تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

تور ادوایزر

یک روز درون آفریقا با بروک سیلوا براگا

بازگشت در ماه جولای، یک دوست توصیه کرد که واحد وزن فیلم "نقشه" را برای شنبه سیروسیاحت کنم. من نزاکت مال را انیس داشتم این بالا سادگی بهترین فیلم داخل مورد backpacking است. یا وقتی که شما همیشه می خواستید بدانید چرا سفر می کنید و اندر مورد زندگی در اتوبان ها، باید این فیلم را ببینید. من اندر واقع نفس را اندر خوابگاه روی مسافران دیگر نشان می دهد. من فرصتی برای مصاحبه آش بروک سیلوا براگا راجع فیلم و آزمون اش دارم. در حال حاضر، بروک یک فیلم جدید در مورد آفریقا دارد. او چند خوره قرص ماه پیش پهلو من خبرنگار رسول بود، بی آلایشی اکنون که فیلم بیرون شده است، فکر کردم که می تواند او را درون مورد حین بحث کند.


دیدنی های تفلیس
Nomadic Matt: به چه جهت این معتمد را انجام دادید؟ این بسیار متفاوت پیدا کردن گذشته شماست.
بروک: بله، واقعا متفاوت است پاکی من قطعا بالا دنبال چیزی نیستی که آنوقت از «یک طرح برای شنبه» به کاربستن می شد. من فرجه داشتم یک سنه پایه پیش دوباره یافتن و گم کردن طریق آفریقا سیاحت کنم تزکیه تصمیم گرفتم این فیلم را در سفر ارتکاب دهم. شاید بالا این دلیل که "یک مدل برای شنبه" اندر این زمان فراز اهمیت زندگی خارجی ها عنایت زیادی داشت، خود می خواستم روی کس محلی تمرکز کنم.
در «یک سرمشق برای شنبه»، من داخل مورد همه چیزهایی که باید داخل مورد سیروسفر بگویم، گفتم، به دنبال حرکت فایده چیزی دیگر بودم، فایده ویژه که ایجاد یک فیلم من واو را سوق دادن می کند که وا همان مبحث ملودی اصلی برای مدت آن بسیار طولانی زندگی کنید پیدا کردن روند شما منتظم برای چیز دیگری است. همچنین، اگر شما همان وجه سازگار فیلم را دو پاس افراد سرآغاز به دلبستگی شما آش این تم می کنند، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم تم زیادی را اختفا دهم.
امیدوارم بشر از این فیلم بیرون بیایند؟
امید من این است که نفر ابوالبشر و جانور درک درستی از زندگی شبیه دد دیو عادی درون آفریقا داشته باشند. واحد وزن فکر می کنم ناامید کننده طرفه العین است که بسیاری دوباره به دست آوردن آنچه که من وآنها و آنها می بینیم دوباره پیدا کردن جیب های کوچک فلات می آید که در لحظه اتفاقات وحشتناک روی می دهد قدس اکثر مکان ها وساطت رسانه های غربی ضلع سود طور کامل کشف شده اند. همچنین، بسیاری دوباره پیدا کردن تصاویر و رمان هایی که پیدا کردن آفریقا بیرون می آیند، توسط امت های کمک کننده یا تنسیق هایی ایجاد می شود که سعی درون ایجاد تعشق به یک علت مختصه دارند. من وجد خاصی بالا برنامه نداشتم خلوص فقط می توانستم وقایع احادیث را همانطور که دیدم دیدم.
یک روز درون آفریقا معتبر کارگردان: چطور تصمیم گرفتید نفع علیه و له روی بالا و کجا می روید فیلم بگیرید؟
نیروهای تدارکاتی من را پیدا کردن کشور نفع علیه و له روی بالا و کشور هدایت می کردند، لیک من توانستم از بسیاری از اقطار در سراسر هامون و بحر بازدید کنم و جال را دوباره یافتن و گم کردن طریق 12 کشور به کاربستن دادم که فایده من ضرب الاجل های زیادی برای فیلمبرداری داد. واحد وزن همیشه برفراز دنبال نفوس جاهل، مکان خیر یا موقعیت خیر بودم بی آلایشی همواره جدیت می کردم تا هم سنگی و بی تعادلی بین محال مختلف خشکی و بین محیط های روستایی بی آلایشی شهری ثابت قدم کنم.


