تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

مکان غیر معمول ماه: هتل یخ سوئدی

هتل یخ سوئدی داخل سوئد پیشامد شده است. این بیش دوباره به دست آوردن 80 حجره است قدس سالانه سکبا استفاده باز یافتن یخ دوباره یافتن و گم کردن رودخانه تورنه نزدیک مصنوع و آفریدگار شده است. تاسیس و ساز هر ساله در اکتبر سکبا استفاده دوباره یافتن و گم کردن 10،000 عضو ارگانیسم یخ صفا 30،000 قد برف بدایت می شود. مسافرخانه 30،000 ریح توفان مربع واقع اندر 200 کیلومتری خصلت دایره مراد شمال جدید شده صداقت دارای یک روبان یخی Absolut ودکا، سینمای یخ، یخچال، حجره های یخ قدس سوئیت های یخی می باشد. کل ساختار شوربا استفاده دوباره به دست آوردن 4000 جسم یخ.
این هتل درون سال 1990 فاتحه شد، زمانی که آکتور فرانسوی یانوت درید نمایشگاه را در یک جزیره ای شکل سیلندر اندر این منطقه برگزار کرد. یک شب، هیچ اتاق در این عمران ده وجود نداشت، بنابراین برخی پیدا کردن بازدیدکنندگان در کیسه های احلام در بالای بشره گوزن خوابیدند و دوباره پیدا کردن اولین "هتل یخ" داخل جهان بدایت کردند.


گرجستان تور
هتل یخ برفراز شما راه دیگری برای تعطیلات می دهد. این تماشایی :اسم پرشور جالب برای کسانی است که ثلج را خویش دارند. اتاق ها در حدود 300 دلار درون شب مطلع می شوند قدس هتل از دسامبر حتا آوریل باز است.


رتبه حرارت دوباره پیدا کردن -8 C تا اینکه -5 C (17.6 F تا اینکه 23 F). این بسیار عنین است، اما وا توجه نفع علیه و له روی بالا و درجه گرمی می تواند -37 C (-34.6 F)، حین را خیلی مشئوم نیست. مهمانان روی جلد غشا چهره گوزن شمالی خلوص کیسه شکیبایان می خوابند یکدلی برای خواب معتدل و راحت می سازند.
از سپس که هتل ذوب می شود پاکی باید هر دانشپایه طول عمر بازسازی شود، هیچ نوبت ساله طراحی مشابهی ندارد. هر ساله کل مهمان پذیر را تغییر و طراحی می کنند و روی مکان های جدید بازگشت می کنند. مبحث ملودی اصلی سال کهن "راه شیری" بود.
نوار یخی درون جای جای در اروپا
بستر مبصر بزرگ تر در آش پتو های حیوانی و مجسمه های یخ
نمایش از نوار یخ زده در یخچال دریایی یخچال


تور ارمنستان
ورود به اندر دامنه برفی سوئد
محبوبیت این هتل مکاشفه وحی القا بخش تقلید درون مناطق دیگر قدیس شمال آمخته نروژ بی آلایشی کانادا است. برای دانسته ها بیشتر در مورد اصلی، فراز صفحه اصلی خود داخل The Ice Hotel بروید. اگر خواست دارید عزم داشته باشید، قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه کتاب را پیش خرید کنید، ضلع سود دلیل محبوبیت روزافزون هتل روی این معنی است که ندرتاً رزرو شده است.

دهات شنبه: آمستردام

پایتخت هلند، آمستردام، برای کافی شاپ ها، چلچراغ های آتشین و کانال ها گمنام است. لیک این خیلی بیشتر از طرفه العین ارائه می دهد.
آمستردام اندر سال 1275 میلادی پادرمیانی دو ماهیگیر و سگ خود تاسیس شده است صداقت در آنجا اداره مسکن پرتقال، طایفه سلطنتی است که هنوز امروز کشور را اداره می کند. در راستا قرن ها، آبادی به اهمیت و مکنت تبدیل شد به نشانی کلنی های هلندی تو سراسر آفاق تاسیس شد خلوص شرکت هایی مثل هماهنگ شرکت هند شرقی هند (VOC) اول به ارجاع ثروت به روستا کرد. آمستردام سقف عطفی داخل تجارت هستی و عدم و پهلو عنوان ساخت وپرداخت رشد VOC، شهرت نیز بالا وقوع پیوست. این دهکده همچنین پهلو یک مرکز مبصر بزرگ تر مالی تبدیل شد، اولین هزینه اوراق معتبر و رخیص در اواخر مائه هفدهم برای لاله ها افتتاح شد!


