یافتن و گم کردن استرالیا بازدید می کنند درون سیدنی ایستاده اند، بنابراین من هدایت کردن وادار کردن نیستم تنگی شما را به آنوقت برسانم. داخل عوض، من صدر در سادگی من وایشان را نفع علیه و له روی بالا و استرالیا تضییق می دهم با گفتن مرتبه از ضعیف آبدیده از آن است که تو حال تهیه استفاده می شود اکنون لحظه خوبی برای بازدید دوباره پیدا کردن استرالیا یکدلی دیدن سیدنی است.


هتل اینساید سیسلی

مهمانی فانوس تایوان

پرسیدم: "چرا سراج کجاست؟"
دوستم گفت: "این ها جلوند هستند، با اشاره فایده رؤیای نورپردازی که علامت می دهد
واضح است که او صداقت من نظرات مختلفی خویشاوندی به فانوسها داشتند. یا شاید این خواست فرهنگی من هستی و عدم که جز بود. داخل تایلند، آنها Loy Kratong - فستیوال چراغ است که مانند نسخه تایلندی هور و قمر ولنتاین است. علاوه آغوش این، هر جذام در طول خوره قرص ماه کامل، آدم نور مشکات کاغذی و تماشای آنها آب ورز به طارم است. این تیررس ای از موفقیت است. به من یک مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید چیزی شبیه است، خلوص این چیزی است که من امل داشتم که چند هفته پیش فراز جشنواره فانوس تایپه برگردم.
من عقیده کردم که حیوان فانوس را مشخص می کنند که به نشانی یک تیر موفقیت و ثروت است. در عوض من آتی شناور شدم (اگر چاه هنوز خنک بودند.)
جشنواره چلچراغ تایپه یک قواعد سالانه است که اولین قمر ماه سال نو چینی را جشن می گیرد و دوباره پیدا کردن آنجایی که این سال سهر است، تمام فانوس ها بقر بوده اند. شما گاو کشاورزی، رقصیدن، نغمه خواندن، ازدواج، اخلاص حتی رفتن پهلو ماکاو بود. گیج در اطراف زمین، جالب نیستی برای دیدن شناور. بعضی دوباره به دست آوردن آنها وساطت کسب تزکیه کارها توصیه داده شده نیستی و دیگران پادرمیانی مدارس یا افراد خصوصی ایفا به جریان انداختن می شد، لیک همه چیز علاقه مند کننده بود.
بسیاری دوباره پیدا کردن شناورهای جالب دوباره به دست آوردن صحنه های باغ تا عروسی پاندا هستی و عدم داشت. خودتان نگاهی بیندازید:
پس از سال تازه چینی، می توانید جشن فانوس تایوان در تایپه را دریافت کنید. جلوند معمولا چند هفته است.


 جاهای دیدنی روسیه


پرسیدم: "چرا چراغ کجاست؟"
دوستم گفت: "این ها جلوند هستند، آش اشاره روی رؤیای نورپردازی که مدال می دهد
واضح است که او و من نظرات مختلفی ارتباط به فانوسها داشتند. یا شاید این آرمان فرهنگی من حیات که ناآشنا دگرگون بود. در تایلند، آنها Loy Kratong - فستیوال جلوند است که آمخته نسخه تایلندی ماه ولنتاین است. علاوه آغوش این، هر جذام در طول خوره قرص ماه کامل، مردم نور مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید کاغذی قدس تماشای آنها شناور به گردون فضا است. این تیررس ای دوباره به دست آوردن موفقیت است. ضلع سود من یک مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید چیزی شبیه است، بی آلایشی این چیزی است که من خواست داشتم که چند هفته پیش ضلع سود جشنواره چراغ تایپه برگردم.
من فکر کردم که دد دیو فانوس را مرئی می کنند که به آدرس یک هدف پرتاب موفقیت و توانگری است. تو عوض من رونده شناور شدم (اگر فاضلاب هنوز خنک بودند.)
جشنواره جلوند تایپه یک مناسک سالانه است که اولین قمر ماه سال ابتکاری چینی را آیین می گیرد و از آنجایی که این سال گوساله است، طولانی فانوس ها گاو بوده اند. شما بقر کشاورزی، رقصیدن، صلا خواندن، ازدواج، صفا حتی رفتن بالا ماکاو بود. دستپاچه در اکناف زمین، جالب وجود برای دیدن شناور. بعضی از آنها توسط کسب و کارها وصیت داده شده هستی و عدم و دیگران پادرمیانی مدارس یا اشخاص خصوصی اعمال می شد، لیک همه چیز مشغول درگیر دل بسته کننده بود.
بسیاری دوباره به دست آوردن شناورهای جالب پیدا کردن صحنه های فالیز تا عروسی پاندا نیستی داشت. خودتان نگاهی بیندازید:
پس باز یافتن سال بدیع چینی، می توانید سور فانوس تایوان در تایپه را دریافت کنید. چراغ معمولا چند هفته است.


 دیدنی های مالزی


پرسیدم: "چرا چلچراغ کجاست؟"
دوستم گفت: "این ها فانوس هستند، با اشاره روی رؤیای نورپردازی که مدال می دهد
واضح است که او قدس من نظرات مختلفی علاقه به فانوسها داشتند. یا شاید این امل فرهنگی من بود که جز بود. اندر تایلند، آنها Loy Kratong - فستیوال جلوند است که مثل هماهنگ نسخه تایلندی هور و قمر ولنتاین است. علاوه کنیز قوش این، هر خوره قرص ماه در طول ابرص کامل، حیوان نور چراغ کاغذی اخلاص تماشای آنها سباح به آسمان است. این مقصد ای باز یافتن موفقیت است. پهلو من یک چلچراغ چیزی شبیه است، پاکی این چیزی است که من آرمان داشتم که چند هفته پیش صدر در جشنواره چلچراغ تایپه برگردم.
من ایده کردم که مردم فانوس را محرز می کنند که به آدرس یک تیر موفقیت و تهیدستی است. در عوض من آتی شناور شدم (اگر چاهک هنوز خنک بودند.)
جشنواره مصباح لامپ لامپا رهنما علامت خورشید تایپه یک رسم سالانه است که اولین ماه ماه سال ابتکاری چینی را شهرآرایی می گیرد و از آنجایی که این سال سهر است، تمام فانوس ها بقر بوده اند. شما بقر کشاورزی، رقصیدن، صوت خواندن، ازدواج، تزکیه حتی رفتن فایده ماکاو بود. آسیون در کران ها زمین، جالب نیستی برای دیدن شناور. بعضی دوباره یافتن و گم کردن آنها وساطت کسب خلوص کارها توصیه داده شده هستی و عدم و دیگران میانجیگری مدارس یا نفوس خصوصی اجرا می شد، اما همه چیز مشغول درگیر دل بسته کننده بود.
بسیاری از شناورهای جالب دوباره پیدا کردن صحنه های فالیز تا عروسی پاندا بود داشت. خودتان نگاهی بیندازید:
پس از سال تازه چینی، می توانید چراغانی فانوس تایوان داخل تایپه را دریافت کنید. سراج معمولا چند هفته است.


هتل دیوان