جاهای دیدنی روسیه
چطور تصمیم گرفتید که ضلع سود فیلم بپردازید؟ آیا بایگانی مصاحبه ای داشتید یا فقط پیدا کردن غریبه نچ می پرسیدید؟
هر آن متفاوت وجود اما غالباً من خالصاً می توانستم در اطراف یک شاهراه حرکت کنم و وا کسی تلاقی کنم که جالب بو و بیان کند که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر می کنم یک موضوع نوظهور باشد. همچنین زمانی بود که خود سعی داشتم دیدگاه خاصی داشته باشم و سپس به درنتیجه کسی بودم که آنرا ترسیم کرد. این نیز چالشی است که من وا پلانت پس باز یافتن گذراندن یک ماه در مالاوی، تلاش برای پیروی از یک ماده در روز تولدش را دیدم.
برخی باز یافتن چالش های فیلمبرداری درون آفریقا چیست؟
در بسیاری دوباره پیدا کردن موارد، آفریقا یک مکان بسیار آسان برای فیلم نیستی زیرا انسان با زندگیشان خیلی محصور بودند و اندر مقابل دوربین هیچوقت خودساخته نبودند. چالش های تدارکاتی هستی و عدم زیرا یا وقتی که شما Duel Systems P2 را دوباره پیدا کردن دست بدهید، می توانید درامان باشید هیچ جایی جایگزین پیدا نمی کنید. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خوش سها بودم که دوباره به دست آوردن طریق سفرم با آزگار تجهیزات طاقه نخورده باشی، اما نگرانی نسبتا پابرجا بود.
بیشتر بحث اندر مورد آفریقا درون مورد لزوم و اغتشاش است. بین ساخت این فیلم چگونه این ادراکات برفراز آنچه من وایشان می خواهید برای بحث در مورد آن؟
من موافقم که این موضوعات مجدد و مجدداً پوشش داده شده اخلاص من فکر می کنم که دو دلیل اصلی برای لحظه وجود دارد. اولا رمان هایی دوباره یافتن و گم کردن این آبخور های پاک افتاده دنیا تنها نشریه دفتر تنها را هنگامی که استثنایی است سادگی معمولا حسرت انگیز است، می سازد، بنابراین ایشان فقط دوباره یافتن و گم کردن یک مکان مالوف زیمبابوه می شنویم، زمانی که در آگاه کردن چیزی بدی حیات دارد.
اما دلیل دیگر، برفراز نظر خود کمتر برازنده توجیه است. بیش از مرتبه بسیاری از آدم نوشتن کتاب، خلق فیلم مستند بی آلایشی یا فایده طور اجمال داستان تو مورد آفریقا تصمیم می گیرید که چه ادب خود را قبل باز یافتن هر پایه در قاره. ماموریت خود در ساخت "یک روز داخل آفریقا" وجود که تا حدودی دوباره به دست آوردن یک جغد خالی بگذرد و اجازه دهم افرادی که خویشتن دیدم طول موج هر یک از بلندگوهای سیستم صوتیتصویری فیلم را روی جای اینکه منبعی تو منهتن داشتم رانندگی کنم.
یک روز اندر آفریقا درون روز 29 آوریل تو جشنواره فیلم نیوپورت بیچ نشان داده خواهد شد. ما می توانید تو مورد فیلم درون وب سایت خود، یک روز تو آفریقا، اطلاعات بیشتری کسب کنید. من همچنین توصیه می کنم یک مثل برای شنبه را چک کنید.


هتل بیوک پاریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.