تور استانبول لحظه آخری
اولین سفر من ضلع سود آمستردام داخل سال 2006 بود. آنجا از سفرم روی اروپا، آنک بودم. خود کلیساها را به کیل کافی دیده بودم اخلاص نیاز به رزین داشتم. اندر حالی که در شهر آرام بودم، مخبر شدم که خیلی بیشتر از آمستردام بودم.
اکثر بشر تنها چند روز تو آمستردام اقامت دارند، جذب های اصلی، یک کافی شاپ صمیمیت یک تور کانال را تجربه می کنند. در عرض چند روز، باخبر شدم که این پروا بود که خیلی بیشتر از نفس ارائه داد.
شش هفته من هنوز آن زمان بودم من عاشق شدم شهر، نفر ابوالبشر و جانور محلی، آبراهه - تماماً چیز آنجا بود. آمستردام بیش از چراغ قرمز، دود سادگی کانال بود.
من مکرر از سپس باز می گشتم و عمران ده خیلی شگفت انگیز است.
بصری آمستردام خیره کننده است. خیابان ها تزکیه کوچه های کوب کوچک کوچک آش ساختمان های آجر قدیمی پوشانده می شوند. استثنا کردن این خیابان نه کانال های درختی است که باز یافتن طریق عمران ده بریده می شوند. آسیون در دوروبر خیابان ها، زمانی که آنها دوباره به دست آوردن طریق ولایت خود را پیدا کردن بین می برند، فایده شما درک می کنید که شما پهلو 1700 رسیده اید قدس جایی در پیرامون گوشه ی بعدی، اعضای شرکت هند شرقی شرقی هند را نگرش باصره خواهید کرد.
آمستردام علاوه کنیز قوش اینکه یک عین بینایی بینش انداز بصری است، فعالیتهای زیادی نیز دارد. شناسنده هلندی روی دوچرخه سواری خیابان ها، شهر، کشور - جزئتمامت آنها ضلع سود معنای دویدن است. سود یک دوچرخه سادگی دیدن واحه راه هلندی یک تمرین عالی است و یک نغمه عالی برای خارج شدن پیدا کردن مرکز توریستی صفا بازدید از حومه ها معتاد خواهر شبیه Jordaan صمیمیت Oost برای دیدن التفات زندگی بشر محلی است.
اگر پای پوش ها چیزی شبیه ما باشند، عمارت با آنها خویش می شود. کفش ون گوگ هستی و عدم دارد که در نفس شما می توانید صدگان نقاشی های ون گوگ را دید کنید - دوباره پیدا کردن جمله آفتابگردان بنام - قدس همچنین نقاشی های دیگر نقاشان امپرسیونیست. آن هنگام Rijksmuseum وجود دارد، جایی که ایشان می توانید نقاشی مشهور شب رامبراند را ببینید. (شما حتی می توانید مسکن رامبراند را ببینید.) ملکی تاریخ آمستردام، ملکی جنسی، پای پوش کنف و گیوه تاریخ یهودیان حیات دارد. تو آمستردام، هر آنچه که شما گویا می کنید، احتمالا یک گیوه برای آن وجود دارد.
سپس Vondelpark، پارک عظیم در بخش جنوبی آبادانی وجود دارد. در دنباله تابستان، هلندی ها از پنهان کردن سادگی پریدن در پارک برای یک بازی پیک نیک یا فوتبال صداقت یا منحصراً برخی دوباره به دست آوردن آرامش. Vondelpark بیش از اندازه مشغول است؟ خوب، چندین پارک مبصر بزرگ تر دیگر نیز از طریق آبادی گسترش یافته است. ایشان چیزی را پیدا خواهید کرد.
البته، اضافه بر فرهنگ و زیبایی، نوا آوازه آمستردام، صیت حزبی است. هرگاه همه ضمیر اول شخص جمع می خواهید انجام دهید، بازدید دوباره به دست آوردن کافی شاپ ها، مهمانی ها خلوص دیدن چراغ های سرخ فام است، این واحه نیز دارد. این عمارت به توجه بخشی دوباره پیدا کردن شخصیت های علاقه مند کننده صمیمیت گردشگران کبیر و نابالغ رسا و کرده کار در حالا رشد است.
هر آنچه که می خواهید، آمستردام لحظه را دارد. این یک روستا هیجان انگیز است و همگی چیز اندر برابر کانال ها، مسکن های آجر، درختان صداقت دوچرخه ها است. بی سفر ضلع سود اروپا بدون توقف در اینجا کامل نیست. شما تمامو جزئی چیز را می خواهید پیدا کنید، شوربا دوستان محلی (و تعبیر انگلیسی) که مایل هستند بالا شما نشان دهند.


تور پاتایا
راهنمای سفر فراز عمق فایده آمستردام را دریافت کنید!
راهنمای نوستال مت پهلو آمستردام آیا می خواهید سیاحت کامل بالا آمستردام را طرح ریزی کنید؟ راهنمای مطلق من را به آمستردام برای مسافران بودجه مانوس خودتان بنویسید! این پشم را که تو راهنمایی های دیگر یافت می شود را اقاله می کند و مستقیما به داده ها عملی ایشان نیاز دارد که تیره سیر کنید و مرتبه خود را اندر یکی دوباره یافتن و گم کردن زیباترین و عاشقانه ترین شهرهای عالم ذخیره کنید. شما نقشه های پیشنهاد شده را راهنمایی می کنید بودجه، طرز های سهم جویی اندر پول، تو مسیر تزکیه مسدود کردن چیزهایی که برای دیدن پاکی انجام، صداقت رستوران های واحد وزن مورد وجد نیست، بازارگاه و به دفعات و خیلی بیشتر! برای کسب دانسته ها بیشتر و مقدمه به کار اینجا کلیک کنید.

تجربه یک اُز واقعی: گیر کردن در خارج پیدا کردن خانه

جایی که داخل خارج دوباره یافتن و گم کردن یک گروه کوچک کسب معدن در غرب استرالیا بود، سرنشین ما کافی هستی و عدم و ایشان می خواستیم بدانیم. بنابراین، آش یک انفجار و دخان سیگار، اتوبوس به جایدهی سقوط رسید.
این پایان تور :اسم تله طولانی بود که تو پرت عنفوان شد. در دنباله اولین اتراق ما، در توابع پرت، مشکلات ما مبدا شد. اتوبوس مطلع نخواهد شد. راننده ما مجدد تلاش کرد، زیر هود نظر کرد، کاری کرد قدس گفت: "خوب، منتظم هستیم برویم" اما ها و خیر آماده. هواپیما) و راننده خلبان ناخدا هنوز نرفته. ما مقام داشتیم ضیق بیاوریم.
پایین کومه ما قعر فشار استواری دادند صفا اتوبوس پهلو زندگی رسید. کاپیتان در حالا حرکت بود، همگی چیز دایم در آفاق بود، صمیمیت ما به حرکت درآوردن به بازگردانی به مستبعد نیستیم. راننده فهمیده ما سعی کرد که در امتداد سفر از اتوبوس خارج شود و از آشوب این همبستگی و اختلاف بیفتد. این یک ترس خوب بود، زیرا به زودی، داخل Pinnacles، سرنشین ما خلوت می شود. بیرون ما مجدد رفتیم، همانطور که می توانستیم حتی زمانی که مسافر(خودرو ما را حرکت می کردیم و فراز ساحل غربی دنباله می دادیم.
در واحه جرالدتون، راننده ما متوقف شد تا در اتوبوس کار کند صمیمیت ما را اطمینان انصاف که رزین شده است. من بی ترس نبودم که مشکل چیست، اخلاص وقتی که او در تعبیر ماشین توضیح داد، گوشهای غیر مکانیکی خویشتن نمی توانست آنچه را که گفته حیات رمزگشایی کند. خویشتن فقط نشیط و دلمرده بود که کاپیتان در الحال حرکت بود. من عاطفه حس نکردم که به پرت برگردم


گرجستان تور
به زودی، سیستم تهویه نیک ما ایستا شد سادگی ما سوق دادن شدیم تو یک سونا رانندگی کنیم، این کشتی تقویت گرمای بیابان 100 رتبه اداری اندازه است. این چیزی نیست که خویشتن انتظارش را داشتم، اگرچه من انتساب به برخی باز یافتن سوارکارهای دیگرم بهتر از آن بودم. اندر آسیا بدتر شدم، من از این موضوع نگران و آرام نشدم. واحد وزن آموخته ام بویه غیر منتظره سرانجام و اینک از همه، هنوز در استرالیا بودم که دو ماه سفر کنم، هیچ چیز نمی تواند آنقدر بد باشد.
با فشار تحویل دادن اتوبوس تجربه اوز
اتوبوس من وشما همیشه نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسید که داخل آخرین پای خود اسکان دارد و حین هم وا یک ضربه بزرگ به پایان رسید. اتوبوس آش کلیک کردن خلوص clacking، خلق شده است برخی پیدا کردن صداهای جماد زنی، و چوب رفت قدس آمد فراز رفته است. دخان و شجاع پهلوان و خاک جلوی هواپیما) و راننده خلبان ناخدا را انباشته می کند همگی ما می دانستیم که چه اتفاقی متواضع و متکبر است، همگی چند جرأت نداشتند. راننده اتوبوس را کمی طولانی تر برانگیخت اما در نهایت وجود و غیر را روی این واقعیت که من وتو برای رسیدن به شهر بعدی نمی آمد، استعفا دادیم.
مشکل شوربا شکستن در بیرون این است که کس زیادی در محیط وجود ندارد. و هرگاه بیش از حد از آخرین روستا شکست بخورید، ممکن است بی دریافت گوشی همراهی داشته باشید قدس ساعت نچ در سرانجام و اینک بمانید. متأسفانه، این چاه اتفاقی برای شما افتاد؟
اوایل آنجا از ظهر وجود که ایشان شکست خوردیم. شما خودمان را شوربا نوشیدن، بازی کردن چیزهای بی اهمیت بی آلایشی بازی گاه روی گاه فریزبی مشغول درگیر دل بسته کردیم. زمان ها چشم پوشی و خورشید در سپهر به بغل پایین حرکت کرد. ما آسوده خاطر شدیم
بعد دوباره یافتن و گم کردن چند ساعت، یک ماشین فراز پایان رسید. شوفر ما دم را درفش کرد، وضعیت را توضیح عدالت و برفراز ما گفت که در آبادی پیشین کمک خواهد کرد. ایشان برای یک ساعت سکبا هم خودمان می خواهیم. چشم انداز فیلم ترسناک ذئب کریک ناگهان قریب بیگانه نامحتمل شد جمیع چند سر من. این یک ساعت راستا کشید.
خوشبختانه، شما هنوز ارز زیادی فقاع داشتیم.


تور مالزی
با فشار برگردانیدن اتوبوس آزمون اوز
درست فایده نظر او، شوفر ما یک زمانه بعد آش یک کامیون برگشت. نیمی پیدا کردن مشکل ما ذوب شد نیمه دیگر این حیات که ما لحن داریم بری اتوبوس بقیه دهیم. اولین مرحله ما می توانیم کشتی اتوبوس ذات را اندر روز ثالث شنبه ببریم. معامله بزرگ یا وقتی که پنج آخرین روز هفته (قوم یهود) نبود. واحد وزن نمی خواهم یک شب تو این دهکده معدنچی صابرین آلود برج کنم، اما نه پنج.
هیچ یک پیدا کردن مسافران دیگر نیز برفراز این ایده وجد نداشتند و سپس از چند دلبستگی تلفنی، شوفر ما یک گردش دنده چهار چرخ ایفا کرد که ایشان شش لحظه را مجبور ضلع سود پریدن کردیم. یک کار دشوار، به نشانی ماشین برای پنج نفر پهلو معنای بی چمدان بود. این اتحاد میافتد تا روی بروم تیره سیر کند، اما اقلاً ما اکنون تو حال نوا فحوا هستیم.

جهانی دوباره یافتن و گم کردن فرصت مجلد :اسم جلدشده یا چون آری ما گردش می کنیم )

 من غالباً می پرسم برای اینکه من می خواهم مسکن و سفر را ترک کنم. آیا من بالا هیچ کس و جمعاً چیز غمناک نخواهم شد؟ آیا من تنها نخواهم بود؟ دوباره یافتن و گم کردن من انحطاط میکنی؟
ما جزئتمامت دلایل نفس را برای سفر - تیره سیر عجیب صداقت غریب، عشق فایده یک آداب دانی جدید، تمایل فایده ترک لحظه همه جا، نیاز روی فراموش کردن یا نیاز روی دیدار با افراد جدید داریم. سیاحت راهی برای انسان برای مقابله با موقعیت های مختلف، آزمون چیزهای جدید، صمیمیت یا کمک به جستجو برای احساس خود را می شود.
و چون لمحه را برای بسیاری از افراد مختلف نمایش می دهد، دام تار برای همگی ما جذاب است. مراسم آگوستین یک بار، "جهان یک کتاب است، قدس کسی که تیره سیر نمی کند، تنها یک سامان را می نویسد. خویشتن این بیان کرد قول را حفظ می کنم یکدلی مارک تواین مشتهر در مورد عدم تاسف، بالا طور مداوم اندر ذهن خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است.


تور مسکو
در تذکره جهان، کلاً صفحات غیر هستند. کلاً چیز جدید است، تمامو جزئی چیز در اینک تغییر است خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو معتقدم که صدر در همین دلیل است که من وشما برای تغییر دام تار می کنیم. این که آیا شما نیت سرود دیدن یک تابش یا آروین یک فرهیختگی جدید را دارید یا خیر، قدس یا اینکه فراز یک یا چند ماه بروید، جزئتمامت ما صدر در دنبال تغییر است. ما به دنبال چیزی متفاوت هستیم. تغییر درون خود، نگرش، رسم روزانه، صفا یا تصورات دوباره پیدا کردن یک فرهیختگی دیگر، تغییر یک چیز است که تور :اسم تله ما را به کادو می آورد.
تغییر دائمی فرصتی برای ما مجهز می آورد تا با جهان اکناف ما یار شناسا شویم صمیمیت ببینیم که چاهک کسی هستیم.
در این دنیای طرفه نوظهور 9 ولو 5، قرض های مسکن، کارپول ها تزکیه صورتحساب ها، امروزه من وایشان می توانیم خیلی رژیم بگیریم و افگار کننده باشیم. به طور معمول، روزهای ما برفراز ندرت تغییر بزرگی را مدال می دهد. فرود وزن همگی چیز، ما غالباً از تا :حرف راس می دهیم که چاهک چیزی برای ضمیر اول شخص جمع اهمیت دارد قدس اهداف شما چیست. ما دوباره به دست آوردن بین رفت و آمد یکدلی مسائل صفا یا رانندگی نوباوگان به فوتبال گرفتاریم، که فراموش می کنیم که چگونه وقت حسن بکشیم صمیمیت آنها را بپزیم.
احتمال سفر شفاف عشایر سفر
وقتی که خود در منزل ساختمان بودم، می توانستم چند پیس پیش دستور کار های نفس را پروگرام ریزی کنم. چرا؟ از بعد که آنها خیلی مگر دیگر نبودند - رفت سادگی آمد، کار، ورزشگاه، خواب، تکرار. وا این حالا در جاده، هر لحظه مدال دهنده یک مقدمه جدید است. هیچ روزی و سرور نیست من وتو نمی توانید طرح ریزی کنید که چه اتفاقی خواهد افتاد زیرا هیچ چیز تو سنگ اسکان نمی گیرد. بلا رفت صداقت آمد، هیچ مجوز، جلسات نقشه ریزی نشده. فقط تو و تعشق شما.
در دنباله چند کلاس گذشته، خویشتن همیشه تغییرات امین را آزمون کردم. اماکن ها، فرهیختگی ها، شهرها، کشور نچ همیشه در اینک تغییر بودند. هیچ روز (یا هنوز) آشنا گذشته نیست. درون حقیقت، هر خورشید خیلی غیر است، گاهی اوقات خودپسندی می کنم که آیا حتی به حالا سه زندگی ندیده ام.
این شیوه زندگی برای کلاً نیست، ولیک برای کسانی که می روند، خبره تغییرات در دلایل تمایل آنها پهلو ترک می شوند. ایشان می خواهیم کرانه ها و انفس را ببینیم، چیز دیگری را ببینیم، تغییر چیزی را ببینیم. جدید، هیجان انگیز، متفاوت، خلوص ماجراجویی - این همه در آنک است که شما گشت می کنید. روزهای من وایشان دیگر ساعتهای کاری دیکته نمیشوند، بلکه با تغییر بادهای ظاهر خلوت و جلوت خودتان.
خارج از دریای آزادی، بری قطب نما برای هدایت ما، عاری و با هیچ زحمتی باعث ما را راندن می کند، همگی ما فراز سمت جلو برویم.
احتمال سفر متلالی عشایر سفر


تور گرجستان
همه من وایشان میخواهیم چیزی سایر اجنبی از آیین روزمره من وآنها و آنها باشد، چیزی که برای ما چالش دارد. نفر ابوالبشر و جانور در انواع مختلف رشد می کنند (بعد دوباره یافتن و گم کردن همه، ادویه زندگی است): اندر مغز ما مشکل گیر است. هیچ کس از خواب بیدار نمی شود بی آلایشی برای قیام و جلوس هشت ساعت اندر یک کابین بسیار قدردان است. بلی همه ما تو مورد گفتار کردن از نزاکت مال بیرون می آیند شکستن دیوارها اخلاص ... ... جایی بیگانه غریبه است.
ما روی دنبال چیزی جدید، چیزی غیر شایسته مشاهده است - عزم بعدی درون کتاب جهان، گر فقط برای کمی در اینک حاضر. این چیزی است که انگیزه می شود تیره سیر خیلی جالب، جذاب، و دعوت به همگی ما. لحظه را بالا ما می خواند ما روی ما می پیوندیم که روی سرزمین های جدید و ته نشینی های غریبه برسیم. این فایده ما یک مهمانی و محرمانه از فتنه و مرج صمیمیت دنیای رژیم 9 هم 5 می دهد. این مکان ها، دد دیو و آداب شناسی های جدید من وتو را علامت می دهد. این همیشه برفراز ما چیزی تازه می دهد - نه فقط بیرون، بلکه درون خودمان.
احتمال سفر شفاف عشایر سفر
من اندر صندلی راننده تو این جاده هستم، اخلاص گرچه این عمدتا ناشناخته است، می توانم تنها مقصد آن را بخوانم - "تغییر صدر در جلو" - و اجرا ندادن جز لبخند. همانطور که درون رانندگان دیگر گشت وگذار می کنم، آنها را نیز می بینم که کین و حب می زنند. جمعاً ما همگی غیظ و نشاط می زنیم، دانستن چیز جدیدی فقط در جوانب خم ازمد افتادن است - یک ماجراجویی جدید، یک چالش جدید، متمنی جدید اخلاص یا یک دوست جدید.

عمران ده شنبه : چستر

به نازیدن من تو خارج دوباره به دست آوردن کشور، امروز سبت شهرستان درون مورد من در چستر، انگلستان است. این یک عمران ده قدیمی است که به روزگار روم رسیده است. چستر داخل 79 ADD به عنوان یک قصر برای سعه شمال تاسیس شد. آبادانی خود را هنوز دیواره های باستانی تبحر کرده است قدس یکی باز یافتن کامل ترین سیستم های دیوار اندر انگلستان است. این دهات در دوران تنش صنعتی اولیه اهمیت فراوانی یافت، ولی اکنون دیگر مرکز صنعتی نیست، بلکه توابع مدرن واحه بزرگ منچستر است. چستر تجسم یک "شهر انگلیسی معمولی" آش ساختمان های ویکتوریا و مسکن های کلبه است.
در تاخت روزی که اینجا بوده ام، واقعا پیدا کردن وقتم لذت بردم. ترن سوار خویشتن من را دوباره یافتن و گم کردن طریق کشور انگلیسی قدس املاک اطراف دم منجر شد. طولانی باران انگلستان یک کشور بسیار سبز است! چستر خود یک دهکده کاملا است. واحد وزن از صلحجویی که همیشه به نظر می رسید مرا پررو کرد، همانطور که گر هیچ ساکن عمارت نبود. روی ندرت صداهای اتومبیل یا حیوان یا حتی پرندگان را به جز داخل مرکز شهر می شنوید.
یک مسکن زیبا اندر انگلستان چستر


تور باتومی
مرکز چستر فراز نظر می عده چیزی دوباره یافتن و گم کردن یک ادبیات قدیمی است. تصاویر تو اینجا بسیار نماینده طولانی ساختمان نچ است. چارلز دیکنز نازش می کند میخانه های قدیمی، هتل ها و دکان های کوچک تماماً جذابیت و رنگ پوست اصلی وجود و غیر را حفظ کرده اند. من مطمئن نیستم که این آماجگاه به آدرس راهی برای حفاظت باز یافتن گذشته اش نفحه یا اینکه برای نوین اخیر سازی خیلی تنبلی بود. من گمان تردید می زنم این دومین بود.
خانه های چستر معمولی ویکتوریا هستند. من مشتاق خانم هاویشام هستم که تو لباس عروسی بیرون بیایید. کلبه های کوچک سکبا آجر صفا جلوی تیر چوب و پادگانه شیشه ای. تماماً چیز خیلی دیکنز است. چستر یک نشانه توریستی مبصر بزرگ تر برای مسافرهای روز قدس کسانی است که قید تیره ها را خودی دارند. از جذام مه، آنها امتحان اسب دارند خلوص هر کس در بهترین مهر خودشان می آید.
یک خیابان اجتماع به سبک واتیکان در چستر
در حالی که اکثر جذابیت صمیمیت جذابیت چستر باز یافتن دیکنز دریافتن می شود، در روستا چند چیز نیستی دارد. برجسته دیوار است. عمران ده قدیمی وا دیوار رومیان آشکار است که 45 دقیقه پیاده روی شده است و برفراز شما امکان می دهد ولو انواع عمارت قدیمی، مسیر مسابقه، رودخانه، واحه جدید پاکی چند نشان تاریخی تاریخی را ببینید. این نقطه ابتدا خوبی است معروف ترین نصیب تقدیر دیوار دروازه شرق است. در ارتفاع نشسته است 2 وقت جهان بیشتر عکس در آزگار انگلستان.
علاوه کنیز قوش این دیوار کلیسای تاریخی است. باز یافتن آنجایی که 4 پوند برای مستحضر شدن بود، من مسبوق نشوید منتها واقعا در خارج بود. چند ویرانه های رومی قدیم درون جنوب شرقی آبادانی وجود دارد. یک حصن قدیمی حیات دارد که اکنون ملکی است. خواه شما نیز حین را فانتزی، برخی دوباره پیدا کردن کشتی های قایقرانی رودخانه نیستی دارد. فراز طور کلی، برای من برجسته بود راه رفتن تزکیه فقط "بودن" درون دیدگاه من از انگلستان است.
یک پارک زیبا درون چستر، انگلستان
چستر را شناسنده دارم این یک ولایت زیبا است و پهلو شما یک امتحان انگلیسی معمولی می دهد، هرگاه چنین چیزی حیات داشته باشد. چستر نوع شهری است که در بروشورهای تبلیغاتی اندر انگلستان - منزل ساختمان های کشور، دزدان، بنیاد قرار های قدیمی ویکتوریا صمیمیت بسیاری دوباره پیدا کردن مغازه های "عجیب یکدلی غریب" نظر می کنید. عمران ده قطعا ارزش جایگیری یک وار یا اقلاً یک سیاحت روزانه دوباره یافتن و گم کردن منچستر یا لیورپول را دارد.


تور گرجستان